Zítra je den D a za ty zbylé tři dny jsme každý den trénovali cca 2 hodiny a potom já s Jasperem individuální trénink takové 3 další hodiny. S Rayem jsme na hlídce... Debil usnul takže to tu musím ohlídat sama.
Je noc, rozhlížím se po našem území, Ray něco začne mrmlat usměju se na něj a otočím se zpátky. Začal foukat studený vítr "Fuj" po zádech mi přejede mráz "Měla jsi se víc obléknout" leknu se a rychle se otočím. "Ježíš Sethe! Já se tě lekla! Co tady děláš?" "Přišel jsem tě zkontrolovat a zahřát protože to tvoje klepání zubů by slyšel i hluchý" strčím ho do ramene
Podá mi jeho mikinu "Dík" obléknu si ji "Není za co... Proč nejsi ve vlčí podobě?" "Nevím prostě... V té vlčí podobě si přijdu slabší, tak prostě jsem v lidské kde jsem si jistá že se ubráním" přikývne oba stojíme mlčky, v dálce zavyje vlk Seth i já se otočíme "Už musím jít jinak se Leah zblázni" oba se zasmějeme "Budeš zítra s nimi dole" zeptá se ještě než odejde "Jop budu" "Dobře buď hlavně opatrná" usměje se a uteče pryč "Počkej Sethe mikina!" A už je fuč. No nic, vrátím mu ji zítra.
Po chvíli z lesa vyjdou vlci, se zářivě a žlutýma očima. Asi chtějí abych šla za nimi. Podívám se na Ray, snad to tu uhlídá, vydám se za nimi. Jdeme docela dálku. Uvidím oheň, osoby tři dívky, jedná žena, dva kluci a Zaion.
"Omlouvám se opět za nepříjemnosti" mávnu rukou "Už jsem si zvykla" podívám se na oheň "Jak jsi se rozhodla?" je napjaté ticho "Fajn... Chci patřit do tvé smečky" pousměje se "Dobře... Klekni si" kleknu si na jedno koleno" Všichni kolem začnou něco říkat asi nějaký rituál.
Umaže si uhlím prst a na čelo mi nakreslí tento znak:
"Jade od dnešního dne patříš do naší smečky a tvé postavení je beta... Teď opakuj po mně" přikývnu "Slibuji že budu chránit svou smečku a když bude třeba položím za ni i svůj život" vše jsem po něm zopakovala. Cítím jak mi žilami prochází síla, něco nového co jsem nikdy necítila.
"Od dneška jsme tvá rodina, jsme tví ochránci, nejlepší přátelé, bratři a sestry" přikývnu, všichni co jdou ve vlčí podobě začnou výt a ti v lidské podobě tleskat "Vysvětlím ti zákony naší smečky" přikývnu a postavím se "Naše Smečka má 3 zákony která se nesmí porušit" "Jaká?" odejdeme trochu od ohně.
"Zaprvé chránit svou smečku a jejich nejbližší, zadruhé neodporovat alfě a poslední to to asi bude dělat největší problém nijak nemluvit a vyhýbat se rodině a přátelům" "Zaione to nemůžu" "Musíš... Všichni tento zákon musí dodržet" "Jinak co? Co když poruším nějaký zákon" "Spálí tě to" radši jsem se neptala co prostě jsem zkolnila zrak "Promiň Jade, ale je to prostě zákon který se musí dodržet" "Chápu... Budu se ho snažit dodržet" přikývne.
"Teď pojď musíme udělat ještě jednu věc" "Jakou?" než mi odpoví dojdeme k ohni kde je položena železná tyč a na ní znak co mi udělal na čelo "Co je ta věc?" "Každý člen naší smečky má cejch... Ten znak má význam vlk. Slouží to k tomu že když se někomu něco stane ucítíme to" Všichni mi to ukážou "Dobře" vsleknu si Sethovu mikinu a své tričko. Na sobě mám jen podprsenku, sednu si na dřevěné polenu a dva členové mě chytí za ruce "Mužem" zeptá se mě postarší žena přikývnu.
ČTEŠ
Samova neteř [love story]
Novela JuvenilPředem se omlouvám za pravopisné chyby 😽 Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson, můj otec je Klaus Mikaelson a moje máma je Hayley Uley (Samova starší sestra). Nic jako já se nikdy nemělo narodit už jen kvůli tomu že jsem tribrid. Před dvěma lety mi umř...