Poslední dobou je ve škole velké drama. Jake se nebaví s Embrym protože si myslí že mu lhal o tom všem co říkal o "kultu", a Embry se nebaví s Jakem protože mu nechce ublížit tím že je vlkodlak. Naštěstí já mezi nimi nejsem a bavím se s nimi normálně. S Bellou se z nás satly celkem blízké kamarádky, zítra s ní jdu do kina i s Jacobem a ještě s nějakým klukem z Bellyny školy, myslím že se jmenuje Eric. Jdeme na nějaký horor, slyšela jsem že to ani není strašidelný tak uvidím.
Už byl večer a já se připravovala k odchodu "Tak já jdu jo" "Jasný tak čau" řekl Sam "Buď prosím opatrná" křik na mě Embry "Neboj se" mrkla na něj a šla si nazout boty. Před barákem už stalo Bellyno auto "Ahoj" řekli naráz "Ahoj vy dva" "Můžeme jet?" zeptala se Bella "Jasný".
S Jakem čekáme na popcorn a Bella s Ericem na lístky. Všimla jsem si že se Jacob furt kouká na Bellu "Ty ji máš rád, že?" "Jo" odpověděla já já se na něj podívala "Hele, víš že mi na tobě záleží a nechci aby sis ublížil" "Já vím" odpověděl a já ho objala "Vím, že se to netýká úplně tématu ale, nějak jsi zesílil a vyrost" zasmáli jsme se "Jo asi jo" řekl a já přikývla.
Film už začal, měli pravdu bylo to fakt otřesný. Pomalu jsem se zvedla a chystala se odejít "Kam jdeš" zeptal se tiše Jake "Ten film mě nebaví, tak jdu čekat ven" "Dobře".
Vytahuju mobil z kapsy a zapnu Tik Tok. Asi po hodině vidím Jacoba, Bellu a toho cápka jak vychází z kina a běží na záchod "Co mu je?" optám se Jacoba "Je mu blbě" "Aha" vidím jak se Jacob dívá na Bellu a Bella na něj "Hela já musím taky na záchod" mrknu na Jacoba a on mě praští do ramene.
Přijdu ze záchod a vidím jak se Jacob a Bella o něčem baví tedy spíš hádají "Co je?" "Nic!" křikne po mě Jake a já se na něj podívám zklamaně "Promiň jo" "V poho" Bella a já si vyměníme pohledy, chci jít k Belle blíž ale omylem si sáhnu na Jakovo rameno a cítím jak z něj vyzařuje teplo "Jaku jsi... Horký. Nemáš teplotu?" Když si chci sáhnout na jeho čelo uhne se a jde dál "Ne fakt Jade. Jsem v poho. Už asi půjdu" řekl a chystal se k odchodu "Já tě klidně zase svezu" nabídne se Bella "Ne v pohodě" usmál se a vyšel z kina.
Když Jacob odešel podívala jsem se na Bellu a ona na mě, vím že se bojí ale nemůžu ji říct že její nejlepší kámoš fázuje "Bude... V pohodě" řeknu a ona přikývne.
Cesta domů byla tichá "Hele vyhoď mě tady, domů to dojdu" "Já tě klidně odvezu" "Ne fakt v poho" přikývla a zastavila mi u kavárny "Tak zatím" "Zatím".
Jdu domu lesem a slyším jak mi vyzváni telefon, volá mi Sam
"Čau Same"
"Čau Jade, jsi někde poblíž Blacků?"
Tahle otázka mě trochu znepokojila vzhledem k tomu co se stalo v kině
"Jo proč?"
"Volal mi Billy Black. Jake fázuje, prý strašně vyvádí a chce tě mít u sebe"
"Fajn,ale co moje bylinky?"
"Ty ti vezmu"
"Dobře, jsem na cestě"
Típla jsem hovor a rychle šla směrem k Jackovi.Vidím Jacobův dům a u něj Samovo auto, zaklepu a chvíli čekám venku "Pojď dal" slyším Billyho hlas "Ahoj Billy" "Ahoj Jade" "Jak mu je? ", uslyším Jacoba jak křičí na Sama "Co jsi mi to udělal!" "Jacobe uklidní se!" "Co jsi mi udělal a Embrymu taky! Vzal jsi mi nejlepšího kámoše!" hned běžím k němu do pokoje a zírám na ně "Jaku! To je dobrý" "Jade co se se mnou děje? Co se mnou udělal?" byl vyděšený bál se co s ním je a já ho chápala "Jaku, já ti pomůžu, ano? Teď potřebuju aby sis lehl a odpočíval" "Jade já chci vědět co se mnou je!" pevné mě vzal za zápěstí, slyšela jsem jak Sam vrčí ale Billy ho zastavil "Jaku, p-prosím pusť mě. Já ti pomůžu, a-ale teď se musíš uklidnit a-a nechat mi tě pomoct" řekla jsem mu a pustil mě.
"Jsi v pořádku?" zeptal se "Jo, v poho" usmála se na něj a vrátila se zpět k Jacobovi. Vzala jsem teploměr zaměřila mu teplotu a zkontroloval ho.
"Budu potřebovat misku se studenou vodou, teplou vodu na čaj a jestli máš tak led" "Dobře" řekl Billy a Sam mu šel pomoct. Míchám mu bylinky a Jacob se na mě dívá "Co?" ptám se "Nic jen. Jsi roztomilá když se soustředíš" cítila jsem jak mi rudnou tváře "Hele nelichoť mi, a odpočívej" "Omlouvám se" "V pohodě, a teď odpočívej" "Rozkaz" řekl a oba jsme se začali smát. Do dveří vejde Sam se všemi potřebnými věcmi "Tady to je" "Dobře, polož mi to sem".
Bylinky jsem mu zalila horkým čajem a podala mu je "Upozorňuju, není to dobrý" "To nemůže být tak hnusný ne?" podívám se na něj a on si trochu usrkne, celý jeho obličej zhořkne "Jo máš pravdu není to dobrý" oba se začneme smát.
"Teď si běž lehnout" usměju se na něj a balím si věci "Jade?" "Ano?" "Kdy budu v pohodě?" podívám se na něj a přemýšlím co říct "Ostatním klukům se ulevilo po týdnu nebo dvou" "Komu ostatním?" "Myslím Embryho, Paula, Jarda a Sama" "Počkej! Oni si tímhle taky prošli?" "Ano" "A co se s nimi stalo po..." "Hele teď ti nic říct nemůžu" "Jade..." "Ne Jacobe" říkám přísným hlasem a on stuhne "Teď ti nic fakt říct nemůžu, promiň. Hele všechno zjistíš za týden, slibuji... A teď si běž lehnout, přijdu zítra" "Dobře, dobrou" "Dobrou"
Vycházím z Jacobova pokoje a podívám se na své zápěstí *Výborně dělá se mi modřina*, vejdu do kuchyně a vidím kluky sedět kolem stolu. Přišel ke mně Embry a podíval se na moje ruce "To ti udělal on?" začal vrčet a já mu položila ruku na hruď "Hele, kdyby nefázoval nikdy by mi to neudělal, to víš ne?" "Já vím. Ale stejnak nechci aby ti ublížil" řekl a díval se mi pořád na ruce "Já vím".
Najednou jsem slyšela jak Jacob křičí "Jaku!" běžím k němu do pokoje "Same on se mění" řeknu a podívám se na Sama "Kluci rychle ho vezměte do lesa" kluci udělali to co řek a já šla za nimi. Byli jsme v lese a Jake už se zvětšovat a začalo mu praskat oblečení "Jak je to možný?" ptám se Sama "Nevím" odpověděl a Jaké zase začal křičet "Jaku!" křičím a chci běžet k němu, ale Embry mě chytí "Jade ne, je to moc nebezpečný" "Embry pusť mě!" "Ne Jade. Nemůžu o tebe přijít" chvíli bylo ticho "V-vím čím si Jake prochází prošel jsem si tím taky. Vím že mu chceš pomoct, to já taky ale teď to musí zvládnout sám" podívali jsme si navzájem do očí a potom byl Jake zase v křečích, podívala jsem se na něj a začaly mi téct slzy "Jade! Prosím pomoc mi" slzy mi začaly téct víc "Prosím" vytrhnu se Embrym z rukou a běžím k Jacobovi položím mu ruce na záda a začínám mu brát jeho bolest.
Cítila jsem jak mi ta bolest začíná proudit v žilách. Strašně to bolelo, ale musím pomoct svému kamarádovi. Když cizím že jeho bolest už začíná slábnout tak se ho pustím. Strašně mě bolelo tělo, svět se mi strašně točil. Jediný co jsem vnímala bylo jak se Jake proměňuje a všude slyším volání svého jména, ale je to strašně zmíněné.
Otevřu oči a vidím obrovského červenohnědého vlka který jde ke mně. Potom cítím jak mě někdo bere do náruče.
Pomalu jsem otevíral oči, byla mi strašná zima, ale něco mě hřálo podívám se kdo mě nese "Klidně ještě spi..." hlas patřil Paulovy "Co se stalo?" "To mi spíš řekni ty" "Moje nová schopnost kterou jsem chtěla vyzkoušet" "Aha a to si ji nechtěla vyzkoušet za jiných podmínek" zasmáli jsme se "Nebyla příležitost" přikývl a pokračoval v cestě "Kde jsou ostatní?" "S Jacobem" chvíli bylo ticho "To co jsi udělala bylo strašně nebezpečné Jade. Všichni jsme se o tebe báli" "Paule já věděla co dělám-" "Ale nemuselo to tak dopadnout" skočil mi do řeči "Víš co se stalo Emily, mohla si tak skončit taky možná i hůř. Embry by si nikdy neodpustil že tě nedokázal ochránit-" "Proč zrovna Embry?" "No emm-" nevěděl co říct "Paule?" "Hele tohle ti Embry musí říct sám... Až bude připravený ti to říct... Tak ho prosím-" "do toho netlač vím" "Dobře, teď si ještě odpočiň" Pomalu se snažím usnout ale podívám se na měsíc byl skoro celý, všechny svaly v těle mi stuhly, Paul cítil že mi srdce zrychlilo "Hej Jade? Jsi v pohodě?" chvíli jsem nevnímala ale potom zase začala vnímat "Co?" "Ptám se jestli jsi v pohodě?" "Jo, neboj"
Kluci nevěděli, že za pár dní budu jedna z nich ani nechci aby to věděli. V knížkách jsem četla, že na proměnu se mi musí zklamat všechny kosti a až potom se proměním. Jenže v sobě mám ještě gen Quiletů takže předpokládám že budu mít stejný začátek ale pak je konci se mi zlamou všechny kosti v těle. Super.
ČTEŠ
Samova neteř [love story]
Teen FictionPředem se omlouvám za pravopisné chyby 😽 Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson, můj otec je Klaus Mikaelson a moje máma je Hayley Uley (Samova starší sestra). Nic jako já se nikdy nemělo narodit už jen kvůli tomu že jsem tribrid. Před dvěma lety mi umř...