Jsou to dva týdny od toho co mi Embry "Naznačil" že mě miluje, a od té doby se mi vyhýbá.
Pozítří na Bella promoci, a prý pozvala i Jacoba tak snad s ním půjde i Embry s Quilem.Běžím v lese, to co se poslední dobou dělo mě přimělo k tomu znovu začít trénovat... Jesper se nabídl že mě bude trénovat.
Už trénujeme 3 dny a umím toho víc než za rok trénování.Jasper do mě strčí prevalím se na záda a vezmu do ruky dřevěné meče.
"Zpevni více nohy" řekne a já přikývnu. Z ruky mi vypadne jeden ten "meč". Dál bojujeme z ruky si strhnu šátek a shodím ho k zemi.
"Abych ti nezlomila tvoje staré kosti" řeknu a usměju se "Potvoro" podám mu ruku a vstane "Pro dnešek stačí" přikývnu "Zlepšuješ se" "To ráda slyším" dojdeme k nim domu všechny pozdravím a oni mě "Tady máš svačinu" Esme mi podá sandvič "To jsi nemusela" "Mě to nevadí" řekne a usměje se na mě "Jak ti to dneska šlo?" "Jo asi dobře" odpovím Emmetovi a zakousnu se do sandviče.
"Přijdeš na promoci?" zeptá se Edward "Jo... Však jasný, už jsem domluvená s Bellou" podívám se na hodiny "Už bych měla jít" "Dobře... Tak zítra zase v jednu trenink?" zeptá se Jasper "Jasný... Ahoj" "Ahoj!".
Vyjdu z baráku a vydám se k busovému nádraží. Když sedím na zastávce zastaví přede mnou motorka "Čau Jade" "Ahoj Jacobe,co tu děláš?" "Byl jsem vyzvednout nějaké součástky do auta... Ty?" "Em byla jsem na tréninku u Cullenů" oba jsme mlčky "Jedeš domů" "Jo snad už to zachvíli pojede" "Tak já tě svezu" "Ne v poho já počkám" "Jade pojď stejnak k vám jedu" protočím oči "Fajn... Dík" usměje se "Chceš přilbu?" "Ne dík" sednu si za něj a chytnu se ho. Vyjedeme.
Zastavíme u Jacoba před barákem "Jen si odnesu ty věci... Počkáš tu?" "Jop.." přikývne a odejde. Chvíli tam stojím v dálce uslyším hlasy. "Embry no tak" uvidím Sarah a Embryho, přijde k němu blíž a políbí ho. Vypadá že se mu to líbí. Embry mě nějakým způsobem uvidí, zkamení a já taky, přijde Jacob.
"Jade..." odejdu od něj a mířím k lesů. Jacob se podívá na Embryho a on na něj.
Embry ke mě přiběhne ale než mě stačí zastavit jsem už někde v lese. Když doběhnu domu vejdu dovnitř "Ahoj, jaký byl trénink?" zeptá se Emily "Jo dobrý... Kde je Ray? A ostatní?" "Ray je u Leah a ostatní buď na pláži nebo na hlídce" přikývnu "Co je s tebou?" zeptá se "Nic... Jsem jen unavená... Jdu do pokoje". Když jsem vešla zamkla jsem dveře a opřela se o ně. V rohu svého pokoje jsem viděla plátno které jsem si nedávno pořídila.
Vstanu z podlahy vytáhnu stojan na něj dám plátno a připravím si barvy. Nejdřív ho natřu bílou, přemýšlím co namalovat. Mám to!
Po pár hodinách malování z toho vzniklo toto:
ČTEŠ
Samova neteř [love story]
Teen FictionPředem se omlouvám za pravopisné chyby 😽 Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson, můj otec je Klaus Mikaelson a moje máma je Hayley Uley (Samova starší sestra). Nic jako já se nikdy nemělo narodit už jen kvůli tomu že jsem tribrid. Před dvěma lety mi umř...