Je 6:45, což je na můj vkus moc brzo, ale co se dá dělat. Dnes je první den školy "Bože, já tak ty první dny nesnáším" odfrkla jsem si a šla do koupelny.
Ze skříně si vezmu velkou mikinu, černé skinny jeans a černé convers boty, vzala si tašku do ní mobil, sluchátka, nějaký sešit s penálem kdyby mě to tam nebavilo a žvýkačky. Vyšla jsem z pokoje seběhla schody a zamířila do kuchyně kde už seděli kluci a Emily.
"Nějak brzo ne?" zeptá se Sam "Kdyby nebyl první školní den tak ještě spím" řekla jsem a vzala si misku s cereáliemi a mlékem. "Tak good luck, ještě že jsem už vyšel" posmíval se Jeard, ušklíbnu se a on mi úškleb oplatil. "Kdy jdeš?" zeptá se Emily "Se Sethem a klukama máme sraz v 7:35 u kavárny" "No tak to by jsi měla vyrazit" řekne Paul. Zblednu podívám se na hodiny, je 7:30 "Sakra! Sakra! Sakra!" panikařila jsem a kluci se začali smát "Hezký den ti přeji" řekl Jeard, vrhnu na něj vražedný pohled a on už radši mlčel.
Ze Samova domu jsem vyletěl rychlostí světla, už vidím kluky a ulevilo se mi že na mě čekají. "Zase" "A opět" "Pozdě" řekli Jake, Embry a Quil po sobě "Kluci nechte ji" "Dík Sethe<3" řeknu a Seth se na mě usmál, ale Embry zase žárlil *Proč se zase dívá tak žárlivě, chodíme spolu? Ne! Tak ať se tak blbě nedívá* řeknu si v hlavě "Hele jestli nechceme první den přijít pozdě, tak bychom už asi měli vyrazit" řekl Jake "Jo" "Souhlasím" všichni odkývali a vyrazili.
................
Ve škole:
Bylo to tady, nová škola, nový lidi, nový kolektiv. 3 věci které nesnáším, *Sakra proč se nemůžu hnout, proč se mi tak blbě dýchá. Ne ne ne já to nedám, jdu domu* řeknu si v hlavě a začnu couvat. Kluci už šli dovnitř, ale Embry si všiml že jsem pozadu "Hej! Hej! Jade vše v poho?" zeptal se "Já tam nejdu" "Ale jdeš! Neboj." "Se ti to říká, ty už sem jdeš druhým rokem" "Seth sem jde taky prvním rokem" "Ale aspoň ho někdo zná, mě ne" "Tebe poznají. A poznají toho nejlepšího člověka kterého jsem kdy poznal" "To říkáš jen proto aby jsi mě uklidnil" "NE neříkám, říkám to protože je to pravda. A teď pojď" protočím oči "Fajn" "To dáš".Vejdeme do budovy, bylo to tam klidný čekala jsem to horší. "Tak teď se půjdeš tamhle seřadit s prvákama. Seth už tam čeká" řekne a já se na něj podívala "Hele, bude to dobrý jo. Neznám silnějšího člověka než jsi ty Jade Mikaelson" tím co řek mi dal odvahu kývnu a jdu za Sethem.
"Kde jsi?" "Nervozita, neřeš" "Nebo románek s Callem?" řekne a já se na něj vražedně podívám "Nedívej se na mě tak, neříkej že by sis to nemyslela?" "Asi jo" "Tak vidíš" bouchnu ho do ramene a oba jsme se začali smát.
Zazvonilo a během toho začali všichni žáci chodit do svých tříd. Přišel k nám pan ředitel "Dobrý den, jmenuji se Hanry Williams a jsem ředitel této školy. Toto je vaše třídní učitelka paní Tiffany Call, doufám že se k ní budete chovat slušně a respektovat ji a nyní si vás přebírá paní učitelka" "Děkuji pane řediteli za menší přivítání našich prvků, a nyní bych bych vás zavedla do vaší třídy". Cesta do třídy nezabrala moc dlouho. Hned co jsme vešli do třídy záběru si místo u okna a Seth hned vedle mě.
Všichni se usadíme "Jak už víte, jmenuji se Tiffany Call, moje hlavní předměty jsou Angličtina, biologie a matematika. Tak jak sedíte, budete sedět i po zbytek školního roku, na lavici máte všechny potřebné věci co budete potřebovat jako je rozvrh, seznam školních potřeb, číslo skříňky atd. Teď bych byla ráda kdyby jste se mi představili i vy" paní Call známe se Sethem už od dětství, byla na nás vždy hodná a milá.
Chvíli se dívám z okna a nevnímám okolí. Seth do mě šťouchne a já se na něj nechápavě podívám "Hej! Jade jsi na řadě" řekne šeptem, přikývnu a narovnám se "Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson" všichni si ve třídě začali šeptat určitě ty drby "Ticho prosím. Jaké jsou tvé oblíbené předměty" "Chemie, biologie a dějepis" "Dobře" řekne a my pokračovali dál.
Škola skončila někdy kolem druhé, ani nevím co jsme tam tak dlouho dělali. První den byl za námi míříme k východu kde už čekali kluci "Jade, můžu s tebou mluvit" zavolá na mě paní Call, podívám se nejdřív na Setha a pak na ni "Neboj, hlavu ti neutrhnu" ulevilo se mi když mi to řekla "Jdi napřed" řeknu Sethovi a on přikývne.
"Co potřebujete?" "Tady mi můžeš normálně tykat Jade" "Dobře" "A nic nepotřebuji, jen jsem si chtěla popovídat" "Dobře?" chvíli bylo ticho "Je mi líto co se stalo tvým rodičům, a chtěla jsem ti říct že kdykoliv si se mnou můžeš promluvit." "Děkuju" "Jo, a to o Samovi, to co se o něm říká. Nevěřím tomu, vždy to byl dobrý kluk a nevěřím že by se takhle změnil" když to řekla objevil se mi úsměv na tváři. "Embry o tobě často mluví" "Doufám že v dobrém" zavtipkuju a ona se usmála "Vždy jen v dobrém" trochu jsem se začervenala. "Měla by jsi už jít, jinak dostanu napomenutí od vlastního syna" řekne a usmějeme se "Tak ahoj zítra" Řekne "Ahoj"
S kluka a jsme šli domů a u kavárny se dohodli kdy se zítra sejdeme a rozešli každý svou cestou.
Cestou domů jdu lesem, nemůžu se zbavit pocitu že mě někdo sleduje, zastavila jsem a zkusila vycítit, toho kdo to je. Ucítím Paula a Jearda "Nemusíte se schovávat, nekoušu" řeknu a ze stromů se vynořil dva vlci, jeden byl šedý a druhý hnědý.
Oba ke mně přišli, ten šedý by se dalo říct skrčil, tím asi dával najevo abych si na něj sedla "To je ta největší blbost co jsem kdy udělala, pojedu na vlkovi o velikosti koně. Co by se tak mohlo stát?" řekla jsem a nasedla na něj. Jeho srst byla tak hebká a tepla, na ní by se dalo i spát. Asi po 5 minutách jsme dorazili domů a já z něj slezla "Děkuju" řeknu a dala mu pusu na čelo, a z tvrďáka se stala měkkota, já se zasmála a vlk zmizel v lese. Jdu do domu kde už byl Sam a Emily.
Emily se Samem leží na gauči v náručí "Tak jaký byl první den" zeptala se Emily "Lepší než bych čekala" řeknu s úsměvem "Koho máte za třídní?" zeptá se Sam "Tiffany Callovou" "Tak to musí být fajn" řekne Emily vstala z pohovky a šla mi dát pusu na čelo "Jo to je. Mám si něco udělat k večeři, nebo tady ještě něco zbylo?" "Máš tam ještě zbytek z oběda" "Okok, vezmu si to do pokoje" "Dobře"
V pokoji se v klidu najím, odnesu dolů špinavé nádobí, trochu poklidila v pokoji a šla si udělat večerní rutinu. Po sprše jsem si připravila vše do školy a šla si lehnout.
ČTEŠ
Samova neteř [love story]
Fiksi RemajaPředem se omlouvám za pravopisné chyby 😽 Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson, můj otec je Klaus Mikaelson a moje máma je Hayley Uley (Samova starší sestra). Nic jako já se nikdy nemělo narodit už jen kvůli tomu že jsem tribrid. Před dvěma lety mi umř...