Jsou prázdniny asi okolo půl deváté ráno a já se naposled probudila ve svém pokoji v New Orleans. Vstala jsem ustlala si postel a šla do koupelny. Vzala si ze skříně nějaké random oblečení a začla balit věci do krabic.
Po dvou hodinách balení mám vše zabaleno, vezmu mobil a sluchátka a poslouchala své oblíbené písničky.
Přemýšlím jaký to v La Push bude, už dlouho jsem tam nebyla. Vždycky jsem tam jezdila za Samem a za svýma nejlepšíma kámošema Jacobem Blackem, Quilem Atearou a Embrym Callem, bavím se s nima od dob, kdy mi bylo sedm a jim osm (btw jsou o rok starší)
Už se blížil čas odjezdu, stěhováci už měli vše naložené v autě, a já se začala pomalu loučit se svým domovem. Lhala bych, kdybych řekla že mi to tu nebude chybět. Pofňukala jsem si a vyrazila na nádraží.
Na nádraží:
Vše proběhlo bez komplikací, naštěstí. Cesta byla nudná, sleduju krajinu a poslouchám písničky, po chvíli jsem usnula.
Když se vzbudím už jsme byli ve Washingtnu, na to že má být léto to vypadalo že je podzim, nevadilo mi to miluju takové počasí, déšť mě velmi uklidňuje. Všude byly krásné lesy a pláže. Asi po patnácti minutách vidím ceduli:
Město bylo krásné. Všude byly rodinné domky no prostě klasické Americké město xd.Když jsme dojeli, hledám svoji tašku a začla vyhlížet Sama. "Jade!"
slyším volání svého jména rozhlédla jsem se a uviděla Sama.Okamžitě se za ním rozběhnu a obejmula ho.
"Ahoj, jaká byla cesta" "Únavná" úšklíbl se "Emily se moc těší" "To jsme dvě". "Tak půjdeme ne?" zeptal se "Jasný" jdeme k autu a ještě než jsme nastoupili tak mě na moment zastavil "Jo a je tam Paul a Jeard, nevadí ne?" "Ne. Jasně že ne, mám je ráda je s nimi legrace" "Dobře" přikývl, nasedli do auta a jeli domu.
Ještě dneska, možná vyjde ještě jeden díl.
ČTEŠ
Samova neteř [love story]
TeenfikcePředem se omlouvám za pravopisné chyby 😽 Jmenuji se Jade Antonie Mikaelson, můj otec je Klaus Mikaelson a moje máma je Hayley Uley (Samova starší sestra). Nic jako já se nikdy nemělo narodit už jen kvůli tomu že jsem tribrid. Před dvěma lety mi umř...