Promoce

244 13 3
                                    

Ještě v ten večer:

Vstanu a odejdu na záchod, když se chci vrátit z lesa uslyším vytí. Ale bylo hlasitější než ty předchozí. Vyjdu potichu z baráku. Jsou tady. Vydám se do lesa, během cesty je slyším. Někdo za mnou stojí "Jade Antonie Mikaelson..." otočím se.

Stal zamnou vysoký muž tmavší pleti "My se známe?" "Když jsem tě viděl naposled byla jsi ještě dítě... Takže pochybuji o tom. Jsem Zaion, beta tvé matky" přikývnu "Teď už alfa ne?" "Spravně" "Co tu potřebuješ.... Potřebujete" opravím se "Potřebujeme alfu... A ty jsi nástupce své matky" "Jenže já o to nestojím tak si tuto pozici můžeš nechat" "Nejsem tu jen proto že chci být alfa, jsem tu proto abych ti nabídl místo ve smečce" wow "Jak ušlechtilé" ironicky se zasměje "Tak co bereš?" "Už... V nějaké smečce jsem" znova se zasměje "Jenže oni nejsou tvá Smečka. Ty patříš k nám Jade. Ne k nim. Neříkej mi že sis někdy nepřišla že jsi jiná, nebo odlišná než oni?" stojím mlčky "Promysli to" řekne "Zůstali by jste tady? Nebo by jste se vrátili do New Orleans?" oba stojíme mlčky "Všichni souhlasili s tím že zůstaneme zde. Vlkodlaci v tvém věku by chodili do místní školy a dům který zde koupím bude pro ně jako ubytování. To samé bude platit i pro ostatní členy smečky" přikývnu.

Pomalu se vracím zpátky. Má pravdu. Nepatřím k nim. Jsem černá ovce mezi bílými, a mámina smečka by nebyl špatný nápad. Ale co kluci? Dojdu domů "Kde jsi?" křikne Seth "Byla jsem se projít" usměju se na něj a posadím se. Podle výrazu Jacoba, Embryho a Quila si myslím že ví že nejsem ve své kůži "Jade fakt se nic neděje" "Ne jsem v pohodě" ujistím Jacoba.

Už dokoukáváme 3tí film já se Sethem jsme usnuli "Tak oni si ten večer plánují bůh ví jak dlouho a usnou" "Nech je být" okřikne Paul Jearda "Jacobe Vem si mé auto a odvez Setha domu. Jearde, běžte s Quilem na hlídku. Vy ostatní se běžte vyspat" řekne Sam a všichni ho poslechnou.

Sam mě odnese do pokoje, položí mě na postel a přikryje. Ještě než odejde mě políbí na čelo.

Ráno:

V noci jsem toho moc nenapsala, pořád jsem přemýšlela nad tím včerejškem. Proč je život někdy tak složitý. Oddychnu si a přikryju se dekou. Po pár minutách jsem se odhodlala vstát z postele a připravit se na promoci.

Na sebe si musím obléknout něco slušného, ale venku je zase zima, takže si šaty brát rozhodně nebudu. Vezmu svůj obvyklý outfit mikina, skinny jeans, černé covnersky a bunda. Tím nemůžu nic pokazit. Obléknu se, učešu a do tašky dám všechny dárky.

Sejdu schody do kuchyně kde jako obvykle sedí kluci a jedí něco k snídani, nejspíš vafle.

"Dobré ráno" "Dobré" dojdu ke kávovaru a udělám si hodně silný kafe, promnu si oči "Jade jak dlouho jsi spala?" zeptá se Sam pokrčím rameny "Moc dlouho ne" "Vypadáš na to" střelím po Jeardovi vražedný pohled "Dík kámo" kávovar zapípá vytáhnu kafe a sednu si ke stolu S:"Budeš chtít odvést?" "Ne dobrý, pojedu busem" přikývne S:"A půjdeš rovnou na tu party nebo se ještě vrátíš?" "Asi už tam zůstanu, Alice mě požádala jestli bych jim nepomohla" kluci se pozastavil "Ale buď opatrná. Možná jsou milý, ale jsou to pořád upíři" řekne Paul a strčí si do pusy vafli "Neboj se". Vstanu od stolu se všemi se rozloučí.

Vyjdu z domu a mířím k busové zastávce, po chvíli přijede bus a doveze mě do Forks a pěšky dojdu ke škole.

Ta škola byla větší než ta naše a to o dost o proti té naší. Na parkovišti parkovalo mnoho aut a u nich stáli maturanti se svýma rodinami.

"Jade!" uslyším Bellyn hlas "Ahoj!" pozdravím ji a objemu, přijde k nám její táta "Dobrý den pane Swane" "Prosím tykej mi..." "Dobře" po chvíli za námi přijdou Cullenovi.

Samova neteř [love story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat