Vítej Doma

583 16 0
                                    

Cesta autem byla klidná, vyprávěli jsme si co se v poslední době dělo. Jak už jsem zmiňovala, se Samem máme dobrý vztah, je jako můj brácha a za náš vztah jsem velmi rada.

Dorazili jsme do rezervace. La Push bylo malé městečko s velmi přátelskými lidmi, všichni se tu znali a byli k sobě velmi milý. Cestou  vidím kavárnu Sue Clearwaterové, vždy na mě byla hodná a její děti Leah a Seth jsou taky velmi milý, jen Leah je někdy nepříjemná a Seth je můj nejlepší kámoš znala jsem dřív jak Jacoba, Quila a Embryho. Vidím i Jacoba dům, zrovna vyšel ven a viděl mě v autě, ale já si ho nevšimla *btw bylo to omylem blbě vidím na dálku*

Sjíždíme z hlavní silnice na lesní cestu, chvíli vidím Samův dům.

Zastavil a ještě než vyjdeme řekl větu která mě opravdu zahřála u srdce "Vítej doma" usmál se a já na něj taky.

Vystoupím z auta, a první co slyším bylo moje jméno "Jade!!", uvidím Paula a Jaerda vybíhající ven. Paul mě okamžitě objal a zvedl ze země a točil se mnou jako kdybych byla nějaká panenka, položil mě na zem a potom prohlédl "Ty jo, ty jsi nám ale vyrostla do krásy" řekl "To víš, rodiče věděli jak na mě" zavtipkuju a všichni se začali smát "Ta holka mi fakt chyběla" řekl Jaerd a pevně mě obejme "To ty mě taky" "Tak jo kluci nechte ji vydechnout" kluci přikývli a ven vyběhla i Emily "Jade!" "Emily!" okamžitě ji pevně obejmu "Vyrostla z tebe krásná, mladá žena" řekla a věnovala mi ten "mateřský" úsměv který jsem už dlouho neviděla "Jako kdybych to neříkal" dodal Paul a Emily a Sam po něm střelili vražedný pohled, on se díval zmateně a já se mu vysmála "To možná ano, ale hezčí než ty nejsem" řekla jsem a ona se krásně usmála a ještě jednou mě objala. "Tak pojď, ukážeme ti tvůj pokoj" řekl Sam podal mi tašku a vejdeme dovnitř.

Vevnitř to vypadalo přesně tak jak jsem si pamatovala, jdeme po schodech nahoru a Sam s Emily mi ukázali pokoj. Pokoj mám mít úplně nahoře kde bývalá půda a já si tam chodila hrát. Vyrazilo mi to dech, byl nádherný.

*Takhle vypadal, pokud se nelíbí vymyslete si svůj😉*:

"Pokud se ti nelíbí můžeme ho ještě předělat" řekne Sam nervózně "Doufám že si děláš jen legraci protože je překrásný!" křiknu na něj a okamžitě je oba obejmula

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Pokud se ti nelíbí můžeme ho ještě předělat" řekne Sam nervózně "Doufám že si děláš jen legraci protože je překrásný!" křiknu na něj a okamžitě je oba obejmula. Popravdě chtělo se mi brečet, protože už dlouho jsem od někoho něco nedostala.

Pustila jsem je a podívala se na ně, Sam se na mě podíval a dal mi pusu do vlasů "Tak my tě necháme se zabydlet a za chvíli bude jídlo" řekla Emily, přikývla jsem, oni odešli a já začala potichu pištět radostí a skočila na postel.

*Mezi tím přijeli stěhováci, a vyložili postupně moje věci před barák. Zaplatila jsem jim, a odjeli kluci mi pomohli s věcmi nahoru a začala jsem vše vybalovat*

Asi po cca 15 minutách jsem vše vybalila a Emily mě zavolala na jídlo. Sejdu schody a u stolu už seděli kluci, Paul poklepal na židli vedle něj, tak si vedle něj sednu. K večeři bylo kuře s bramborami a zeleninou. Kluci dostali porci jako kdyby nejedli týden.
Po večeři jsem se šla do obýváku dívat se na televizi, dávali nějakou komedii, byla to totální blbost ale legrační.

Asi kolem jedenáctý jsem šla do pokoje. Převléknu se do pižama jdu si vyčistit zuby a zalezlu do postele a koukám na mobil.

Chtěla jsem už jít spát, ale v tu chvíli mi někdo zaklepal na dveře. "Můžu dál? " "Jasně pojď dál Same" vešel dovnitř zavřel a přisedl si ke mně. Sedíme mlčky, "Jen jsem ti chtěl říct.... že.... Jsem rád že jsi se sem přistěhovala" "To já taky, a jsem ti strašně moc vděčná že jsem se sem mohla nastěhovat" "Slíbil jsem to tvé mámě, že se o tebe postarám" oči mi zamířily na fotku mě a mámy. "Ale není to ten jediný důvod proč to dělám. Dělám to kvůli tomu, že mi na tobě hrozně moc záleží, a vždycky tu pro tebe budu" "Já pro tebe taky" řeknu a on se postavil a dal mi pusu na čelo "Dobrou Jade" "Dobrou". Když odešel vezmu fotku z nočního stolku kde jsem byla já a máma, usměju se na ni a položím ji zpátky a šla spát.

Samova neteř [love story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat