🩺37

201 13 2
                                    

Biraz yorumunuzu alırım bu arada 👉🏼👈🏼

Saat 7'yi biraz geçiyorken telefonum çaldı. Kurutma makinesini kapatıp açtım.
"Kahvaltıya neden kalmadın?"

"Çok isterdim ama eve de uğramam lazımdı. Hastane bir tık uzak kalıyor bana biliyorsun. Geç kalırsam bu sefer gerçekten kovulurum."

"Pekâlâ öyle olsun," dedi son kelimeleri uzatarak.

Telefonu hoparlöre alıp üstüme kazağımı geçirdim.
"Bu akşam vaktin var mı?"

"Neden?"

"Seni arkadaşlarımla tanıştırmayı planlıyorum. Ama uyarayım, biri manyak, biri deli diğeri de şu sıra aşık olduğu için uçuk."

Kahkaha attı. "Ata, senin arkadaşlarından kimse normali beklemiyor sevgilim."

"O da doğru," dediğimde odamın kapısı hızla açıldı.

"Neredesin ya sen!? Gelinlik bakmaya gideceğiz, araba anahtarı?"
Nisa'ya gözlerimi devirip anahtarı uzattım. "Nisa, bir dahakine kapı çal. Benim odam ya burası."

Nisa bana bakarak bir süre durdu. "Haklısın. Düğün için stresliyim. Ama sen baya sakinsin?"

Orta parmağımı kaldırarak konuştum. "Ben mi evleniyorum? Sen ve Ege evleniyorsunuz. Benim görevim sadıçlık kızım. Karıştırma."

"Sadıç olarak gelin arabasını bize ayarlarsın herhalde?"

"Nisa, arabamı rahat bırak lan. Hem cumartesi ev bakacağım bak sakın o güne abuksubuk bir randevu ayarlama arabam bana lazım."

Eliyle beni geçiştirerek odadan çıktı. Kapı sesinin ardından Eliz'in sesi duyuldu. "O kim?"

Ben telefonda olduğumuzu unutmuştum. "Seni tanıştıracağım arkadaşlarımdan biri, manyak olan."

"Anladım. Beraber mi yaşıyorsunuz?"

Çoraplarımı giyerken cevapladım. "Hayır, Ege'yle yaşıyorum ben. O da onun nişanlısı, dün gece düğün planlaması yapmışlar sabaha kadar, burada o yüzden."

Nedensizce evi bizden çok kullandığını söylemek istememiştim. Elbette söyleyecektim ama Nisa'yı tanıdıktan sonra daha uygun olurdu. Şimdi bunu söylemek yanlış düşünceler doğurabilirdi.

"Hee, neyse kapatıyorum Arda uyandı galiba."

"Görüşürüz canım, akşam Ardayla bizdesiniz."

Kapattıktan sonra hızla odadan çıktım. "Beni hastaneye bırakın önce, bu arada akşam boşsunuz, Eliz'le tanıştıracağım sizi."

"Tamam tamam, hadi çıkıyoruz."

Hızla evden çıkıp arabaya bindik. "Seda'ya da söyleyeceğim. Uçuk bu aralar ama gelir herhalde."

"Uçuk?"

"Aşık oldu bizim kız. Bir görsen, deli gibi geziyor ortalıkta"

Nisa onu ilk gördüğü yerde kendisine anlatmadığı için nasıl trip atacağını dinlediğim bir 10 dakikanın ardından hastaneye varmıştık. Çok şükür.

Hızla içeri girerken geç kalmaktan ramak kala kurtulmuştum.

Odama girdiğimde Seda çoktan buradaydı. "Neredesin Ata abi ya!"

"Mesai saatlerindeyiz."

Göz devirip beni onayladı. "Hocam, bugün yoğunsunuz. Öğlene kadar tüm randevular dolu. Öğleden sonra bir ameliyatınız var, ciddi bir şey değil ama yine ameliyat yani. Sonrasında kontrol için alacağınız 4 randevu var."

Doktor Civanım | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin