Pravda bolí

112 6 0
                                    

Když jsem se ráno probudila Chris ještě spal. Vztala jsem a šla se obléknout. Vysprchovala jsem se. Nasnídala a vyčistila si zuby. V domě nikdo nebyl. Bylo kolem 10.hodiny takže školu až asi taky nestihneme. Udělala jsem palačinky a namazala je nuttelou. Najednou jsem cítila že jsem v něčím objetí.,,Dobré ráno, lásko" řekl Chris.,,Dobré." řekla jsem už méně veseleji.,,Copak se stalo?" vyděsil se.,,Nic" řekla jsem otráveně. Sedla jsem si ke stolu a dala nám oběma na talíř snídani.,,Proč si včera brečela?" prolomil to ticho mezi námi.,,To je fuk!" odvětila jsem nejistě. Bylo tam velké napjetí mezi námi.,,Víš ,že tě miluju?" zeptal se mě trochu zklesle.,,Jo. Asi vím." odpověla sem mu a pak ho ignorovala. Vzpomněla jsem si na včerejšek. Na to co se stalo v koupelně. Rozbrečela jsem se. Vzal mě do náručí a utěsoval mě aniž by věděl co se stalo. Neřeknu mu to. Zapřísáhla jsem se.,,Co budeme celý den dělat?" zeptal se mě Chris.,,Nevím. Půjdeme se projít a pak třeba do kina?" zeptala sem se ho už trochu přívětivěji.,,Dobře" jen odsekl. Odešel do sprchy. Vkradla jsem a mu tam a on si toho ani nevšilm. Byl tak nádherný. Polekal se když otvýral spchu a zpatřil tam mě. Ihnez si vzal ručník a zeptal se co tu dělám.,,Sleduju, jak se sprchuješ. Je to krásné. Ty jsi krásný. Miluju tě."vychrlila jsem ze sebe. On se jen pousmál a šel za mnou a dal mi pusu na čelo.,,Jsi tak nádherná když se konečně usmíváš." řekl mi a usmíval se jak kdyby před tím měl nějakou drogu. Chtěl mě líbat ale já už uhnula. Byla jsem pořád smutná z toho co se stalo včera.,,Proč ses na mě vykašlal?" optala jsem se ho se slzami v očích.,,Protože jsem byl debil. A věřil jsem lžím. Promiň" odpověděl na mou otázku.,,Co tě donutilo mi zas věřit?" musela sem se ho zvídavě zeptat.,,Jedna holka. Ukázalo se že je falešná. Že sem věřil tý nepraví, co mě chce jen proto že se jí líbím. Ale nemiluje mě. Jako ty. Miluješ to jakej sem. Ne to jak vypadám." řekl sebejistě a ušklíbl se.,,Jak si můžeš být tím tak jistý že tě miluju? Co když tě chci jen kvůli tomu že si krásnej?" zeptala sem se s rošťáckým úsměvem na rtech. Mlčel a jen mě políbil a posléze pošeptal do ucha.,,Ty jsi můj svět. Prostě to vím" řekl to tak sebejistě, že jsem v tu chvíli nemohla nic dělat. Chtěl mě znovu políbit ale nepovedlo se mu to. Šla jsem se doobléknout a on taky. Vyrazili jsme na procházku. Oba dva jsme mlčeli. Jen se drželi za ruce a vymněňovali si pohledy. Prošli jsme celé město. Myslím, že se mu do toho kina nechce. Navrhla jsem že bysme místo kina mohli dát oběd. Souhlasil. Mě se ale udělalo potom špatně a zkončila jsem s hlavou v záchodové míse. Doprovodil mě domů a já pak byla dva týdny doma. Mé plíce se zlepšovali a už  jsem byla skoro uzdravená. Nastal ale menší problém. Těhotenský test:POZITIVNÍ!!

Na křídlech smrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat