David

127 6 1
                                    

Bylo to hrozný. Už uběhl týden co se Chris líbal s jeho bývalkou a já je viděla. Teď bydlím u Davida. Má své vlastní bydlení. Je to byt 2+1 a byl neuvěřitelně nádherný. Já nevím jestli jsem neudělala chybu ale já musela. Nemohu tam s ním žít. Jo asi tohle zní jako pohádka a že si tohle vymýšlím ale bohužel opak je pravdou.,, Ahoj zlatíčko " přivítal mě David a líbl mě do vlasů.,, Ahoj" řekla jsem a usmála se. Po tom co se stalo, mi Chris volal snad 1000krát denně, jenže já ho nemohla ani cítit. Všem mým přátelům jsem řekla ať mu neříkají žádný informace o mě. Volal i Davidovi. Sice zněl zničeně, ale David mi vyhověl. Věděl že já nechci aby věděl kde jsem. Možná si o mě myslíte že jsem děvka. Nejdřív chodím s Davidem. Pak si začnu s Christianem a po dvou dnech bydlení s nim se nastěhuju opět ke svému bývalému. Jenže já byla zoufalá a měla jsem zmatek v hlavě. Věděla jsem že mám city a že někoho miluju. Jen jsem nemohla poznat koho. Chris nebo David? Vážně jsem měla krizi. Dobře jsem teď s Davidem a jsem moc šťastná. Hned co jsem mu řekla co se stalo tak se mi ulevilo. Moje matka si o mě vůbec nedělala starosti a Lewis? To samý. Vlastně jsem byla ráda.,, Co si dáš k večeři miláčku?"ozvalo se z kuchyně.,, Já nevím. Asi to co ty " odpověděla jsem.,,Tím pádem jseme do pizzerie. Mám strašnou chuť na pizzu" ,, Dobře. Jen se převleknu a můžeme vyrazit." Vzala jsem si na sebe kraťasy a tílko s Micky Mousem. Naštěstí ještě nebylo vidět moje bříško takže jsem si oplé věci mohla dovolit. Na nohy jsem si nazula Conversky a mohli jsme vyjít. Jenže nastal problém. Někdo zvonil. David to vzal a já slyšela jen to jméno.,,Hele Chrisi já jdu do pizzerie tak na mě počkej dole." sakra. Co tu chce? A já jako budu hlady? Ihned jsem si botu zula a šla si sednout do obýváku.,,Lásko já ti přinesu domu pizzu. Neboj dlouho se nezdržím. Asi si jí nechám zabalit."řekl a lehce mě políbil na rty. Bylo to dokonalé. Pustila jsem si televizi a chtěla jsem se koukat na pohádku. Lehla jsem si a přemýšlela. Náhle jsem se šíleně rozbrečela a moc jsem chtěla vidět mamku. Vytočila jsem její číslo ale nikdo mi to nebral. A najednou.,,Ahoj zlatíčko. Jsem moc ráda že si se mi konečně ozvala. Jak ti je a co Chris? "bože. Moc slov najednou.,, Ahoj mami. Je mi docela fajn. Jinak u Chrise nejsem. Rozešli jsme se." tohle mamku dost vylekalo.,, Cože? A kde teda jsi? Doufám že ne v nějakým hotelu? " ach ta mamka. Chvíli jsem mlčela, vím že ho od tý doby co jsem se kvůli němu pořezala nesnáší. Ale říct ji to budu muset.,,Bydlím u Davida" tak a bylo to venku.,,U toho grázla? Kvůli kterýmu si málem umřela? No to snad nemyslíš vážně?" No, řekla bych že se asi naštvala.,,Mami. On mě miluje a tohle řešit nebudu. Chce se starat o mě i o malý takže to je prostě takhle. Strašně mi chybíš. Mám tě ráda." Ani jsem nečekala na odpověď a zavěsila.,,Co to bylo? " bože to sem se lekla. David přišel domů a já ho ani nezaregistrovala.,,Prostě jsem potřebovala mluvit s mamkou. Moc mi chyběla." řekla jsem a rozbrečela se. Sedl si vedle mě a pizzy položil na stůl. Obejmul mě a něžně mě hladil po zádech. Docela to uklidňovalo. Dal mi pusu, řekl mi že koupil dvě šunkový. Já už měla takovej hlad že jsem se do toho pustila. Smál se mi že sem od toho špinavá ale to mi nevadilo. Začala jsem se smát taky.,,Co ti vlastně chtěl Chris? "zeptala jsem se najednou.,,Ptal se mě jestli vážně nevim kde jsi. Je hodně zoufalej. Asi bys mu to měla říct zlato." No jen to ne.,,Ne neřeknu. Jen by to vše zhoršilo." odpověděla jsem i když se na nic neptal. Položila jsem kousek pizzy a odešla jsem do pokoje. Chvíli jsem tam byla sama ale pak za mnou přišel. Lehl si vedle mě a přitiskl si mě na jeho hruď.,,Miluju tě a už tě nikomu nedám."šeptl mi do ucha a usmál se. Místo úsměvu jsem ho políbila se slovy:,,Já tebe taky"

Na křídlech smrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat