Vzpomínky

53 5 2
                                    

Jen sem si tak představovala, jak s ním chodím.. A on si přitáhne za tričko a začne líbat. mu řeknu že mi tím vytahá triko a on si svlékne to svoje a mi ho.. Jen do půlky těla jsme oba.. A nandá mi to svoje.. pak přišla domu.. A mamka se ptala.. Čí to je triko a sem řekla, že mi ho dal kamarád.. A ona se zeptala proč a řekla, že sem si ho zašpinila.. A ona se zeptala co měl on.. A odpověděla, že měl ještě jedno... Tato vzpomínka mi utkvěla v hlavě a furt jsem jí měla před očima..,,Hele koukněte ten kluk cos mu podkosila nohy se obarvil na červeno.." zasmála se Fany. a Alice jsme se rozesmály ještě víc.,,Jdem si stoupnout támhle, k lékarně, aspoň bude lepší pohled na jeho sexy zadek." řekla jsem a ty dvě jsem tím tak rozesmála, že jsem se tom smála taky. Vždycky jsme se my tři venku bavily. Protože s nima je sranda. Ten den jsme ho potkali ještě dvakrát.. Tuto vzpomínku mám moc ráda.. Protože zbožňuju ten náš nekonečný smích.. Furt si vybavuju, jak sme se smály každý kravině.. OMG= Ohřej Mi Guláš!! No.. To byly časy.. Jsme v bazénu a Fany se zapomněla odlíčit..,,Nemám to rozmazaný?" zeptala se nás a ještě víc na to šahala..,,Ne vůbec." propukly jsme v obrovský smích..,,Řasenka pomalu na prdeli, ale jinak pohoda." odpověděla ještě jednou Alice.. A pak jsme dál dělaly blbosti.. Jednou se mě zeptáš, jestli miluju víc tebe a nebo svůj život.. Já odpovím, že svůj život, aniž bys věděl, že ty jsi můj život...,,Holky koukejte, támhle stojí ten kluk, no ten ze včerejška.. S tou červenou hlavou.." stály jsme na autobusáku a čekaly na autobus domů.. Vykoukly jsme tam s opravdu to byl on.. Propukly jsme v další záchvat smíchu..,,Hele a je tam někdo s ním.." řekla sem trochu udiveně.,,Jooo s tím si píšu.." odpověděla Alice a usmála se.. No jo, kdyby věděla, že s ním bude chodit.. Moc jim to spolu sluší, ale já a on se nemusíme.. Nevím proč, ale u mě k tomu přispělo určitě to, že jí podvedl a zlomil srdce.. Naštěstí už je vše v naprostém pořádku..,,Tak dem naproti.." prosila Fany a vytáčela Alicino číslo.. Najednou vylezla z auta, kde seděla i moje mamka.. Jo dneska u nás Alice a Fany spí.. Dělaly jsme blbosti a pak šly ven.. Alice volala s jejím bývalím, který si ovšem jen hrál na kluka.. Fajn, byla to holka.. Pak jsme se fotily a šly domů.. Fany mi znásilnila mého plyšáka.. Nevadí.. Koupíme nový.. Ráno, když jsme vztaly, tak jsme se nasnídaly a šly opět ven..,,Hej, červená hlava" zasmála se Fany..,,No jo, buzna kroužek." zasmála jsem se.. Fany se začala předvádět, protože se David líbil.. To jsme ovšem ani jedna z nás nečekaly, že se do něho tolik zamiluju ....

Na křídlech smrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat