,,Miluju tě" řekl David a já na něj obkročmo skočila. Začali jsme se prudce a vášnivě líbat , ale najednou na mě někdo zdálky zakřičel:,,Ty děvko. Zabiju tě."To byla poslední slova co jsem slyšela a pak mě někdo probudil.,,Lásko. Copak se stalo?" ptal se mě něčí hlas a já pak v zmatku rozpoznávala že to byl Chris.,,Nic. Jen noční můra." ale popravdě dost hnusná noční můra.,,Kolik je hodin?" zeptala jsem se a Chris se podíval na mobil.,,Půl páte." sakra a to je sobota. Ale již teď na sobě pociťuji že neusnu. Zvedla jsem se z postele a vzala si jedno z jeho trik. Bylo mi těsně pod zadek. A krásně vonělo. Miluju jeho věci na sobě. Nikdy bych neřekla že já budu mít takové štěstí. Sešla jsem schody a šla udělat snídani. Rozhodla jsem se upéct čokoládové muffiny. Když se dopekly, vyndala jsem je z trouby a nechapa vychladnout. Už se mi někdo sápal po bocích.,,Už jsem ti řekl jak moc tě miluju?" zeptal se mě a já mu dala pusu na špičku nosu.,,A já tobě?" zeptala jsem se provokativně. Vzal mě do náruče jako nějakou princeznu a nesl mě na gauč.,,Počkat. Co blbneš? Máš doma mamku!" ,,Kde pak. Dneska není doma. Zapomněl sem ti to řict. Promiň." řekl s omluvným výrazem na tváři ale po chvíli se začal smát. Začal mě líbat a ze mě se stala potvora. Zkousla jsem mu spodní ret a jen si užívala jak mi zavzdychal do úst.,,Vy máte klavír?" všimla jsrm si ho v koutu obýváku.,,Jo. Ale nepoužíváme ho." Odtrhla jsem se od něj a začla hrát písničku od Ellie Goulding Love me like you do.,,To je krása." řekl s rty do o.,,Děkuji. Tuhle písničku mě naučila Jenny(zmíněná v dílech před tím. Ta osoba ví že to je ona :*). Usmál se na mě a já si vzpomněla na ty muffiny. Objal mě ale já se vyvlekla z objetí a šla je vyndat z formy. Udělala jsem čaj a donesla to do obýváku. Slyšela jsem nějaké divné zvuky. Aha to Chris se pokoušel zahrát tu písničku. No popravdě to znělo šíleně.,,Sakra ukaž." řekla jsem, vzala jeho prsty a sedla si na něj. Mačkala jsem na správně klávesy a on se usmíval. Když uměl základ tak jsem mu řekla ať hraje. A já hláha druhou ruku. Nějaký chyby tam byly ale jinak to znělo božsky.,,Jsme skvělý pár." řekl když jsme dohráli.,,Hahaha." dodala jsem ironicky a on mě začal lechtat. Poté mě vzal do náruče a odnesl na gauč.,,Chrisi, já jsem těhotná. Né nemocná." rozesmáli jsme se a vrhli do té snídaně. Čokoláda mu tekla po puse. A mě taky. Smáli jsme se jak pominutí a potom mi přišla smska.,,Ahoj. Nechtěla bys dneska ven? Je mi smutno. David." sakra zrovna on to musel zkazit.,,Copak se děje?" ,,Nic. Otravuje mě operátor." zalhala jsem. No co přeci mu nebudu říkat pravdu. Vzala jsem hrnečky a talíře od snídaně a odnesla jsem je. Pak jsem se skočila osprchovat a umýt si hlavu. Vyfénovala jsem si jí a najednou mi zazvonil mobil. Ani jsem se nepodívala na displey a automaticky jsem to vzala.,,Halo? Kdo tam?" ,,Tady David. Musel jsem zavolat, když si neodpovidala na smsku." ,,No sorry ale dneska nemůžu. Někdy jinky. Zatím" už už jsem se chtěla rozloučit ale on mě zastavil.,,Počkej. Dobře domluvíme se na facebooku. Miluju tě" ,,Taky tě mám ráda" řekla jsem. Ani jsem nečekala na odpověď a típla to. Vyšla jsem schody do pokoje a otevřela skříň. Na sebe jsem si vzala legíny a vzala si zpět Christiánovo tričko. ,,Jsi tak krásná, když nosíš mé věci." řekl a obejmul mě zezadu.,,Dík." zavrčela jsem. Už se mi nechtělo moc vyjadřovat tak jsem slezla zase zpět dolů, vzala notebook a zapla si film do sluchátek. Pustila jsem si Rio 2. No jóó. Pohádka. Těsně před koncem mi někdo zamával s talířem plný číny před nosem.,,Nesnáším tě. Teď jsem přišla o konec." řekla jsem a rozesmála se. ,,Taky tě miluju lásko." Snědla jsem svůj oběd a šla mu poděkovat když v tom vidím něco hrozného. On a Kim se líbali přímo před mýma očima. Položila jsem talíř a vyběhla po schodech nahoru a začla balit nejdůležitější věci. Chris už stál za mnou a přemlouval mě ať to nedělám. Drkla jsem do něj a vyšla na ulici. ,,Davide. Mohla bych teď být nějaký čas u tebe? Prosím odepiš co nekdřív. Vicky" napsala jsem Davidovi. ,,Jasně. Kde jsi?? Jdu pro tebe." ,,Počkám na autobusáku. Díky zatím pa." napsala jsem strčila sluchátka do mobilu našla nějakou smutnou písničku a vyrazila sněr autobusák. Rozbrečela jsem se a když u tam konečně dorazil David, objal mě se slovy,,Jsem tu s tebou"
ČTEŠ
Na křídlech smrti
Novela JuvenilCo se stane, když se obyčejná hokla zaplete se dvouma klukama? Zvládne to psychicky nebo ne?