Minęły 2 lata Naiomi i Jasper spodziewali się dziecka gdy dowiedział się, że zostanie ojcem obiecał swojej żonie, że będzie najlepszym tatą na świecie. Chi gratulowała przyjaciółce :
– Chi zapraszam cię na baby shower będzie to również dla nas niespodzianka, ponieważ jedyną osobą, która zna płeć naszego dziecka jest narzeczona mojej siostry kojarzysz ją z naszego ślubu ta niska elfka z blond włosami i czerwonymi oczami – powiedział Naiomi z uśmiechem.
– Bardzo chętnie przyjdę Naiomi – odpowiedziała elfka. Kiedy odbyło się baby shower wszyscy goście mówili myślą, jakie płci jest dziecko wszystko nagrywane było przez Jaspera, Naiomi przebiła balon wypadło różowe konfetti, wilczyca zaczęła płakać ze szczęścia Jasper mocno ją objął. Następnego dnia odbyły się urodziny elfich bliźniaków Akio i Leo Naiomi podarowała chłopcom wielkie niebieskie misie .Wieczorem Naiomi utuliła chłopców na dobranoc wyszła na balkon spotkała Chi nie wiedziała zbytnio o czym rozmawiać, nagle poczuła skurcz zaczęła płakać Chi wyjęła telefon i zadzwoniła po pogotowie. Jasper wpadł do sali szpitalnej ujrzał Chi siedzącą przy łóżku, trzymając Naiomi za rękę, wilczyca spała w jej ramionach była malutka wilczyca o czarnych uszach i ogonie.
CZYTASZ
Gacha adventures
RandomGacha adventures opowiadanie o przygodach moich oc i mojej przyjaciółki oraz naszego przyjaciela który będzie robił ilustracje do tej książki za co jestem bardzo wdzięczna .