Rozdział XIV

0 0 0
                                    

Atyny mocno trzymała się Alieen i wyszlochała:" Nie chce tam iść!" Zaszlochała, wskazując w stronę przedszkola, czarnowłosa wilczyca westchnęła i próbowała uspokoić swoją młodszą siostrę, więc powiedziała, że na pewno zdobędzie przyjaciół i będzie się super bawić. Gdy weszła powitała ją turkowołsa kotka powitała ją ciepło i przestawiła się jako pani Kiaur, po czym wskazała na bawiąca się grupkę dzieci : białowłosa elfka o dwukolorowych oczach oraz drobną turkowołsa kotka z różowym pasemkiem o złotych oczach:" Hej Jestem Amber! To jest Fujiko, a to Pati" powiedziała energicznie elfka, Atyny zauważyła, że Amber miała sporo plastrów, więc zapewne jest energicznym ruchliwym dzieckiem, Fujiko była popielatowłosym demonem z małym skrzydłami anioła, a Pati to cicha kotka, Amber, widząc, że Atyny się stresuje zaproponował by dołączyła do nich zabawę w księżniczki smoka i rycerza, Fuji ko naciskała by ona była księżniczką jednak Amber stwierdziła, że  Atyny powinna być księżniczka by poczuła się przyjęta, na co popielatowłosa z morską grzywką tupnęła nogą i poszła bawić się z innymi dzieci, Amber tylko wzruszyła ramionami i ustaliła z resztą, że ona jest rycerzem Atyny księżniczką wraz z Pati tylko brakuje im smoka, ale nagle podszedł Zero, który zaproponował, że on będzie smokiem, Atyny zauważyła, że demon patrzy marzycielskim wzrokiem na Amber.

Gacha adventuresOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz