2.rész:Vonat út

157 15 7
                                    




Miutánkinevettük saját magunkat, elhelyezkedtünk az ülésen. – BASSZUS! – kiáltok fel.– Tudtam James Fleamont Potter tudtam, hogy valamit elfelejtek. Úgy tudtam.Kölcsön kérhetem Lils-t? – Lils James baglya. – Kérlek. – Ok, de elmondod mithagytál otthon? – Ja, igen. Ginger-t hagytam otthon. – NA, gratulálok! –Kiröhögött. Amúgy Ginger az én édes imádnivaló kis kölyök cicám. Fehér alaponbarnás szürkés foltok vannak rajta. Azt nem árt megemlíteni, hogy féligmurmánc. Ezáltal igazán okos, és intelligens nem úgy mint az ikerbátyám. – Hú de béna vagy. – Ezzel a mondattal folytatta a röhögést. Kinyílt a kupé ajtaja,és egy barna hajú és szemű, sápadt bőrű srác nyit be. – Sziasztok! Leülhetek? –kérdezi félénken. – Persze. – mosolygok rá elsőnek. – Én Remus John Lupin vagyok. – Én Jessica Evangeline Potter, azaz idióta velem szemben meg az ikerbátyám James Fleamont Potter. Van iker telepátiánk is. – Mesélem büszkén. –Az nagyon menő. – ámul el Remus. A fiúk elkezdtek beszélgetni meg hülyülni. Én is néha beszálltam, de amúgy nagyrészt zenét hallgattam. Egy óra telhetett elnagyjából. Berobban a fülke ajtaja, és egy irtó helyes arisztokratikus vonásokkal ellátott fekete szétágazó hajú szürke viharos szemű fiú toppan be. –Sziasztok! – köszön rögtön ránk. – Szia! – feleljük kórusban. – Beülhetek? –Persze gyere csak. -  Most is énkapcsoltam elsőnek. – Én Sirius Orion Black vagyok ti? – huuh ez gyors voltrögtön szembejön velünk az egyik vérmániás család legnagyobb fia. Na, de ne ítélkezzünk. – Én Jessica Evangeline Potter vagyok, ő velem szemben az ikerbátyám James Fleamont Potter mellette pedig egy barátunk ül Remus JohnLupin. Örülünk a találkozásnak. – A fülke ajtaja újfent kicsapódott, de most egy  csapzott szőke hajú lány és egy fekete göndör fürtös hajol be rajta. – Sirius! Merlin szerelmére gyere már velünk. Apád kérte, hogy velünk ülj. – Nem érdekel! – Jó, Sirius Apád hallani fogerről. – Jó, halljon csak róla. – vág vissza Sirius, mire a két lányidegbetegen fújtat és ránk csapja az ajtót. Eközben én üzentem Jam-nek, hogykedvesebben mert azt elfelejtettem említeni, hogy James is metamorf de ő csak aszeme színét változtatja akarva akaratlanul és most olyan kék, hogy csak na,ami azt jelenti, hogy ideges Remi arcán meg láttam, hogy nem lesz baj. Leült velem szembe, és megkérdezte, hogy mi már ismerjük-e egymást korábbrólRemussal. Válaszoltunk, hogy nem, és elkezdtünk beszélgetni. Az út végérenagyon jóban lettünk, és elhatároztuk, hogy akármelyik házba kerülünk barátok maradunk. – Egyébként Sirius, ki volt az a két lány aki utánad jött? –Kérdeztem meg ami elég régóta foglalkoztat. Sejtettem, hogy kik ők de jobbmegbizonyosodni. – Az egyik Bellatrix Black a másik Narcissa Black. Gondolom tudod melyikük melyik. – Igen láttam a képeken a könyvekben. – Egyébként nekik van még egy tesójuk Andromeda. Ő az egyetlen normális unokatestvérem. Bella húga Cissy nővére. – tette hozzá nagyon nagy nyugalommal a hangjában ám láttamrajta, hogy ideges amiatt, hogy ilyen családból származik. – Az apám OrionBlack és az anyám Walpurga Black azt mondták, hogy velük kell utazzak, hogymegismerjem a fontos mardekárosokat, de abban az egy órában pont egy életreelegendőt voltam velük. A legnagyobb félelmem jelenleg az, hogy a mardekárbakerülök. – Ekkor megszólalt a monoton hang ami az indulást is jelentette ésközölte, hogy tíz perc múlva le kell szállni. Gyorsan elmentem átöltözni, ésmire visszaértem a fiúk is készen voltak.

Két Potter a Tekergők köztWhere stories live. Discover now