Koncentrálj

21 4 6
                                    


-Köszöntök mindenkit az RBF évében. A Rendes Bűbájos Fokozat egy nehéz vizsga és ahhoz, hogy le tudják tenni ebben az évben koncentrálniuk kell, ismételni és tanulni. Nem halogathatják a feladatokat és ha elkésnek velük talán nem lesz idő újra felvenni a fonalat. – Mc Galagony óráján ülve kivételesen minden egyes kiejtett szavára figyeltem, mert az elmúlt éveket is arra szenteltem, hogy az egyik legjobb legyek és a srácok ne féltsenek úgy. Mármint imádom amikor vigyáznak rám és figyelnek arra, hogy hogy vagyok de néha már túl sok. Az egyik kedvenc órám volt az SVK és az átváltoztatástan.

-Minden fontos információt felírtam a táblára, kérem jegyzeteljék le már ha valakinek fontos az év vége. – Fordította meg a táblát ami tele volt írva mindféle vázlatponttal, hogy miket veszünk át, hogy érdemes tanulni és mi alapján döntsünk a tanulási sorrendről.

Lejegyzeteltem mindent és ránéztem a mellettem még körmölő Lilyre majd a hátrébb röhögő fiúkra. Nem tudom, hogy csinálják de a minimum tanulás ellenére szinte mindig a legjobbak voltak kivéve Petert. Remus sokat tanult és ezért nagyon felnéztem rá de a két lököttet még nagyobb elismerés övezte a részemről.

Az órák után felmentem a klubb-ba tanulni egy kicsit ismételni a mai anyagokat, mert az első nap ellenére nem kíméltek házikból olvasnivalókból és hosszabb tananyagokból amit meg kéne tanulni se.

Becsaptam a könyvem és felrohantam a szobánkba, hogy átöltözzek edzős cuccba a kviddics edzés miatt. Ma tartottuk az év első edzését és nem akartam késni meg a fiúkat meg akartam keresni. Felmentem a szobájukba, már ők is készülődtek így megvártam őket és együtt mentünk le a pályára.

-Szerintetek milyen less az új kapitány? – James nagyon kíváncsian várta, hogy az új csk bemutatkozzon és eldőljön vajon megnyerhetjük e a kupát.

-Biztos valaki keményet választott Minnie. Neki is fáj a foga a kupára. – Filozofált Sirius miközben hárman battyogtunk a dombon lefele.

Már másod éven bekerültünk a csapatba ám akkor teljes mértékben gagyi kapitányunk volt és alig voltak edzéseink. Tavaly lett új kapi meg idén. Tavaly kicsit megedződtünk, de a csapat még nem volt összeszokva. Én az elején hajtóként szerepeltem, de a tavalyi kapitány azt mondta, hogy próbáljak meg Siriussal terelő lenni mert a drága Black egyik terelőnkkel se tudott normálisan dolgozni és ezt megelégelte. Én voltam az első lány terelő a Griffis csapat történetében és az elején azt hittem belepusztulok. Egyedül az tartott életben, hogy eszméletlen módon tudtunk együtt működni. Minntha olvastuk volna a másik gondolatait. Maga a poszt nehéz fárasztó és nem véletlenül lett fiúnak kitalálva. A gurkó egy nehéz veszélyes és öntörvényű labda. Ez miatt az ütő sem könnyű, de erősen elütni még egy szintet emel így a tavalyi évem nagy részét edzéssel töltöttem. Még most is Vannak napok amikor szívem szerint ledobnám és elmennék aludni de nem tehetem és idén tanulni is kell. Eddig ha jól számoltam 12szer estem le a seprűmről mert elvesztettem a gurkótól az egyensúlyom, és ebből 4szer elkaptak a többit pedig a földdel való kellemetlen találkozás zárta. Ebből 3szor kerültem gyengélkedőre és az egyik pont tavaly év végén volt így eléggé elgyengültem, mert sokáig nem edzhettem.

Minden ellenére nagyon megszerettem a posztomat és jó is volta benne így elhatároztam, hogy megtartom. Elkezdtem a seprűn gimnasztikázni és egyensúly gyakorlatokat végezni, hogy minél jobban tudjak hárítani és mozogni a levegőben minél nagyobb biztonságban.

-Na szerinted maradhatsz terelő? – Lökte meg a vállam játékosan Sirius.

-Persze, hogy marahat. – Nézett rá James. Én is egy ilyesmi pillantást vetettem rá mire feltett kezekkel röhögött egyet.

Két Potter a Tekergők köztDonde viven las historias. Descúbrelo ahora