Nem tudom mennyi ideig tartott ez de elkezdtekkihívni minket a Süveghez. Csak a barátaimra figyeltem. – Alice Fortescue –Szegény Alice biztos izgul. Egy fél percet volt talán a fején a Süveg mire –GRIFFENDÉL! – A Griffendél asztala tombolva üdvözölte új társát Alice pedigvigyorogva ült le az asztalhoz. – James Fleamont Potter – James jön ajjajjjjjakkor a következő és vagyok. Alig került fel a drága szamár fejére a Süvegmáris harsogta, hogy – GRIFFENDÉL – akkor remélem én is az oroszlános asztalnálfogok helyet foglalni. – Jesscica Evangeline Potter – Nyugi. Lassan ésmagabiztosan kisétáltam a kisszékhez ám belülről közelse voltam ennyire nyugodt.Minnie a fejemre tette az észt és a szemembe húzódott a Süveg – 'Hmmm még egyPotter. James az ikred?' – 'Igen' – 'Látom van itt ész bőven de bátorságbólsincs kevés. A testvéredhez akarsz kerülni ugye? Akkor semmi akadálya házadmától a' – GRIFFENDÉL – ezt már mindenki hallotta. Vidáman futottam oda a pirosés arany színekben pompázó asztalhoz. Lehuppantam Alice és James közé. – LilyEvans – Lil kissé idegesen sétált ki Minniehez ( Igen már van beceneve aházvezető tanáromnak gyors vagyok ugye? ) Majda Süveg nála is annyi idő alatt dönthette el mint nálam. – GRIFFENDÉL – Huh,eddig legalább együtt a csapat. – Marlene McKinnon – Remélem Marlene is abátrak közt fog helyet foglalni. Nála a Süveg több ideig volt a fején mintnekünk de a végeredmény – GRIFFENDÉL – király. Akkor aki nekem számít az márcsak a Black meg Remi. – Peter Pettigrew – Valamiért amikor meglátom vagymeghallom a nevét elkap a hányinger. Nekem egyáltalán nem szimpi. Remélem nem –GRIFFENDÉL - ... mindegy. Akkor még jobban rank fog szállni. Hurrá! – Remus JohnLupin – Szurkolok Remi! Megegyeztünk, hogy akármelyik házba kerülünk is jóbanmaradunk azért remélem a klubbhelységben is teljes lesz a csapat. – GRIFFENDÉL– Juhúúúúúúú. Már csak az arisztokrata van hátra de szerintem ő is velünk fog tartani a vacsoránál. – SiriusOrion Black – Na most ugrik Merlin a vízbe. Hmmmm... Blacken még Marlene nál istöbb időt vett igénybe az ész, hogy kiderítse a házát de minden jó ha a vége hóvagy mi. Nem teljesen értettem ezt a mugil mesében amikor egy mugil kisfiúmesélt nekem egyszer egy mesét valami Csiperke Rózsáról vagy miről. Na devissza a Roxfortba. – GRIFFENDÉL – Szóval együtt maradt a csapat aminek tisztaszívből örülök. Bár patkányfej mehetett volna valami másik házba de mindegy is.Dumledore még beszélt arról, hogy a Tiltott Rengeteg TILTOTT bár a nevében isbenne van, továbbá a prefektusok viszik fel az elsősöket a klubbhelységekbe.
ESTÁS LEYENDO
Két Potter a Tekergők közt
FanficJames-nek van egy ikertestvére. Szép okos bátor és ragaszkodó. Ehhez adjunk hozzá egy Sirius-hoz hasonlítható ellenállást és makacsságot illetve egy érzelmileg vegyes személyiséget és meg is kaptuk a mi Jessicánkat. James belehabarodik egy vörös szé...