Kómásan ültem fel az ágyamban és amikor az éjjeliszekrényemre pillantottam észrevettem, hogy már nyolc óra van. Kipattantak a szemeim mivel már csak két és fél órám van összeszedni a maradék cuccom és elkészülni, mert anyuék fél 11kor menni akarnak. Az ágyam végébe pillantottam ahol Stella és Ginger összebújva aludtak. Jut eszembe még első évben mennyi állat volt a szobánkban aztán már csak Harcos-Molly cicája, Luna-Lils cicája és Ginger és Stella maradt, mert a teknőst visszavitte Petunianak, a hermelin elment a Tiltott Rengetegbe, a nyuszi pedig a kora miatt sajnos elpusztult. Szóval készülődés. Lebotorkáltam a konyhába ahol senki nem volt így csináltam három pitítóst, meg két virslit. Egy virslit és egy vajas pirítóst csináltam magamnak a többit meg egy másik tányéron felcipeltem Jamesnek. Ő még az igazak álmát aludta amikor benyitottam, így visszamentem csinálni neki egy tejes, magamnak meg egy bögre jegeskávét. Leültem az ágya végébe es elkezdtem eszegetni majd amikor a saját kajám megettem és még mindig nem ébredt fel, akkor viszont letettem az ő reggelijét az asztalára és visszamentem a szobámba készülni a kávémmal együtt. Kifésültem a loboncom, és a nyaram legjobb döntése eredményében egy oldalfrufru (curtain bangs) miatt előszedtem egy hajvasalót, hogy az első két tinccsel kezdjek valamit. Gyors besütöttem, hogy körbeölelje az arcom majd amikor késznek nyilvánítottam elővettem a nesszeszerem. Krém, mert a sok víz kiszárította a bőröm, majd dobtam fel egy kis korrektort, szempillaspirált és highlightert a szemem belsejébe. Kiválasztottam egy vörös combközépig érő szolnyát és hozzá egy fekete bodyt meg egy fekete kapucnis pulcsit gyűrtem be az egyenruhám meg a kaják mellé a hátizsákomba ami sok mindent rejtett ezeken kívül is. Amikor késznek nyilvánítottam magam, és a ládám is lezártam, átszambáztam James szobájába de ma nem volt szívem felébreszteni anyuékat pedig elnyelte a föld ezért elkezdtem a maradék cuccait berámolni a ládájába, neki is összeraktam a hátizsákját meg készítettem ki egy fekete farmer egy vörös pólóval, majd cipőnek a közös feketecipőt vettem ki, hogy teljes legyen az összeöltözésünk az én jóvoltamból. Mire ezt mind megcsináltam a neszezésemre drága ikrem is méltóztatott felébredni, és álmosan ült fel az ágyban.
-Reggelt, mennyi az idő és mit csinálsz itt?
-Örülj, hogy itt vagyok, mert így aludhattál, nem vagy elkésve és ruhád illetve kajád is van amúgy fél tíz van.
-Óóóó kössz.
Persze ennél többet nem kérdezősködött, csak megette a kajáját meg vetett rám egy hálálkodó pillantást amire csak megráztam a fejem jelezve, hogy semmiség, és vidáman kisétáltam a szobájából. Lecipeltem a ládám, feltettem Gingerre is a nyakörvet, összeszedtem Stella pórázát meg levittem Gin hordozóját és lehuppantam a kanapéra a könyvemmel. A borítója valami eszméletlen szép és maga a könyv is teljesen megfogott. (Egy általam nemrég olvasott könyvről (Heart bones) van szó de nem tudom mennyire ismeritek így inkább nem írtam bele, mert a többi dolog ellenére ami nem az ő korukból való ez mégiscsak egy könyv. Illetve ha valakit zavar, hogy nem az ő korukhoz hű pl: a 90 es években annyit nem sminkeltek vagy nem így meg zene meg ilyenek akkor sajnálom de én így képzelem el.Szerk.) Tíz perc múlva James is lecipekedett és már csak anyáékra vártunk akik viszont nem akartak megérkezni. Már tíz óra volt és lassan indulni kellett volna de nem találtuk őket sehol. Mindent átkutattunk de elnyelte őket a föld. Már fél 11 van és sehol nincsenek.
-Najó vagy megoldjuk vagy nem megyünk Roxfort Expresszel.
-Szerintem a Hopp por a legjobb megoldás. Csak sok a cucc így kockázatos ded muszáj megpróbálni. Mész vagy menjek?
-Megyek én nekem úgyus csak Lils van. – Nézett rám James, majd beszórta a port fogta a cuccait és kimondta a Kings Cross 9és3/4 vágányt majd forogva eltűnt. Megpróbáltam mindent egyszerre megfogni ami végül úgy nézhetett ki, hogy felvettem a hátizsákom, az egyik kezemmel megfogtam a ládám, a másikkal pedig Stellát és Gingert így teli kezekkel leszenvedtem a port és mivel kevés volt a dobozban az egészet beleborítottam, beléptem mondtam a címet és rögtön elfogott a már jól ismert forgás ez által pedig a rosszullét. Majdnem rossz kályhában szálltam ki de szerencsére az újságárus bódéja mellett lévő kályhából borultunk ki drága állataimmal és ládámmal. Amint felnéztem a földön ücsörögve észrevettem a fölöttem vigyorgó duót és a mellettük messzebb visszafogottan az orra alatt somolygó Remust. Sirius nyújtotta a kezét, hogy felhúzzon és ahogy felhúzott azzaal a lendülettel szoros ölelésbe is vont. Vagy két percig szorítottuk egymást, mert bár nem beszélt róla hiányoztunk is egymásnak és tudom, hogy hosszú nyara volt otthon. Amikor elengedtük egymást mintha valaki figyelne és amikor megfordultam észrevettem Walpurgát gúnyos-lenéző hideg tekintettel bámulni minket de ez csak egy pillanat erejéig hatott meg, mert utána Remus karjaiba vetettem magam, hogy őt is egy csontropogtató ölelésben részesítsem, mert tudom, hogy két hete volt telihold így már jobban néz ki de még mindig el volt nyúzva az arca egy kicsit. Miután kiörültük magunkat, megcéloztuk az Expresszt, hogy még maradjon egy kupé nekünk bár elég időben voltunk. Behurcolkodtunk egy viszonylag középen lévő kupéba és vártuk az indulást. Én kiengedtem Gint a ketrecből és Stelláról is levettem a pórázt. Már elindultunk amikor Lily bedugta a fejét, hogy leülhet e, mert a lányoknál megtelt a kupé. Természetesen mindenki invitálta befele de a leghangosabb James volt így biztossá vált számomra az évek alatt, hogy teljesen bele van zúgva és annak ellenére, hogy ezt sokan nem veszik észre én látom mivel Lils a legjobb barátnőm, hogy van esély arra, hogy ez nem teljesen egy oldalú vagy viszonzatlan. James eddigi négy évünk alatt egyszer tavaly beszélt egy másik lánnyal és úgy nézett ki, hogy összejönnek bár ez csak kívülről látszott, valójában James nekem akart jó ajándékot szerezni és ehhez kellett egy lány tekintve nem annyira ért a szépítőszerekhez/sminkekhez. Naszóval James és másik csaj ott tartottam, hogy abban az időben amikor mindig vele volt, akkor Lils ingerlékenyebb volt és mindig gyilkos tekintetekkel méregetett mindenkit, főleg Jamest és a lányt. Illetve egyszer hallottam sírni is bár csak befeküdtem mellé megnyugtatni és nem kérdeztem semmit. A nagy elmélkedéseim közepette viszont áthelyezkedtek az emberkék így én kerültem középre, velem szembe Stella mászott fel a székre, mellé pedig az ablakhoz Remus (az a megszokott helye és mindig minden kupéban ott ül)(Írói szerk.:Azért raktam oda, mert amikor Harryékkel ül egy kupéban is ott ül és lehetne azért mert megszokás de csak én találtam ki...) és a másik oldalára Sirus akinek így az ölébe hajtotta a fejét. Nagyon durván szereti és nem tudom miért. Néha mintha nálam is jobban szeretné ilyenkor amikor ezen agyalok nem vagyok jó kedvemben tekintve ne szeresse már jobban a legjobb haverom mint a gazdiját aki minddenét odaadná érte. Visszatérve az ülésrendre. Én ülök Stellával szemben, Remusszal szemben az ablaknál Lils és Siriussal szemben James. Gin bekucorodott az ölembe, majd pár perc múlva átmászott Sirius ölébe. Miután Lils kiengedte Lunát, ő James ölét választotta így elkezdtem simogatni a buksiját a színes cicukának akit egyébként sajátomként szeretek és ez Lilyre is igaz hála az égnek. Én csak fújtattam egyet a véleményem jelzése képp. Így viszont rádőltem James vállára aki idén nyáron pofátlanul magas lett Siriussal és Remussal meg a többi fiúval karöltve így annak köszönhetem, hogy kényelmes, hogy félig lecsúszva ült. Betettem a fülhallgatómat és nézelődtem meg gondolkoztam miközben üvöltött a zene a fejemben. Egyik kedvenc elfoglaltságom.
Fél órával érkezés előtt átvedlettünk Lilssel a wcben és mire visszaértünk a többiek is átöltöztek. Megvártuk ameddig a legtöbb ember leszáll és csak utána kerestünk magunknak fiákert. Sajnos az állatkákat nem vihettük így Luna, Gin, Stella és Lils biztos jól elvannak egymással, mert ők is barátok lettek. Mivel Lilynek nekóm volt kedve új utazótársakat keresni így öten bezsúfolódtunk a négyszemélyes fiákerek egyikébe ami készségesen megindult amint beültünk.
Dumbledore beszéde után megkezdődött az ünnepi lakoma mi meg vidáman beszélgetve tárgyaltuk meg, hogy meg fogunk halni az RBF közben. Igen még én sem teljesen fogtam fel, hogy már az ötödik évünket kezdjük ebben a varázslatos iskolában imádott tarsaságunkkal.
Sziasztok emberekkkkk.....Azon gondolkoztam, hogy mennyire akartok elásni amiért ötöd évre hoztam őket vissza de van tervem. Mentségemre van mondva hog van tervem és most remélhetőleg gyakran fogok részeket kirani mivel van időm írni és ahhh úgy várom, hogy egyet kitegyek mert azt a részt imádommmmm és remélem ti is fogjátok, mert ahhh szerelmesss vagyokkkkkk. Nade még egy kis könyvkiegészítőt kaptok és utána dumálokkk mert nem tudtam, hogy Jess gondolatába írjam vagy külön, de most ezt muszáj ide mert elragadtattam magam és így ahhh. Illetve.... Ezért megöltök, de nembaj vállalom....Szóvallll ez egy sűrű év less és kb ennyiii de ha kiderül akkor késsel fogtok nekem jönni úgyh maradok anonimm hehehe... Na elkalandoztam Könyvkiegészítéssssss☹Lehet csak én élvezem ennyire de úgyis magam miatt írok szóval mindeeegy)
Jessica:174cm
Lily:172cm
James:189cm
Sirius:192cm
Remus:185cm
Peter:165cm
Ez azért kellett, mert az inner childomnak szüksége volt rá és így legalább a képzeletemben van egy csomó nálam magasabb pasi mivel ennyit elárulok de Jessicat legtöbbször magamról mintázom. Illetve fontos less, és az is naggyon fontos de ez csak tipp, hogy figyeljétek, közeledik Sirius szülinapja és 16 lesz... de nem mondtam és nem is mondok semmiiit. Na aki pont unatkozik írjon véleményt de remélem tetszett, próbálkozok és mindenkinek szép nyaraat!!Puszillak benneteket.
YOU ARE READING
Két Potter a Tekergők közt
FanfictionJames-nek van egy ikertestvére. Szép okos bátor és ragaszkodó. Ehhez adjunk hozzá egy Sirius-hoz hasonlítható ellenállást és makacsságot illetve egy érzelmileg vegyes személyiséget és meg is kaptuk a mi Jessicánkat. James belehabarodik egy vörös szé...