A sulinak marha hamar vége lett. Komolyan simán elrepült mint egy sértett hippogriff. Megbeszéltük a srácokkal meg a csajokkal is, hogy majd sokat találkozunk.
A vizsgák eszméletlen könnyűek voltak. Szerintem nekem minden jól ment. Hála Ily ismétlési tervének és az én megfelelési vágyamnak. Most kinnt ülünk a tó partján, mert tegnap volt az utolsó vizsganap, és holnap indul a vonat haza. Nem szeretnék elmenni. Nyilván hiányoznak anyuék, de az itteni élet olyan jó, mármint nagyon sok barátom lett, ja és én lettem idén évvégére a magasabb.
Lehagytam a srácokat. Tiszta büszke vagyok rá. Na majd meglátjuk. Bár bizti, hogy ők lesznek a magasabbak, de az úgy jó. Jelenleg meg örülhetek a fejemnek amiért a lányok hamarabb nőnek így folyton szivathatom őket, hogy jelzőket vágok a fejükhöz ha szeretnék valamit. Meglepő módon Ily nagyon megszeretteb a Tekergőket, de ezt a világért nem vallotta volna be. Azt már mind tudjuk, hogy James fülig belehabarodott a vöröskébe, de az ellenkező irányról még nem kaptam jelet. Nem baj, majd elmúlik. Eddig minden a terv szerint halad, és toljuk az átváltoztatástant és bájitaltant ezerrel, még a fiúk is.
Pettigrew egyre inkább a banda tagja ami őszintén nagyon zavar, de nincs mit tenni. Folyton rajtunk lóg, de komolyan ha minden percért vagy akár óráért amikor velünk van kapnék egy nyomi knútot akkor is lassan milliárdos lennék. Sirius minden erejével azon van, hogy az idő lassabban teljen, vagy minden percet kiélvezzen itt. Tényleg a vizsgaidőszak alatt se nyávogott egyszer se ami azért nagy szó a drámakirálynőtől.
Én meguntam a víz nézegetését, így felrohantam a kastélyba, ahol megkerestem Minnie-t és engedélyt kértem az úszásra. Hát minden létező bájomat és tehetségemet bevetettem, hússzor biztosítottam, hogy profi úszó vagyok, és röpke fél óra alatt belement. Milyen nagylelkű nem? Csak harminc percett pazaroltunk el egymás életéből feleslegesen, de nincs mit tenni, ő anyu 2.0 . Egyébként szerintem a szíve mélyén mindenki imádja a nőcit. Pláne mi a tekergők. Hehe csak napi több órán keresztüül húzzuk az agyát. Kedves mi?
Egyébként szerintem imád minket. Igen ezt abból vágtam le, hogy leordítja a fejünket, de esetek többségében a végén csak sóhajtozik, az orrnyergét masszírozza, és egy hónapja nem használta ránk a retardált, vadállat, idióta, rendbontó, feleselő, pofátlan és hülye jelzőket. Csak a felelőtlen, komolytalan, debil, tudatlan, túl szociális és rendbontó szavak lettek a legjobb barátaink.
Felrohantam a bikinimért, majd vissza a tóhoz. Rohantam, és közben futásból beleugrottam egy fejessel a tóba. Kellemesen hűvös volt, nagyon jól esett ahogy a víz újra körülöleli a testem. Minden lételemem a víz. Imádom komolyan. Pár méterrel beljebb értem fel a felszínre, majd máris egy csápot éreztem a lábamon. Le akart húzni, de megsimogattam, mert sejtettem, hogy az óriáspolip az. Neki tetszett a simi így felvett egy karjára, és kiemelt a vízből. Körbe körbe siklottam a víz felszínén. Valami eszméletlen volt. Ha ugrani akartam róla, csak megsimítottam, és megállt. Nem érdekelt, hogy mindenki engem néz, mert végre tényleg jól éreztem magam.
Egy óra múlva kb. Kiúsztam a srácokhoz, akik már fürdőnaciban feszítettek, mellettük a csajok ki-ki bikiniben vagy fürdőruciban ácsorogtak. Mintha rám vártak volna, mert ezzel a lendülettel James nekifutott, és belelökte Siriust, csak a lendülettől ő is beleborult, amit én vihogással jutalmaztam. Feljöttek, és addigra már Remus is bemerészkedett.
Lily bombával ugrott, Marlene fejessel, Alice pedig egy hatalmas talpassal. Állati volt, mert a polip körbefonta lábát és kiemelte a vízből. Nagyon jó volt. Szerintem órákig játszottunk a polippal mire ő megunt minket, és egy integetés után eltűnt. Pedig jófej. A többiek döbbenetét kihasználva fröcskkölni kezdtem őket, majd felmásztam Ori hátára.
Addig játszottunk, hogy maga Dumedore jött lee szólni nekünk, hogy amúgy gyerekek lassan sötétedik, és a vacsit is lekéstétek úgyhogy a fiúk szobájában van kaja amiért ilyen jól feltaláltuk magunkat. Hátt jóóóó. Jófej az öreg. Télleg azt mondta, hogy az óráinkat a nyárra felfüggeszti, de ha akrok akkor gyakorolhatom az eddigieket. Én csak bólogattam, mert tudtam, hogy úgyis fogok gyakorolni.
Felérve átöltöztünk, és rohantunk át kajálni a fiúkhoz, mert naggyon éhesek voltunk az egésznapos úszkálás után, de mire odaértünk csak két szendó maradt ezért fogtam magam, és megvertem Siriust Ily pedig Jamest. Sirius az oldalát fogva imádkozott a tányérnak, hogy töltődjön újra, James pedig a belilult lábát fogta azt ordítva, hogy "ELTÖRT, MEGHALOOOK" Remus csak kuncogott az egészen. Álljon meg a menet. Ő tuti tudja, hogy kell újratöltetni, és nem szól. Hát még ilyet. El se hiszem.
Szóval eléálltam, rávetettem magam, és csikiztem mire elordította, hogy érintsük meg a pálcánkkal és újratölt csak ne zaklassam már. Ahogy megtörtént a várva várt csoda, rávetettük magunkat a kajára. Mindenki elégedetten majszolta a szndvicsét, mert valami isteni volt. A manók nagyon értik a dolgukat. Este még dumálgattunk, majd mind a fiúk szobájában aludtunk el. Én Sirius ágyát, Ily James ágyát Marlene Remus ágyát és Alice pedig Pettigrew ágyát sajátította ki, így a fiúk a földön aludtak, de mindenki boldog volt é sez volt a lényeg. Reggel vidoran nézegettem a többieket, majd eszembe jutott Molly. Neki asszem a nagynénje mugil, és a múltkor mutatott egy fotózós bigyót.
Azzal a lendülettel sprinteltem ki és kerestem Mollyt. Elkunyiztam a masinát, majd visszalopóztam a szobába. Kattintgattam egy sort, és elkészültek a képeink. Csodásak voltak mondhatom. A fiúk összekuszálódva édesen összekócolt hajjal alszanak, Ily fél teste lelóg az ágyról, Marlene úgy néz ki mint valami szuperhős ami feláldozza magát ( szétterpesztve a kezei lábai) Alice pedig a vékonyka takaróba gabalyodva szuszogott a feje viszont kicsit lelógott az ágyról, és a lábrésznél volt.
Őszintén nem tudom, hogy került olyan pózba de ok. Amikor elkészültek a megfelelő képek jó barát módjára elordítottam magam, hogy: "FELKELÉS ÁLOMSZUSZÉKOK, HASATOKRA SÜT A NAP, ÉS MA INDULUNK HAZAAAAA" Ezután az események egyszerre történtek, mert Ily elvesztette az egyensúlyát, és ráborult Jamesre, aki emiatt arconcsapta Siriust, majd Remus felült ezzel bevágta a fejét az ágytámlába, Marlene összeugrott mint egy nyuszika, és legurult egyenesen a fejét fogdozó Remura, majd Lice a takaró miatt mozdulatlanná dermedt, és így gurult le a többiekre. Én vigyorogva figyeltem a hét ideges tekintetet amit kaptam. Elsőnek Lily eszmélt fel, és Sirius cifra káromkodásának közepette hozzámvágott egy párnát, aminek az erejétől felborultam, így rámugráltak. Hát kösz.
Miután sikerült abbahagyni, mentünk pakolni, mert egy óra múlva indul a vonat és sehol se vagyunk. Jéj, nem is mi lennénk. Felkapttam egy rövidgatyát aminek a derekára egy szoknya volt varrva. Imádtam, mert ilyen nagyon cukker kis pillangók virítottak rajta. Felvettem egy szintén pillangós pólót, a hajamat gyors kontyba kötöttem, de persze kiszabadult pár tincs. Összekapkodtam először a kistáskámba a cuccokat, majd a ládámat de konkrétan rohamvágtába mert Minnie már az ajtó előtt dekkolt és ordított velünk, hogy haladjunk mert itthagy minket a nyárra. Én frappánsan letudtam egy szívesen professzorasszonnyal, majd segítünk önnek, erre elvörösödött a feje és ordított még egy sort, közbe a csajok feje is vörösödött csak az övék azért mert próbáltak nem hangosan felvihogni. Amikor Minnie áttért a fiúk szadizására, egyszerre robbant ki belőlünk a vihogás. Összeszedtem a cuccaim, Gingert a kezembe kaptam és elindultunk.
A vonatúton végig hülyültünk, amíg a többiek aludtak én zenét hallgattam, és megérkeztünk. Könnyes búcsút vettünk egymástól, majd mindenki ment a saját útján. Mi otthon kipakoltunk, majd beszámoltunk a dolgokról anyuéknak, utána pedig az én szobámban aludtunk el, mert hajnalig dumáltunk úgy mindenről. A többiekről és arról, hogy mi lessz a nyáron.
Hellooooo, bocsi az eltűnésért.... Nincs nagyon mit mondanom. Kíváncsian várom a véleményeteket, és mindenkinek üzenem, hogy már csak öt és fél hét és vége a szenvedésneeek. Hurráááá...
Na nem húzom az időtöket, mindenkinek szép hétvégét.
Puszi:
Beka
YOU ARE READING
Két Potter a Tekergők közt
FanfictionJames-nek van egy ikertestvére. Szép okos bátor és ragaszkodó. Ehhez adjunk hozzá egy Sirius-hoz hasonlítható ellenállást és makacsságot illetve egy érzelmileg vegyes személyiséget és meg is kaptuk a mi Jessicánkat. James belehabarodik egy vörös szé...