Karácsony

32 7 12
                                    


A vonat elment, és a suliban csak páran lézengtünk. Tisztára elfogytunk, mint havonta a hold. Tudom, hogy ez szar volt de muszáj volt.... Az asztalokat Dumledore összevonta, és mindenki egy asztalnál evett. Rajtunk kívül asszem nem maradt griffendéles így a mienk volt a klubb. A mardekárból pár felsőbb éves és Kev. Meg még a H-betűsök is voltak összesen nyolcan és még csak két nap telt el, máris sokat dolgoztunk.

 Befejeztük a hatodik emeletig a kastélyt így már csak a hetedik, nyolcadik és a tornyok. A birtok kész, Roxmorts asszem ma lesz a kastélytól távolabbi rész, holnap a közelebbi. Már tűkön ülünk. Az erdőt nem térképezzük fel, csak a fontosabb részeit, illetve a szélét. Kevin nagyon sokat lóg velünk, de valahogy Siriussal nem pendülnek egy húron. James megemlítette, hogy lehetne Kev is tekergő, mert ez előtt is sokat lógott velünk. Sirius azonal, mostanáig is tűzzel vassal- vagy hogy mondják a muglik- tiltakozik ellene. Szerintem nem rossz ötlet.

 A nap gyorsan eltelt, megkerestem újra a konyhát csak már a srácokkal kiegészülve. Mardekár is csatlakozott, és ha nem kell a többi háztársa előtt félnie, hogy köpnek a szüleinek ha nem úgy viselkedik akkor valami eszméletlen jófej és vicces. Néha olyan mintha ő is Tekergő lenne. Nagyon soknak tűnt ez a két nap, és nemsoká' karácsooony. Már csak két nap és jön a szenteste. Anyumék kimentek Amerikába a nagyszüleinkhez, ezért is maradtunk a suliban. Nem nagyon bánjuk.... Hihii asszem érthető a célzás. Most köszönünk el Kev-től és fordulunk a lépcsőre.

Gyors megöleltem Mardekárt és futottam a fiúk után. Nade nem is én lettem volna.... A lábam eltűnt én meg elegánsan elvágódtam a lépcsőn. Remus hátranézett, és mosolyogva ingatta a fejét. Biccentett a két jómadárnak és kihúztak.

- Mikor indulunk ki? – Kérddeztem meg.

- Felérünk, összeszedjük a cuccost és rögtön. – Válaszolt készségesen Ori.

- Jó, addig én átvedlek, mert nagyon feltűnő a mostani ruházatom. – Ami egy barna trapéz gatyó, alatta harisnya, beletűrve egy zöld trikó ami ilyen testresimulós vagy mi a bánat, és fölé egy bélelt de hasamig érő mélyvörös pulcsi + fekete csizma.

 Nekem nagyon tetszett, és nem érdekel amit mások gondolnak, mert még mindig van neki is egy élete amivel foglalkozhatna többet ahelyett, hogy engem kritizál illetve nekem is van életem csak én azzal foglalkozom nem pedig az övével.

- Okké csak kapkodd magad. – Szalutáltam egyet és lesprinteltem a maradék 100 métert, majd a jelszó után zúgtam tovább a szobánk fele. Bevágtam az ajtót, és felvettem egy vastag bélelt fekete cicanacit, fekete csizma, fekete hosszú ujjú – mégiscsak ki megyünk és több időre – és fekete bélelt pulcsi, rá egy mugil télikabát ami a változatosság kedvéért... Kitaláltátok? Igen ügyes, fekete. Felhúztam egy fekete kötött sapit és késznek nyilvánítottam magam. Lerobogtam a lépcsőn és megálltam a többiek orra előtt.

- Te úgy nézel ki mint aki egy rossz romantikus filmben egy rossz temetésre készül, komolyan mint egy gyászhuszár. – Egyetlen Remum. Luv....

- Élőholt. – vihogta értelmesen James. Lenne hozzáfűznivalóm... nembaj

- Pofa be és menjünk, mert sose végzünk amúgy is te mondtad, hogy olyat vegyünk fel ami nem feltűnő.

James sértődötten felhúzta az orrát és kivonult a folyosóra. Ami a telken történt azt nem írom, le mert azt egy mugil pszichológussal vagy mivel se lehetne feldolgozni, olyanokat csináltak a többiek. Képzeljetek el eszméletlen sok értelmetlen vihogást, beszólást és hülyülést. Na ebből állt csak felturbózva és mivel mindenkinek sok energiája volt, befejeztük az egész kinti részt. Mindenestül.

Nehéz volt, de kész és büszkék vagyunk rá. A következő nap ebédelni mentünk csak le, majd Kev feljött a klubba, és ott elvoltunk. Úgy döntöttek, hogy Kev itt alszik, mert "Az milyen má' a valaki egyedül kel fel karácsony napján. Azt még Grindelwaldnak se kívánom. Talán az anyámnak vagyis tessék? Khmm khmm..." Sirius így fejezte ki a véleményét, ezért közös megállapodáson aludtunk a fiúknál mindannyian.

Én bebújtam James védelmező karjai közé és ott nyomott el az álom. Reggel arra ébredtem, hogy valami vagyis valaki rámugrik azt ordítva, hogy "CSOKIPUDING ÉS PISKÓTA LEGYEN A KARÁCSONYI VACSORA FÉNYPONTJAAAAAA" Öhmmmm oké? Na ja ezt skándálta folyamatosan Siri miközben megtoldotta több hülyeséggel, mint :elkezdte énekelni az All I want for Christmas is you-t közben össze vissza táncikált. Azt mondogatta, hogy boldog boldog karácsonyt barátaim! Vagy: Nagy nap ez a mai, mert ez az első közös karink! Nos ezen mindenki szakadt, mert ezt a szót Siri szájából hallani felér egy műsorral.

Néha csak random beordította, hogy : KACSACOMB vagy esetleg : CSOKITORTAAA volt olyan is, hogy : JÉ, EZEK FELKELTEK. ÉN KELTETTELEK FEL? Mire persze kapott egy párnát a fejébe, majd vigyorogva tovább sétált. Kibontogattuk az ajándékokat és felöltöztünk. Egy hatalmas hócsatát vívtunk mindenki mindenki ellen, és a tanárok is beszálltak.

A vacsi meghitt volt és ünnepélyes. Én egy szép rucimat vettem fel. Lényegtelen. A szünet ezután eltelt. A Tekergők Térképét ünnepélyesen is felavattuk, mert befejeztük. A többiek holnap jönnek, és holnapután suli. Hurrá, de várom máár. Ja, nem. A szünet végére Siri és Kev is jóba lettek, de abban egyeztünk meg, hogy amíg nincs vészhelyzet addig nem lesz Tekergő. Minden jó volt legalább egy kis idejig így vigyorogva vackoltam be magam a pihepuha ágyikómba, és figyeltem csendesen ahogy kint elkezd szállingózni a hó a Holdfényben.



Halihóóó!! Kicsit eltűntem és ezért elnézést. A rész rövidsége és minősége nem a legjobb, ezért is elnézést! DE fontos, hogy mostanság télleg el vagyok havazva. Mármint na. Most tényleg sok a dolgom de igyekszem. Na várom a visszajelzéseket.

Puszi:

Beka <3

Két Potter a Tekergők köztDonde viven las historias. Descúbrelo ahora