A dirinél.

54 10 9
                                    


Reggel kómásan ébredtem, mert Ily-val félig egymáson aludtunk. Az állatok már elszédelegtek, de Gin még mindig kitartóan pózolt a fejemen. Visszaaludtam, a következő emlék képem az, hogy Sirius teljes erővel rámugrik, aminek következtében minden levegő kimegy a tüdőmből, így marha gyorsan láncreakció lett ebből ami az ő kárára sült el, mert egy adag víz landolt rajta, ezáltal végre lemászott rólam. – Mennyi az idő? – Miért néz ki mindenhogy mocskosul jól? Ez nem fair! – Tíz óra szivi – Whatttt az nem lehet. Lekéstem a reggelit, és a diritől is elkések. Gratu Jess. – Egy ne hívj így, kettő kösz az ébresztést. – Kacsintottam rá, majd a mai ruhámmal bevágódtam a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá, és jéghideg vizet engedtem magamra. Nem szerettem így zuhanyozni, de ma fel kellett ébredjek, és ez egy tökéletes módja volt. Gyors fogat mostam és felvettem a mai szettem ami egy fehér garbóból, egy fekete Roxfortos haspólóból és egy piros kapucnis cipzáras pulcsiból, fekete szaggatott farmerrel állt össze. Kiléptem még nedves hajjal a fürdőből. Amikor nedves a hajam, akkor van benne egy enyhe hullámosság amit imádok, ezért általában csak télen szárítom meg, viszont nagyon jól megtörlöm. Ori az ágyon ülve várt a kezében egy kakaóscsigával meg egy almával. Kivettem a kezzéből a csigát és elkezdtem eszegetni, miközben felraktam a két kedvenc nyakláncom, zsebrevágtam a pálcám, szereztem egy gumit, és elvettem tőle az almám is. Egy kösz kíséretében leindultam, de sajnos követett, és nem tágított amíg meg nem érkeztünk az irodához. Ott finoman megfogtam a vállát, megfordítottam, és eltoltam az ellenkezző irányba. – Majd megyeek! – Ordítottam utána, ami azért volt olyan hangos, mert visszhangzott a folyosó. Pár perc múlva megjelent egy lépcső, rajta Dumbli bá-val. – Gyere. – Maga mellé húzott a kezével átkarolta a vállam. – Ne izgulj, csak beszélgetünk és megnézem, hogy mennyire igaz a feltevésem. – Beléptünk az irodába ám nem ültünk le. – Most azt szeretném, hogy minden energiáddal próbáld meg azt tenni velem amit tegnap Remussal, pontosabban Remus fejében tettél. Nem használok semmilyen védelmet csak próbáld meg. - Koncentráltam, de nem éreztem semmi változást sehol, sehogy. – Akkor igazam lett, és a legilimencia csak egy mellékhatása lett annak, hogy előjöttek a plusz energiáid. Most kérlek koncentrálj arra, hogy létrehozz egy kicsi vizet magad körül. – Csak rágondoltam, és elkezdett mellettem a levegőben egy aprócska vízcsepp összegyűlni csak úgy a semmiből. Mi a Merlin bánata ez?? – Ezek szerint elvesztetted a legilimenciát, és megkaptad a ma élő mágusok legcsodásabb képességét amit mellesleg csak te birtokolsz jelenleg. Ahhoz, hogy biztonságosan tudd használni sokat kell együtt esetleg egyedül edzened és készülnöd. Felettébb fontos lesz, hogy megtanuld kezelni az erődet mert nagyobb baj is lehet abból, ha eluralkodik fölötted, de ez nem lényeg. Nem hagyjuk, hogy ilyesmi történjen. Elkezdjük ma, vagy majd csak kicsit később? Feltehetőleg a mai napot még kihasználnátok mivel holnap kezdődik a tanítás. – Milyen jó gondola olvasó. – Igen, Professzor úr!

- Rendben akkor mondjuk ha kedden és csütörtökön lesznek óráink az megfelel?

- Igen persze, köszönöm! Akkor kedden ugyan itt, mondjuk fél öt fele?

- Tökéletes. Viszlát Jessica.

Jess lélekszakadva rohant a klubbhelységig mivel ezt a napot is tölthetnék helyek felfedezésével. A nap további részeiben átkutatták a pincéket, és vacsora után a szobában.




Sziasztooook!!!! Nos őszintén nem tudom, hogy hogy a francba csinálom de elszégyellhetném magam mert nem hozok részeket és ez is minősíthetetlen lett a véleményem szerint így elnézést kérek mindenkitől, de igyekszem. Hogy vagytok mostanában? Van még igény erre a könyvnek nem nevezhető irományra? Remélem jól vagytok, ha van ötletetek bármivel kapcsolatban szívesen megfogadom. Várom a válaszokat. Legyen szép hetetek és kitartást mindenkineeeeek!!!

Puszi:Beka

Két Potter a Tekergők köztWhere stories live. Discover now