Év vége

27 6 25
                                    


Reggel kipattantam az ágyamból, bevonultam a fürdőbe, elkészükődtem és a maradék cuccomat pedig bedobtam a ládámba hiszen ma van az utolsó nap és 11 kor indulunk így Dumbledore professzorral reggel hétre beszéltem meg egy utólsó edzést, ahol a képességeimmel foglalkozunk és elmondja, hogy hogyan edzzek otthon is. Egy aprócska dologról vagyis inkább lényről elfelejtettem év közben tudósítani amit igazán bánok de most kárpótolok mindenkit mindenért. Stella él és virul, egy gyönyörű őzsuta lett belőle, vidám játékos és kifejezetten csinytalan. Most is az ágyam lábánál aludt az ágyikójában, és a mozgásomra fáradtan emelte fel a fejét csak, hogy egy másodperccel később vádlón nézhessen rám amiért felvertem édes álmából. Viszont és indultam is, hogy időben visszaérjek reggelizni.

-

A vonaton már pár órája zötykölődünk és még mindig elképesztően jók vagyunk abban, hogy elfoglaljuk magunkat. Az idő meg csak úgy repül amikor együtt vagyunk. Már játszottunk robbantós snapszlit, sakkoztunk és még a felvásárolt mindenízű drazsé nagyrészéből is műsort csináltunk miközben eszegettük az ismeretlen ízeket. Most éppen Remus olvas, James a térképünket javítgatja, Pet eszik és egy levelet körmöl, Sirius pedig az ÉN fülhallgatómmal a fülében üvölttet egy zenét bár szerintem neki fel se tűnik olyan mélyen alszik. Én meg úgy döntök, hogy így két három órával érkezés előtt elkezdek búcsúzkodni, mert végül megérkezünk és akkor nem lesz idő. A mellettünk lévő fülkébe átslisszolva lehuppantam Lils és Alice közé. Beszélgettünk mindenféle dologról meg ledumáltuk, hogy a nyáron is sokat találkozunk majd. Én pedig továbbálltam, ls Isabelléknél találtam magam. Velük is jól elszórakoztunk, de a nehezét a legvégére hagytam. Legnagyobb sajnálatomra egy kupéban ült a kedvenc mardekáros bandám de hozzájuk csapódott három nem olyan kedves emberke is de nembaj Jess... Nem leszel tajparaszt, nem ignorálod őket, de nem rájuk koncentrálsz. Menni fog ez biztattam magam Reg, Kevin, Margaret, Lucius és a két gorilla kupéja előtt. Beléptem, és egyszerre mind a hat ember rám szegezte a tekintetét, majd én köszöntem először és lassan ők is felébredtek. Reméltem, hogy megúszom Malfoy beszólásai nélkül, de kettőt azéert csak kaptam amit természetesen ignoráltam, tekintve nem volt kedvem balhézni. Kevinékkel egy jót beszélgettem, de közben végig magamon éreztem Lucius metsző pillantását. Elképesztően kellemetlen volt.

Lucius Malfoy szemszöge.:

Már megint ez az idegesítő véráruló mocsok itt rontja nekünk a levegőt a Carreraék meg Regulus jól elbeszélgetnek vele. Ez hihetetlen. Erről hallani fognak a szüleik. Már megint ez az idegesítő barna hajkorona aminek az illata belengi az egész kupét és teljesen elkábít. Ez nem normális menjen el. A személyisége, a kisugárzása és az illata elbódítóan pozitív volt nem tett jót. Miután távozott is az orromban ragadt a finom édeskés illat. Hülye parfümösök.

Jess szemszöge.:

A vonat végre megérkezett, és leugrottunk elsőként a többiekkel. Sajnos Siriusékért jöttek a szüleik így tőlük egy gyors öleléssel köszöntem el de Remusék még átjöttek hozzánk ezért Lily nyakába ugrottam, Petuniának odaköszöntem és a többi ismerősömet is jól megölelgetve távoztunk el a 9és3/4 vágányról.

-

A vacsi valami mennyei volt és Remus szülei a kedvence embereim lettek és lesznek minden alkalommal. Valami elképesztően imádnivalók. Hope mindig úgy megölelget, hogy a szuszt is kiszorítja belőlem, az apró termetéhez képest. Anyával pedig egyik legjobb barátnők hála Merlinnek így mindig elpletykálnak mi meg hárman elvonulhatunk amíg apáék a munkáról beszélgetnek.Végül úgy elhúzódott az este, hogy úgy döntöttek itt alszanak aminek eszméletlen örültünk és végül James szobájénak a padlóján aludtunk el egymás mellett matracokon vagy hajnali négy körül.


Ohmmmm sziasztok emberekkkkk.... Elmondhatatlanul szégyellem magam mind az edlmúlt egy évi nulla teljesítményért mind ezért a részért. Még vissza kell szoknom de ígéem innentől jobb lesz. A jövő év megint egy kihívás lesz de majd mindenképp megpróbálok életben lenni és részeket hozni. Most épp van kedvem yappingolni úgyhogy tessék aki akar olvas aki nem nem. Nem erőszak a disznótor. Szóval jövőre kolis leszek amit már várok de ha azt mondom, hogy félek tőle akkor azt vegyétek halálosan komolyan. Nyilván várom mert az egyik legjobb barátom is ott kolis de akkor is fura lesz és lesznek új osztálytársaim is amihez semmi ismétlem SEMMI kedvem nincs. Nembajjjj. illetve most vannak a lakóhelyemen ilyen napok és ahhhh tok jó volt. Mi is felléptünk és nagyon élveztem. Király volt. Na ennyi lennék. Remélem mindenki élvezi ezt a rövidke szünetet ami van meséljetek és azért remélem valamennyire elfogadható rész lett.

Két Potter a Tekergők köztDonde viven las historias. Descúbrelo ahora