Jeg har fået en besked fra Thor.
Hej elskede <3 savner dig ;( - men tænkte på hvornår du kan være sammen igen ?
Hej <3 savner også dig ! Hvis du vil kan du overnatte her fra fredag til søndag?
Det vil jeg rigtig gerne ! Glæder mig voldsomt meget til at se dig igen smukke <3
"Mor, det er okay hvis Thor sover her fra fredag til søndag?" Jeg kiggede bedene på hende. "Iih jo, men lørdag skal vi ud til Maria og Mads. Men der kan han vil godt komme med." Hun smiler til mig. "Taak" jeg smilte til hende og gik ind på mit værelse.
På vej der ind, tog jeg min mobil for at skrive til til Thor igen.
Forresten, så skal vi ud til min søster og hendes kæreste lørdag, men du kan godt komme med <3
Jeg sendte beskeden og lagde mig ned i sengen.
()
"Emma! Du skal op og i skole! Klokken er syv!" Min mors stemme skar i ørene. Jeg satte mig op og kiggede lidt rundt. Jeg rejste mig så op og fandt noget tøj frem.
Jeg lagde lidt makeup og gik ud i køkkenet for at få noget morgenmad. "Skal du ikke snart afsted?" Spurgte min mor og kiggede på uret. "Jo!" Jeg svang min taske over skulderen, mobilen i lommen og et æble i hånden. Jeg gik ud til min cykel og begyndte at cykle mod skolen.Ude foran skolen så jeg Ophelia stå med nogle andre piger. De stod allesammen og kiggede ned i en mobil og flippede lidt ud - undtagen Ophelia. Jeg "smed" min cykel og gik over til dem. "Hej Em!" Ophelia smilte til mig. "Hej O!" Smilte jeg til hende og gik over for at give hende et kram. Vi gik sammen ind i klassen.
"Hvad snakkede i egentlig om der ude?" Spurgte jeg da vi kom ind i klassen. "Har du ikke været på facebook og Instagram?" Svarede hun undrende. "Nej, det har jeg ikke." Jeg stillede min taske på bordet. "Så tjek det lige!"
Jeg tog min mobil frem og gik på Instagram. Jeg var blevet tagget på utrolig mange billeder. Jeg så en af dem. Det var et billede af Thor og jeg. Fra en fest. Årh hvor jeg savner ham!
Personen havde skrevet noget til billedet, da jeg læste det blev jeg ret sur og ked af det.
"Hvad fanden har Thor gang i? Hvorfor har han fået en kæreste? Og hvorfor er hun ikke særlig smuk? THOR ER MIN !!"
Jeg rullede lidt ned og læste nogle af kommentarerne til billedet som Thor havde lagt ud. Mange havde skrevet at vi så rigtige søde ud, og tillykke og at vi passede godt sammen. Nogen havde selvfølgelig også skrevet at jeg skulle fucke så langt væk jeg overhovedet kunne..
"Er det bare det?" Spurgte jeg. "Øhm, alle ved at i er kærester nu. Og du kender godt Anna og Emilie. De er helt vilde med Citybois, og ikke så vilde med dig.." Ophelia sukkede. "Århg! Kan det ikke være ligemeget?" Spurgte jeg og satte mig ned. Det samme gjorde Ophelia. klokken ringede og mange kom ind i klassen. Da Anna og Emilie kom ind fik jeg dræberblikket.
"Der har vi jo hende der har fået kæreste på!" Spyttede Anna. "Ja, det er godt nok synd for ham!" Emilie rullede med øjnene. Nogle af drengene piftede og kiggede på mig. Jeg rødmede lidt og kiggede ned i bordet.
"Hvem er han så?" Blev der råbt. "Thor. Thor Farlov" svarede Ophelia stolt. "Nånå, er man så ikke blevet for fin til Aalborg?" Der blev grint efter spørgsmålet. "Jo, det er jeg" svarede jeg ironisk.
Læren kom ind og alle stoppede med at snakke.
ESTÁS LEYENDO
Things We Do
Novela JuvenilEmma og Ophelia skal på ferie hos Ophelias kæreste, Lauge. På den ferie sker der rigtig meget for Emma. Men er det kun gode ting der sker? Er eller sker der også ting som vil ændre hele hendes liv?