"Anthon, tror du ikke jeg får sådan noget af vide? Jeg ved det nu, men jeg troede jeg ville få det af vide af dig, og ikke af Emma!" Sagde Thor. Anthon holdte sit sure blik på mig. "Jeg ville have fortalt dig det, men kunne ikke finde ud af hvordan." Svarede han og rejste sig op. "Går du nu?" Spurgte Thor. "Ja" var det eneste han svarede. "Du kan sku da ikke bare gå!? Jeg vil godt lige snakke ud om det her!" Sagde Thor og rejste sig også op. "Hvorfor?" Anthon stoppede op, lige foran Thor. "Du er vild med min kæreste." Han lagde tryk på min, mens man han sagde det. "Ja.." Sukkede Anthon og kiggede ned i jorden. "Jeg troede vi havde snakket om det her!?" Thor fik Anthons hoved
løftet op igen. "Tjo, man kan jo ligesom ikke helt gøre for, hvem man falder for?" Anthon kiggede på mig. Jeg sagde ikke noget. Jeg kiggede istedet for op på Thor, som også kiggede ned på mig. Jeg sukkede. "Kan i ikke tage snakken senere? Thor, det er din fødselsdag vi fejrer. Helt ærligt!" Jeg rejste mig op og tog Thors hånd. "Kom!" Sagde jeg bestemt og hev ham med over baren. "Hvornår er du blevet så... Bestemt?" Han blinkede til mig. "Shh, drik nu bare!" Siger jeg og drikker selv. Thor drikker hurtigt glasset, og det samme gør jeg. Vi vælger at gå ud på dansegulvet og danse. Djen spiller pludselig melodien til Things We Do. Thor tager fat i min hånd og tager mig med hen til scenen. Han går op på scenen, og begynder at synge. Anthon kommer også hen til ham. Han ser lidt fuld ud, så det skænderi de havde før, har han glemt.De når til omkvædet, og Thor kigger ned på mig. Mens han synger Sex and all the naughty things we do! Blinker han til mig. Jeg rødmer lidt. Anthon kigger også på mig, men med et koldt blik. Jeg ignorerer det, og fokuserer på Thor i stedet. Da sangen er færdig bukker de begge to. Thor kommer ned til mig igen. "Njå, hvad synes du så?" Spørg han. "Fantastisk som altid!" Svarer jeg og giver ham et kys midt på munden. "Tak tak" han smiler og kysser mig igen. "Fedt sunget!" Jacob kom over til os. "Man, hey. Hva så?" Thor giver Jacob et kram. "Det går sku meget godt, hvad med jer?" Spørg han og tager en tår af sin drink. "Fantastisk jo." Svarede Thor og lagde sin arm omkring mig. "Fedt. Nå, men vi ses!" Jacob smilte til mig, og blinkede til Thor. Thor smilte også. "Nå, jeg tænkte på om du ikke ville blive og sove? Nu hvor det min fødselsdag i morgen?" Han gav mig et håbefuldt blik. "Jo da." Svarede jeg med et smil. Han smilte til mig.
()
Festen var ved at være slut. Næsten alle var taget hjem. Anthon, Jacob og Teodor var her stadig. "Fucking wild fest mand!" Anthon kom over til Thor og jeg. "Ja!" De andre nikkede sig enig med Thor.
"Skal du med hjem, Emma?" Spurgte Teodor, da de var på vej ud af døren. "Nej, jeg sover hos Thor." Svarede jeg og smilte til dem. "THOR! HUSK BESKYTTELSE!" Blev der råbt, da de var ude af døren. Thor grinte bare. "Kom, vil du med?" Han løftede mig op i brudestilling, og smed mig ind i hans seng. "Jeg elsker dig." Sagde han og gav mig et kys. "Jeg elsker også dig!" Svare jeg ham og gav også ham et kys...
////
HEJ ALLESAMMEN. Først vil jeg lige undskylde for at jeg ikke har opdateret i virkelig virkelig lang tid. Men jeg har ikke rigtig haft tid, og så meget lyst.. Historien er desværre slut.. Jeg kan ikke rigtig komme på mere. Jeg har lidt i tankerne om at lave en med Anthon, men det et kun måske. Holder en lille pause. Men skriver i den her, hvis der kommer en med Anthon !
TUSIND TAK FORDI I VILLE LÆSE MED ! 100k DET ER ALT FOR VILDT ! DET BETYDER VIRKELIG MEGET AT I HAR GIDET OG LÆSE MED. ELSKER JER
أنت تقرأ
Things We Do
أدب المراهقينEmma og Ophelia skal på ferie hos Ophelias kæreste, Lauge. På den ferie sker der rigtig meget for Emma. Men er det kun gode ting der sker? Er eller sker der også ting som vil ændre hele hendes liv?