66

3.8K 82 12
                                    

"Virkelig undskyld.." Hviskede jeg. Stadig med mine arme omkring ham. "Jeg gider ikke alt det her drama mere.. Kan vi ikke bare glemme det hele og så.. starte forfra eller sådan noget?" Han kiggede mig i øjnene. "Jo! Jeg gider heller ikke mere.." Svarede jeg og kiggede også ham i øjnene. Han smilte og pressede sine læber mod mine.

"Hov.." Vi stoppede vores kys og kiggede hen mod døren, hvor Anthon stod. Han holdte sig for øjnene. "Jeg går da bare igen.." Han smilte til os. "Nej.. Det vidst bedst hvis vi går." Sagde Thor og tog min hånd. "Okay. I må hygge jer" han blinkede til Thor. Han rystede bare på hovedet af ham. Jeg fniste.

Vi nåede hjem til Thor. Der var ikke rigtig nogen hjemme.

"Krista og Karl er stadig i Belgien og min mor tog vidst til Jylland, over til en veninde. Så vi er alene." Han kom hen til mig og bed sid i læben. "Hyggeligt." Svarede jeg og kyssede hans kind. "Mhm.." Mumlede han og tog min hånd. Vi gik ind på hans værelse. Thor smed sig ned i sin seng. Jeg smed mig hen ved siden af ham. Han lagde sin arm om mig.

"Jeg har savnet dig" sagde han og lagde sin anden hånd på min mave, hvor han begyndte at lave små cirkler. "Jeg har virkelig også savnet dig!" Svarede jeg og kiggede op på ham. Han smilte sit aller sødeste smil. "Ved du godt hvor lækker du er?" Spurgte han og bed sig i læben. "Thor. Helt seriøst. Hvad er der galt med dig?!" Spurgte jeg og satte mig op. Jeg fniste lidt. "Emma.." Sagde han og kørte sin hånd op og ned ad min ryg. "Put med mig" tilføjede han. Jeg vendte mit hoved og kiggede over min skulder. Nu kunne jeg jo godt regne ud, hvad det var han ville. "Thor.." Jeg skubbede blidt til ham. "Shh" han satte sig også op og begyndte at kysse mig. Jeg lagde mine arme omkring hans nakke. Han lagde mig stille ned, med ham oven på mig. Vores kys udviklede sig ret meget. Han begyndte langsomt at tage min trøje af. Han smilte til mig og kyssede mig igen.

"Er du klar?" Spurgte han og aede min kind. Jeg nikkede nervøst. Han kyssede mig igen.

()

"Waw, den havde jeg ikke lige set komme fra Leif" "Haha, nej. Men så alligevel"

Et skarpt lys vækkede mig. Jeg gned mig i øjnene. "Hvad fanden laver i her!?" Spurgte jeg og kiggede strengt på Anthon og Teodor. "Nååå, jamen Leif gad ikke at tage den når vi ringede, vi tænkte der var noget galt? Men der er tydeligvis sket noget helt andet" fniste Anthon. "Ej, jamen.." Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. Jeg kiggede ud over værelset. Vores tøj lå over det hele.. Lidt pinligt.

"Hvad fanden?" Thors hæse morgenstemme lød. "Hva så Leif. Var det godt?" Grinte Anthon. "Stop Anth! Men ja, det var da fantastisk!" Thor kiggede ned på mig og smilte. Jeg rødmede. "Nånå, det var jo godt" Anthon grinte stadig.

"Men hvad er det i vil?" Spurgte Thor lidt irriteret. "Vi holder hafla i aften, kommer i?" Svarede han. "Jeg ved ikke.. Vi vil godt bare være lidt alene. Desværre.." Jeg smilte til Thor. Jeg har det på samme måde.

"Jamen okay så. I må hygge jer så!" Grinte de begge og gik.

Thor og jeg fik øjenkontakt. "Tak for i aftes" han blinkede til mig. Jeg rødmede endnu mere. Han lænede sig ned over mig og kyssede mig.

Things We DoWhere stories live. Discover now