56

3.5K 89 27
                                    

Bussen stoppede og jeg gik hurtigt ud. Thor og Josephine gik ud lidt efter. Da jeg havde gået i lidt tid, kom jeg i tanke om at jeg ikke havde nøglen til sommerhuset. Jeg gik hurtigt tilbage til dem. "Nøgle?" Sagde jeg. Thor gav mig nøglen og skulle lige til at sige noget, men jeg vendte hurtigt om igen. Jeg gik hurtigt og var nået hen til sommerhuset. Da jeg kom der hen, stod Teo, Anthon, Maxi, Jacob, Victor, Lauge, Alfred og Ophelia der. Jeg blev overglad da jeg så O. Jeg løb hen til hende og overkrammede hende.

"Jeg har savnet dig så meget!" Hviskede jeg mens vi krammede. "Jeg har godt nok også savnet dig!" Hviskede hun tilbage. "Undskyld jeg ikke har haft skrevet til dig, omkring det med at jeg skulle flytte og sådan.. Men det hele er gået så hurtigt, og der er også sket meget mellem Thor og jeg.." Jeg sukkede da jeg sagde det med Thor. "Du skal fortælle alt!" Vi træk os fra vore kram. "Vent, hvor er Thor egentlig henne?" Spurgte Teodor og kom over til os. "Han øh.. han går sammen med, Josephine.." Sukkede jeg. "Josephine?" Ophelia kiggede undrende på mig. "En Thor var mig utro med, du får det hele af vide senere." Svarede jeg hende.

Vi stod og snakkede indtil Thor og Josephine kom gående. Jeg gad ikke give Thor et kig. Han irriterede mig ret meget lige nu.

"Emma, kan vi lige snakke?" Thor kom helt tæt på mig. "Tror du selv på at jeg gider det?" Jeg gik et skridt tilbage. "Nej, men det bliver du nød til!" Han gik et skridt tættere på mig. "Kun, hvis den sæk ikke skal være her!" Jeg pegede mod Josephine. "Sæk?.." Thor rynkede sine bryn. "Ja, Thor. Du sagde til mig at du var færdig med hende, den gang vi slog op første gang. Så finder jeg ud af du har haft sex med hende til Roskilde, og nu. Nu snakker du mes hende som om i er kærester! Hvis det fortsætter, så kan vi ikke fortsætte!" Jeg lagde mine arme over kors og kiggede strengt på ham. "Jeg.." Thor kunne ikke sige noget. Jeg havde lyst til at grine. "Hun har ret, Thor. Alt det du har gjort mod hende, har altså ikke været særlig sødt! Vi allesammen, troede ikke du ville være sådan overfor en pige du elsker.." Teodor kom hen til min side. Jeg gav ham et smil. "Det troede jeg heller ikke.." Sukkede Thor. Han gik forbi mig og ind i sommerhuset.

"Wow Wow Wow, har Thor haft sex med anden, udover dig?" Spurgte Ophelia. "Ja.." Sukkede jeg. "Hvordan kan du så være sammen med ham nu?" Hun kom helt over til mig. "Jeg ved egentlig heller ikke om vi er så meget sammen lige nu.. Der er en enkelt person, der hele tiden skal fucke det op mellem os!" Jeg kiggede på Josephine. Hun kiggede væk. "Er det ikke bedst du tager hjem? Nu!" Spurgte Teodor, Josephine. Hun nikkede bare og gik hurtigt væk fra os. "Vil i med ind?" Spurgte Jacob henne fra døren. Vi sagde alle ja og gik med ind. Thor sad i sofaen. Jeg kunne ikke få mig selv til at gå over til ham. Det kunne jeg ikke.

"Nå! Skal vi ikke holde HAFLAAA!" råbte Anthon. Alle skreg ja og han tændte hurtigt noget musik. Nogen fandt hurtigt noget at drikke og vi sad egenligt bare og hyggede os. Alle undtagen Thor. Han blev bare siddende i sofaen. Uden at sige noget. Uden at drikke noget.

"Leif, kom nu!" Drengene skubbede til ham. "Lad mig være, okay!?" Han rejste sig op og gik ind på værelset hvor vi sov.

Things We DoOnde histórias criam vida. Descubra agora