28

4.4K 82 13
                                    

Vi var ankommet til min søsters og hendes kærestes lejlighed. Vi steg alle ud af bilen. Mor var den første der gik ind af døren. Thor og jeg flettede vores fingre igen. Da vi kom til deres nummer, bankede min mor på. Maria kom hurtigt og åbnede døren. Hun gav først mor et kram. Så mig. Da vi var færdige med at kramme så hun på Thor. "Nå, du må så være Emmas kæreste." Hun fniste lidt. "Ja. Jeg hedder Thor." Han gav hende hånden, og hun tog imod den. "Hyggeligt at møde dig, Thor" smilte hun. Vi gik ind, og Mads kom hen til. "Ej Emma! Har du scoret en kendis!!" Grinte Mads og kom over til os. "Nej! Thor er slet ikke kendt!" Vi grinte allesammen. "Ej, Hej Thor" smilte Mads. "Hej" Thor smilte også til ham. Vi satte os ind i stuen og snakkede lidt frem og tilbage. Vi kom pludselig ind på Thor og jeg.

"Hvordan mødte i så hinanden? For Thor, du bor da i København." Min søster kiggede på os begge to. "Du ved Os kæreste, Lauge, bor i Gentofte hvor Thor også bor. Vi var på ferie hos ham, og så mødte Thor og jeg hinanden og vi snakkede ret meget sammen, og ja.. vi blev så kærester." Svarede jeg med et smil. "Sødt." Maria smilte til os. Thor og jeg kiggede på hinanden. Jeg lagde mit hovede på hans skulder. Min mor og søster sad og snakkede. Mads snakkede lidt med dem.

Midt i det hele ringede min mobil. Det var Anthon der ringede. Jeg tog den.

"Hej Anth, hva så?" "Thor skrev til mig i går, at Victor havde været efter dig.. Er du okay?" Han lød bekymret. "Øh, ja. Jeg har det fint igen. Udover at min mave er helt blå.." "Ej.. Jeg har været lidt bekymret over at du ikke har haft skrevet. Men da Thor skrev det til mig, forstår jeg dig godt." "Jeg ville have skrevet, men har bare ikke haft lyst efter det.." "Jeg forstår dig godt. Men hey, kommer du ikke snart til Kjøbenhavnstrup igen? Vi savner dig sådan her ovre." "Haha, jo. Nu er der jo snart sommerferie. Så kommer jeg helt sikkert. "Feeedt. Nå, men hils Thor." "Det skal jeg nok. Vi ses Anth." "Yes, vi ses Em" vi lagde begge på.

"Hva så. Hvad ville Anth?" Spurgte Thor. "Han ville bare spørge om jeg var okay. Han sagde at du havde skrevet det til ham." Svarede jeg og lagde tryk på det. "Jeg synes de skulle vide det." Sagde han lavt. "Ja! Men jeg ville da godt selv ha fortalt dem det.." Jeg løftede mine øjenbryn. "Ja, det ved jeg godt. Men du kunne næsten ikke fortælle mig det!" Thor kiggede ned på mig. "Det ved jeg godt! Men du fik det af vide!"

"Hvad skændes i to om?" Spurgte min mor. "Ikke noget!" Svarede jeg. Hun nikkede og kiggede på min søster igen. Jeg rejste mig op og gjorde tegn til at Thor skulle gå med mig. Han rejste sig op og fulgte med mig.

"Hvad?" Spurgte han da vi var kommet ud i køkkenet. "Jeg vil bare godt vide hvorfor du sagde det til Anthon! Jeg kender ham jo ikke sådan vildt godt!" Jeg krydsede mine arme. "Rolig. Anthon er min bedsteven! Du er min kæreste! Jeg vil gerne ha at min bedsteven ved sådan noget!" Thor hævede sine øjenbryn. "Thor, det har intet med det at gøre! Nu ved ale jeres "bois" jo hvad der er sket med mig! Victor høre det nok på et tidspunkt, så bliver han sur, og jeg får mere tæsk!!" Jeg bed mig i læben for ikke at fælde en tåre. "Skat.. Det-" "Nej Thor!!"

Things We DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin