Thor og jeg sad inde i sofaen og så tv. "Anthon skrev forresten til dig, mens du sov i bilen." Sagde jeg. "Gjorde han?" Han tog sin mobil henne fra bordet. Mens han læste beskeden så han irriteret ud. "Hvad så?" Spurgte jeg. "Han spørger om det ok hvis ham og bois kommer over i morgen aften for at holde fest!" Thor sukkede. "Gider du ikke det?" Jeg kiggede på ham. "Jo, men den her uge skulle være vores. Bare alene." Han kyssede mig. "Du har ret." Jeg kyssede ham. Vi blev ved med at kysse.
"Skal vi ikke gå i seng?" Vi var stoppet med at kysse. "Og så kysse videre der?" Han gav mig et smørret smil. "Årh! Jaja" jeg rejste mig op og løb ind på det værelse hvor vi skulle sove.
"Skat?" Thor kom ind til mig. "Mhm?" Jeg vendte mig rundt. "Jeg går lige i bad" han smilte. "Okay.." Jeg nikkede. Han vendte rundt og gik ud på badeværelset.
Jeg fandt en af hans tasker, åbnede den og fandt en af hans trøjer. Jeg tog mit tøj af og Thors trøje på. Jeg lagde mig under dynen og hørte lidt musik. Thors mobil larmede ovre fra bordet.
Der var en der ringede til ham. Jeg tog den hånden og så: "Josephine". Jeg blev først sur, men tænkte at det ville være sjovt at tage den.
Jeg trykkede på det grønne rør.
"Hej Thor, det Jose" "Hej!" Sagde jeg surt. "Emma.. Hvad laver du med Thors mobil?" "Jeg er sjovt nok sammen med ham!" "Nå, vil du ikke sige jeg har ringet?" "Josephine. Hør her! Gider du ikke godt holde dig fra min kæreste? Det du gjorde med ham til Roskilde var nok! Han er optaget, og det bliver han ved med at være!" Jeg lagde på og smed mobilen ned i sengen. Jeg kan ikke forstå hvorfor hun bliver ved med at kontakte ham. Der må være en grund..
"Er alt okay? Jeg hørte dig.." Jeg vendte mig rundt og så Thor. "Hvorfor ringer Josephine til dig?" Jeg fældede en tåre. "Hvad snakker du om?" Han kom hen til mig. "Hun har lige haft ringet til dig.. Jeg troede du var færdig med hende!" Jeg satte mig ned i sengen. "Jeg er færdig med hende! Mere end færdig med hende! Jeg ved ikke hvorfor hun har ringet?" Han satte sig på hug foran mig. "Uanset hvad; skal du vide, at du er den eneste jeg vil være sammen med! Jeg er så taknemmelig for at du vil være sammen med mig, efter det der skete." Jeg kiggede den anden vej da han talte. Jeg vil ikke have ham til at se mig græde. Ikke lige nu. "Emma. Jeg elsker dig!" Hans hænder var på mine lår. "Jeg elsker også dig.." Mumlede jeg og lagde mine hænder oven på hans. Han kyssede min kind. Rigtig mange gange. Jeg smilte stort.
"Thor.." Jeg vendte mit hoved så vi fik øjenkontakt. "Kys mig" hviskede han. Jeg fniste. "Kys mig" hviskede han igen. Jeg placerede mine hænder på hans kinder. Jeg lod min pande hvile på hans. "Okay" hviskede jeg og lænede mig helt ned til ham. Vores læbe mødtes, og et helt fantastisk kys blev skabt. Det udviklede sig hurtigt. Thor rejste sig op, uden at afbryde kysset. Han lagde sig langsomt oven på mig. Vi lå og kyssede i ret lang tid.
KAMU SEDANG MEMBACA
Things We Do
Fiksi RemajaEmma og Ophelia skal på ferie hos Ophelias kæreste, Lauge. På den ferie sker der rigtig meget for Emma. Men er det kun gode ting der sker? Er eller sker der også ting som vil ændre hele hendes liv?