60

3.7K 84 21
                                    

"Vi ses" Ophelia og jeg krammede. "Ja, når i kommer hjem, finder vi en dag!" sagde hun imens vi krammede. "Ja, det skal vi!" Svarede jeg hende. Jeg fik også sagt farvel til de andre.

"Leif! Husk nu beskyttelse!" Grinte Anthon og gav ham nogle små plastikpakker. "Årh Anth! Du så træls. Men tak" Thor rødmede lidt.

"Emma!" Ophelia kom over til mig igen. "Ja?" Spurgte jeg. "Hvis jeg var dig, ville jeg nok passe lidt på, altså holde sig lidt tilbage her i starten. Jeg mener, dig og Thor er lige blevet gode venner og måske sker der ting med Josephine igen.. Bare sørg for, at du ved hvad han laver!" Hun lød seriøs. "Det skal jeg nok. Han er heller ikke helt tilgivet endnu." Svarede jeg. Hun smilte og gik over til de andre. "Vi ses" råbte de og vinkede til os. Vi vinkede tilbage til dem.

De var nu væk og Thor og jeg gik ind i sommerhuset igen.

"Thor, jeg vil godt snakke ud om alt det der er sket.." Sagde jeg da vi havde sat os ned i sofaen. "Ja.." Han så nervøs ud. "Jeg er virkelig ked af det. Af det hele. Alt det med Josephine.." Han tog min hånd. "Det ved jeg godt, Thor. Men det har du også sagt de sidste par gange.. Men det har ligesom ikke ændret noget." Jeg sukkede. "Du bliver nød til at bevise mere overfor mig, før jeg virkelig tror på at jeg er den du elsker!" Afsluttede jeg og kiggede ham i øjnene. "Emma, du er den jeg elsker! Jeg ved godt at jeg har været en idiot her på det sidste.. Men jeg vil virkelig gøre ALT for at bevise at det er dig jeg elsker!" Han tog begge mine hænder. Jeg gav ham bare et smil. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare til det.

"Skal vi ikke bare se en film og hygge resten af aftnen?" Spurgte jeg ham. "Jo, det vil jeg godt! Jeg henter vores dyne!" Han løb ind på værelset. Jeg gik ud i køkkenet og fandt noget vi kunne spise og drikke.

Da jeg kom ind i stuen igen sad Thor med dynen omkring sig. Han smilte til mig. "Du ser sød ud" fniste jeg og satte mig hen ved siden af ham. "Du er sødest" han gav mig et kys. "Nå, hvad skal vi så se?" Spurgte jeg. "Men ikke en gyser!" Tilføjede og gav ham store øjne. "Men.. Der sker jo ikke noget. Det bare dig der tror det!" Han efterlod et lille grin efter han havde sagt det. "Okay så! Men kun den her gang.." Jeg sukkede og tog noget af dynen. Thor rejste sig op og gik hen for at finde en gyser film. Han satte den på og kom hen til mig igen. Han havde et lumskt smil på læberne. "Hvad er der?" Spurgte jeg. "Ikke noget!" Grinte han og satte sig ned ved siden af mig. Jeg lagde mig op ad Thor.

Filmen var halvt igang. Han havde virkelig valgt en klam en.

"Jeg kan ikke lide den her film!" Sagde jeg da der kom det klammeste. "Rolig" Thor grinte. Han lagde sin arm tættere om mig. Hans hånd fandt min og vi flettede vores fingre sammen. Jeg kiggede op på ham. Han var meget optaget af filmen. Jeg blev ved med at kigge på ham. Han kiggede endelig ned på mig. "Hvad er der?" Spurgte han. "Jeg træt.." Svarede jeg med et gab. "Så sov" smilte han. Jeg nikkede til ham og lagde mig mere ned. Stadig så jeg lå inde ved Thor. Jeg mærkede hans læber mod min pande. Et lille smil bredte sig på mine læber.

ALLESAMMEN !!! GÅ IND OG LÆS MIN VENINDES HISTORIE LOVE IN THE AIR DEN ER OGSÅ MED THOR :))) tak på forhånd

Things We DoWhere stories live. Discover now