Kitap bol kaoslu, fantastik konulu olacak. Kaos'tan bayılabilirsiniz. Şiddet, küfür, cinsellik, kan ne ararsanız var.
1 Ocak 2023 14:57'de yazmaya başladım. Bitirirsem yayımlıycam. Eğer bu hikayeyi okuyorsanız, Bitirmişim demektir. Ne kadar da zekice. Neyse lesss gooo.
_____________"Söyle!!"
Diye bağırmıştı Hyunjin. Çünkü artık dayanacak gücü kalmamıştı. 17 yıldır her ay, her dolunayda güçsüz düşüyor, düşmanlarına karşı kendini zayıf hissediyordu. Artık bıkmıştı, yıllardır bir sebep veya sonuç arıyordu. Ama ne yazık ki elde vardı sıfır. Bu sefer Busandaki cadılara saldırmıştı. Heryer kan gölüne dönmüştü. Dün yaşadığı dolunay zayıflığı yüzünden daha sinirliydi ve bugün burada cevabı bulmak istiyordu.
"Eğer konuşmayacaksan seni de cadı arkadaşlarının yanına göndereceğim. Zamanımı sana harcayamam. 3 saniyen var."
Bu sefer cevabı bulacağına inanıyordu. Çünkü karşısındaki "kişi" dünyanın en yaşlı ve bilgin cadısıydı. Bu yüzden de cevabı almadan hiçbir yere gitmeyecekti.
Hyunjin bakışlarını daha da sertleştirip, vampir dişlerini göstermeye başladığında karşısında diz çöken cadı Hyunjin'e acırmışcasına gülümsedi ve konuştu.
"Cevabı öğrenmek istediğine emin misin? Belki de böyle yaşamak senin için daha kolaydır."
"3....2...."
Hyunjin geri saymaya başladığında yaşlı ve olgun cadı, karşısındaki melezin fikrinden vazgeçmeyeceğini anladığında başını, teslim olurcasına öne eğdi. Ve konuşmaya başladı. Hyunjin karşısındakinin konuşmaya başladığını gördüğünde yavaşca yakasını bıraktı.
"Sana sadece cevabı nerede bulacağını söylerim, geri kalanı ise senin kaderinde zaten yazılı. Avustralya'ya gideceksin, aradığın cevap Bucolic laboratuvar'ında. Burada aynı zamanda sürünün neslinin neden tükendiğini anlayacaksın"
Hyunjin sinirden nefesini tutmuş, yaşlı kadının söylediklerini anlamaya çalışıyordu. Evet yaklaşık 18 sene önce sürüsünün tüm üyeleri kurt biçiminde ölü bulunmuştu. Sadece kendisi Melez, hem vampir hem kurt olduğu için hayatta kalmıştı. Bu olayın üstünden bir kaç ay geçe dolunay sorunu ortaya çıkmıştı. Şimdi bu olayların ilişkin olması onu daha da sinirlendirmişti.
İlk başta cevabını aldığı için cadıyı öldürmek istedi ama sonra eğer ona yanlış bilgi verdiyse geri dönüp hesabını sorabilmek amacıyla cadıyı öldürmedi. Arkasını döndü ve yavaşca yürümeye başladı. Arkasından duyduğu son cümleyi ise önemsemedi.
"Gideceğin yerde bulduğun cevabın, ne kadar önemli olduğunu unutma"
Cadının son cümlesini aldırmamıştı. Ona göre cadılar, hep özlü konuşmaya, diğerlerini etkilemeye çalışıyordu.
....
Hyunjin Bucolic laboratuvar'ın önünde durmuş, dün gece olanları sorguluyordu. Neden o cadının sözüne inanıp geldi ki buraya? Niye yasadışı insan denekleri kullanan bir laboratuvar'ın önünde duruyordu ki? Tabii ki de cadı kurtulmak için ona yalan söylemişti ve o da inanmıştı. Bu çok saçmaydı. Şu an geri dönmesi gerekiyordu ama onu oraya, o laboratuvara bağlayan görünmez bir ip olduğunu hissediyordu. Bu onu daha da sinirlendiriyordu.
İstediği tek şey içeri girip her yeri yakıp yıkmaktı. Zaten Laboratuvar pek büyük sayılmazdı ve neredeyse çökecekmiş gibi duruyordu.
Kapısında hiçbir koruma veya güvenlik olmayan bir yerde 17 yıldır onu zayıf düşüren şeyi nasıl bulacaktı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
ФэнтезиMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...