Son kez iyi okumalar 🦋
_______
Felix'den
O gün olanlardan sonra beni mi merak ettiniz? Ah aslında hiçbir şey değişmedi. O gün söz verdiğimiz şeyleri yapmaya devam ettik.. ve bu sonsuza kadar böyle devam edecekti zaten.Chan hyung herkese babalık yapıyor, aramızda sorun olmasına asla izin vermiyordu. Aynı söz verdiği gibi bu aileyi bir arada tutuyordu.
Jisung ve Minho mu? Evet onlarda durum biraz karışık aslında. Minho hyung Jisung'a sayamadığım kadar çok evlilik teklif etmişti ama Jisung hepsini reddediyordu. Minho hyungu reddetmek hoşuna gidiyordu. Ama Minho hyung da asla vazgeçmiyor sabah, öğlen, akşam evlilik teklif ediyordu. Bu konuşma aralarında normal bir hal almıştı. Bana sorarsanız onları izlemek eğlenceliydi.
Hyujin... hayatımı bana yeniden kazandıran kişi.. o da söz verdiği gibi beni seviyor, her geçen gün daha çok seviyordu. İlk başlarda zorlanmıştı. Benim kanımla yaşamak ona çok ağır geliyordu. Canımı yakmak istemiyordu ama o benim canımı hiç yakmıyordu ki.
Tabii ya ben kaldım. Ben ne mi yapıyorum? Hyunjin'le hep cupcake yemeğe geldiğimiz deniz kenarını hatırlıyor musunuz? Hani Deniz ve Yıldızların, Hyunjin ve benim için buluştuğu o yerdeydim. Hyunjin'i bekliyordum. Söylediğine göre cupcake almaya gitmişti ve beni götürmemişti çünkü gittiğimde çok fazla tatlı yiyormuşum. Sadece her renk cupcake yiyordum o kadar.
Bugün tam bir yıl oluyordu. Hyunjin'in beni o lanet yerden kurtarmasının birinci yılı. İnanabiliyor musunuz? Bir laboratuvar'da tanıştığım adam şimdi yaşama sebebim. Anlamıştım zaten o gün orada, onun parlayan gözlerini gördüğümde anlamıştım bu adamın hayatımın baş köşesinde yer edineceğine.
İşte geliyor, harika gülümsemesiyle elinde tatlılarımızla geliyor. Hyunjin'i de çok seviyorum ama biliyorsunuz tatlı olmadan insanlar yaşayamaz. Tabi Hyunjin olmadan da yaşayamam o başka konu.
H: "Al bakalım sarı olan senin"
F: "Ne yani herkes için bir tane mi aldın?"
H: "Evet"
F: "Acımasızsın Hwang Hyunjin"
Mükemmel gülümsüyordu, kusursuz bir şekilde. Güneş batmak üzereydi. Bu manzarayı izlemek, özellikle yanımda Hyunjin varken izlemek huzur vericiydi.
H: "Bugün bir yıl oluyor demek ha"
Gülümseyerek başımı onaylar anlamda salladım. Hatırlıyor olması beni mutlu etmişti. Biz sessizce tatlılarımızı yerken güneş tamamen batmıştı.
F: "Hyunjin"
Seslendiğimde bana dönmüş ve yüzünde anlam veremediğim bir gülümsemeyle bana bakmıştı.
H: "Seni bulalı bir yıl oluyor ama hala küçük bir bebeksin Felix."
Anlamadığımı belli etmek için kaşlarımı çattığımda, elini yüzüme hafifçe yaslamış ve baş parmağıyla dudağımın kenarını temizlemişti.
Şimdi neden sırıttığını anlıyordum. Dudağımda tatlı kalmış. Ben de ona karşı gülümsemeye başlamıştım. Ama benim gülümsemem asla onunki kadar mükemmel olmayacaktı.
Elini yüzümden çekmiş, işaret ve baş parmağıyla çenemi okşamıştı. Sonrasında yüzümü kendi yüzüne yaklaştırıp, dudaklarımızı birleştirmişti. Etrafımızda onlarca insan vardı ama ben geri çekilmek istemiyordum. Öpücüğüne karşılık vermiştim. Dudaklarımız ritmik olarak hareket ediyordu.
M: "Hop hop gençlik nereye gidiyor böyle. Gidin evinizde yapın"
Sesinden Minho hyung olduğunu anlamıştım. Hyunjin'le benim omzumdan tutmuş ikimizi de uzaklaştırıp ortamıza oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
Viễn tưởngMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...