İyi okumalar aşkolar 🦋
İyisiyle, kötüsüyle 10. Bölüme geldik 🥺
________
Felix, arabanın evin yanında durmasını beklerken, deniz kenarında durmuştu. Felix sorgulayan bakışlarını Hyunjin'e çevirdiğinde zaten Hyunjin'in ona baktığını farketmişti.F: "Neden geldik buraya?"
H: "Kanını aldılar, biraz tatlı yemen iyi olur."
F: "Önemli değil ki, azıcık bir şeydi zaten."
Hyunjin biliyordu Felix'in bundan daha kötü durumlar yaşadığını. Ama istemiyordu, onun yanındayken Felix'e en ufak bir zarar gelsin istemiyordu. O yüzden Felix'in lafına göz devirmiş, arabadan inerek Felix'in kapısına doğru ilerlemişti. Kapıyı açtığı an Felix'in elinden tutup, kendisiyle birlikte götürmüştü.
H: "Çok konuşma hadi gel. Ne tür bir tatlı yemek istersin?"
F: "Bilmiyorum ki sen ne istersen"
H: "Deniz kenarına gidelim, orada güzel cupcake satan küçük bir yer var."
F: "Hyunjin"
Hyunjin, Felix'in ağzından kendi ismini duyduğunda hemen ona taraf dönmüştü. Felix'in gözleri dolu doluydu.
F: "T- teşekkür ederim. Beni kurtardığın için. Ve..."
Felix, her zaman yaptığı gibi yine kollarını Hyunjin'in vücuduna dolamış, sıkıca sarılmıştı. Bunu yapmayı gerçekten çok seviyordu. Felix hiç anne kucağı görmemişti ama bu sarılmanın en az anne kucağı kadar güvenli olduğunu biliyordu.
F: "Ve beni sevdiğin için"
Hyunjin de bir eliyle Felix'in sırtını, diğeriyle de saçını okşuyordu. Aslında Hyunjin Felix'e teşekkür etmeliydi hayatına girdiği için. Eskiden Hyunjin hep gecelere hükmeder, acımasızlık yapar, insanların kanını içerdi. Çünkü babası da öyle yapıyordu. Ve Hyunjin kendisinin ona benzediğini sanıyordu. Felix'i o gün, o laboratuvarda bulana kadar. Sonrası ise malum zaten. İkisi de bir birleri için vardı, ister mühür olsun ister olmasın.
H: "Hadi bakalım. Tatlı olduğun için sana iki tane cupcake alıcam"
Felix, Hyunjin'in göğsüne gömdüğü kafasını kaldırıp kocaman gülümsemişti.
....F: "Pembeli ve mavili olandan istiyorum"
Felix isteğini kasada duran adama söylemişti. Ama seçmek çok zordu. Hepsi çok harika gözüküyordu. O yüzden kedi bakışlarını Hyunjin'e doğru çevirmişti.
F: "Şey... Hyunjin. Ben üç tane alabilir miyimm? Sarı olan da çok güzel gözüküyor"
Felix, kedi bakışlarını hiç indirmeden cümlesini söylemiş ve parmaklarıyla da üç sayısını vurgulamıştı. Hyunjin eliyle Felix'in yanağını okşayarak gülümsemişti. Sonra kasiyere dönmüştü.
H: "Hepsinden olsun. Paket olacak."
....Denizin kenarında çok fazla insan olduğu için uzun süre yürüdükten sonra sonunda oturacak yer bulmuştular. Oturdukları an Felix konuşmaya başlamıştı.
F: "Biliyor musun ilk defa deniz görüyorum"
H: "Hm. Nasılmış peki sevdin mi?"
F: "Çok güzel..Senin gözlerine bakıyormuşum gibi hissediyorum"
Felix, lafını bitirdikten hemen sonra mavili cupcake'ni ısırmıştı. Hyunjin ise çocuğun ağzından çıkan küçük bir cümlenin nasıl bu kadar harika olabileceğini sorguluyordu. Ve bu cümlenin nasıl bu kadar kalp hızlandırıcı oluşunu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantasíaMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...