İyi okumalar 🦋
__________
Masanın üstünde duran karga tüyü, odanın içinde durmadan hareket eden Hyunjin, Oflayıp puflayan Bangchan ve gözünü bir saniye bile olsun karga tüyünden çekmeyen Minho. Ortam yeterince gergindi. Hala güneşin batmamış olması ortamı daha da geriyordu. Çünkü Bangchan ve Minho güneş batmadan dışarı çıkamazlardı. Hyunjin de tek başına cadıların meskenini basacak kadar aptal değildi.H: "Yakalım şu tüyü de kim geliyor bir bakalım. Tek şansımız bu zaten başka ne yapabiliriz ki?
M: "Felix'i kaçıran zaten cadılar. Onu kurtarmak için bir cadıdan yardım istemek ne kadar mantıklı olur?"
B: "Ne yapabiliriz başka. Ele ele tutuşup Selenayı mı çağıralım ha?"
M: "O cadı değil ki. Çağırabiliriz"
Hyunjin artık daha fazla zaman kaybetmek istemediğinden masadan bıçağı almış, sol elinin içini kesmişti. Elini karga tüyünün üstünde tutup, kanını üstüne damlatmıştı. Anında alev alan tüy bir saniye içinde kül olup yok olmuştu.
M: "Eee nerede bizim lambadan çıkan cinimiz?"
B: "artık biraz ciddi olsan olmaz mı?"
M: "Durum zaten ciddi. Ben de ciddi olursam ortam daha da gerilir."
Hyunjin son umudu olan tüyü de kaybettiği için daha fazla hüsrana uğramıştı. Artık ne olacaksa olsun deyip Felix'i tek başına kurtarmaya karar vermişti. Gidecekti, cadıları bulacaktı, hak ettiklerini onlara ödetecekti ve Felix'i kurtaracaktı. Ya da Felix'le birlikte orada ölecekti.
Hyunjin elini kapının koluna atıp açtığında karşısındaki bedeni farketmişti. Dışarıdaki beden sanki kendi eviymiş gibi içeri girmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Günlerdir o tüyü yakmanızı bekliyorum. Ne yapıyordunuz? Yakmak için baharın gelmesini falan mı bekliyordunuz?"
Minho ayağa kalkmış içeri giren beden daha fazla ilerlemesin diye önünü kesmişti. Hyunjin ise hala kapının önünde duruyordu.
M: "Kimsin sen? Ne zırvalıyorsun?"
J: "Lambadan çıkan cinin benim. İsmim Jisung. Bu tüyü de annem verdi sana Hyunjin. Size yardım etmek için buradayım."
Hyunjin gözlerinde yeşeren umut parçacıklarıyla kapıyı kapatmış ve Jisung'a doğru adımlamıştı. Minho ise keskin gözleriyle hala Jisung'a bakıyordu.
H: " Şimdi en başından başlayalım. Felix bana mühürlü ve ben onu laboratuvarda bul-"
Hyunjin tam olayları baştan anlatacaktı ki Jisun lafını yarıda durdurmuştu.
J: "Bana anlatmana gerek yok. Her şeyi biliyorum. Şu an sadece benim sorularımı cevaplaman yeterli"
Hyunjin başını onaylar anlamda sallamıştı.
J: "Felix'in kanından içtin mi?"
H: "Hayır"
J: "Onunla yattın mı?"
H: "H-hayır. Bunun konumuzla ne alakası var?"
J: "Sadece sorularımı cevapla. Yakında öğreneceksin."
H: "Hemen kendini kanıtlarsan iyi olur. Çünkü bana pek ciddiymişsin gibi gelmiyor."
M: "Cadılara güvenilmez demiştim."
Jisung hala karşısında dikilen Minho'ya bakmış, kaşlarını çatmıştı. Artık ciddi konuşması gerektiğini anlamıştı.
J: "Ay doğar doğmaz Felix'i yakacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantastikMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...