[6] Bu da sana benziyor

4.4K 551 473
                                    

İyi okumalar 🦋
_____________
Hyunjin anında eve gelmiş, yavaşca odasının kapısını açmıştı. Yatağında kıvrılıp uyuyan küçük bedeni gördüğünde ise rahatlamıştı.

Sessiz adımlarla ilerleyip, yatağa yatmış ve Felix'in sarı saçlarını okşamaya başlamıştı. Felix de mırıldanarak Hyunjin'e taraf biraz daha sokulmuştu.

Hyunjin hala duyduklarını kaldırmaya çalışıyodu. Babası gelmişti. Yıllardır şehri terketmişti ve şimdi geri dönmüştü. Üstelik Hyunjin'in sevdiği kişiyi almaya gelmişti.

Hyunjin babasını tanıyordu. Ve dünyada onun kadar acımasız olan başka bir kişi daha tanımıyordu. Her an her yerden çıkıp Felix'i ondan alabilirdi. Aklındaki düşünceler içinde boğulurken aniden duraksamış arkasını dönerek dolaba bakmıştı.

Yavaşca yataktan kalkıp, kıyafet dolabının üstüne uzanmış, eski ve tozlu olan kutuyu eline almıştı. Kutuyu açıp bir süre içindeki şeye baktıktan sonra iç çekmişti.

Babasına karşı kullanabileceği tek silah bu kazıktı. Aynı zamanda bu kazık onun kendisini de öldürebilirdi.

Eğer babası Felix için gelirse bu kazığı kullanarak onu öldürmeliydi. Ama safkan bir vampir karşısında ne kadar güçlü olabilirdi ki?

Hyunjin, kutuyu kapatıp tekrar eski yerine bırakmıştı. Hala düşünüyordu. Babası o cadının yanından ayrıldıktan sonra neden hemen Felix için gelmedi ki? Hala neyi bekliyordu? Cadı ona neden karga tüyü vermişti ki? Neden bir cadının yardımına ihtiyacı olsun? Yoksa cadı gelecekte olacak şeyleri mi görmüştü? Tekrar, tekrar ve tekrar bu soruları kendine soruyordu.

F: " Hyunjin?"

Hyunjin sorular dünyasından Felix'in sesi sayesinde çıkmış arkasına dönerek yatakta oturmuş vaziyetde gözlerini ovuşturan çocuğa bakmıştı.

H: "Seni uyandırdım mı? Uyu hadi daha saat çok geç"

F: "Neden orada duruyorsun? Yatakta çok yer kapladığım için seni rahatsız mı ettim?

Felix, camdan dışarı bakmış ve devam etmişti.

F: "Aslında fırtına da dinmiş ben kendi odama gideyim."

Felix yataktan inmek için yorganı üstünden çektiğinde aniden Hyunjin onun karşısında belirmişti. Yorganın ucundan tutarak Felix'in üstünü tekrar örtmüştü ve omuzndan hafifce ittirerek tekrar yatar pozisyona getirmişti.

H: "Hayır gitme, uyu burada. Artık hep burada benimle uyuyacaksın"

Hyunjin artık Felix'i gözünün önünden bir saniye bile ayırmamalıydı. Çünkü onun hayatı tehlikedeydi. Bu yüzden günün en tehlikeli zamanı olan gecelerde de onun yanında kalmalıydı.

F: "N-neden?"

Hyunjin yorganın ucunu kaldırarak kendisi de yatağa yatmıştı ve yorganı üstüne çekmişti. Felix'e taraf dönüp, elini saçlarına atarak okşamaya başlamıştı.

H: "Belki de yatağımda küçük bir civcivin olması hoşuma gitmiştir?"

Hyunjin bu sefer elini Felix'in beline atarak kendine doğru çekmiş ve belini okşamaya başlamıştı. Felix de bulunduğu bu harika ve güvenli yerde uyumaya karar vermişti. Çünkü çok rahattı ve Hyunjin çok güzel kokuyordu.

İkisi de aralarında olan bu yakınlaşmayı sorgulamıyordu... Çünkü ikisinin de hoşuna gidiyordu....

....

M: "Ooo Hyunjin'in fasulyesi uyanmış"

Minho saçları dağınık, yüzü hala uykulu vaziyette merdivenleri inen çocuğa bakarak konuşmuştu. Felix de yüzüne kocaman bir gülümseme kondurmuştu.

Save Me/ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin