2023 kötü haberler getirdi. Moralim aşırı bozuka. Neyse inanıyorum 2023 benim senem olacak aldmwlcmeşfö
İyi okumalar 🦋
____________
Hastaneden sonra eczaneye, telefoncuya, oradan markete, oradan avm'e gitmişlerdi ve eve vardıklarında neredeyse akşam olmuştu. Felix çok yorgundu. İçeri girer girmez kendini koltuğa atmıştı.H: "Kalk Felix bir şeyler ye ki ilaçlarını içebil."
Felix hiçbir şey demeden ayağa kalkmış yemek yemek için mutfağa gitmişti. Hyunjin'in söylediklerini hemen yapıyordu. Ne kadar Hyunjin'in ona zarar vermeyeceğini bilse bile, emirlere karşı gelmek onun için hep kötü sonlanmıştı ve hala korkuyordu.
...Hyunjin son morluğa da merhem sürdükten sonra Felix'e kalın bir sweat giydirmiş ve üstünü, kafasından başka hiçbir yeri açık kalmayacak şekilde örtmüştü.
H: "Dışarıda yağmur yağıyor. Hava soğuk sakın üşütme"
Demiş ve kapıya doğru ilerlemişti. Tam ışığı kapatacakken Felix ürkek sesiyle arkadan seslenmişti.
F: "Işığı kapatmasan olur mu? Karanlığı sevmiyorum"
Hyunjin bir şey dememiş, ışığı kapatmadan kendi odasına ilerlemişti. Yatağına uzandığında ise aklındaki düşünceler onu yiyip bitiriyordu.
Neden bir çocuğun sağlığı için endişeleniyordu ki? Neden onun karanlıktan korkup korkmaması, yemek yeyip yememesi umurundaydı ki. Neden Felix için gece hayatını bitirmiş, insanlar gibi gece uyuyup, gündüz yaşamaya başlamıştı ki?
Ha evet en önemlisi de neden Felix'i arabada öperek sustumakla tehdit etmişti?
Kesinlikle mühür yüzündendi. Evet evet yoksa ne! asırlardır yaşayan Hwang Hyunjin aşık mı olmuştu. İmkanı yok. Mühür yüzünden o çoçuğa karşı korumacı hissediyordu. Zaten yaklaşan dolunayda her şeyi çözecekti. Kafasına bu kadar takmamalıydı.
Diye fikirlere dalırken uyumuştu ama kapısından gelen hafif tıklatma sesiyle uyanmıştı. Yatakta oturur vaziyete gelmişti.
H: "Gir"
Uykunun verdiği ağırlıkla sadece "gir" demişti. Gecenin yarısı birisi kapısını tıklatıyordu ve o da "gir" diyordu. Ne kadar da saçma.
Hyunjin yavaşca açılan kapıya bakmış ve Felix'in küçük yüzüyle karşılaştığında gülümsemeden edememişti.
Sağ elinde "Jiniret" adını taktığı ayıcığı ve yastığı, sol elinde ise yarısı yerle temasta olan yorganı vardı. Kesinlikle çok tatlı gözüküyordu. Hyunjin bu görüntü karşısında Felix'e sarılmamak için kendini zor tutuyordu.
F: "Gök gürüldüyor"
H: "Evet. Çünkü fırtına var"
F: "Ama korkutucu"
H: "Sadece fırtına Felix bir şey yok. Bak yağmur da yağıyor"
Demiş eliyle pencereden dışarısını göstermişti. Kendisi de pencereye doğru dönüp biraz dışarıya bakmıştı. Ama Felix'e döndüğünde onu gözleri dolu halde bulmuştu. Oda karanlıktı ama o her şeyi net görebiliyordu. Kurt tarafının avantajları diyelim.
H: "İyi misin"
F: "Yanında yata bilir miyim? Çok küçüğüm aslında hiç yer kaplamam. Hem bak kendi yastığımı da getirdim, yorganım da var. Ses de çıkarmam hemen uyurum"
Felix tüm bunları tek nefeste söylediğinde Hyunjin hala hayranlıkla ona bakıyordu. Nasıl her geçen saniye daha da tatlı olabiliyordu?
Hyunjin yatakta kenara kaymış, eliyle sol tarafı işaret etmişti. Felix de onay aldığını anladığında hemen yatağa doğru ilerlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantasyMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...