[9] Gerçek

4K 535 336
                                    

İyi okumalar 🦋
_______
Hyunjin kucağında uyuyakalan Felix'i yavaşca yatağa bıraktıktan sonra peluş oyuncaklarını da yanına koymayı unutmadı. Eliyle saçlarını okşadıktan sonra yorganı Felix'in üstüne çekmiş ve anlına küçük bir öpücük kondurmuştu. Şimdi bebeği güvendeydi ve Hyunjin'in kalbi rahattı. Yani bir nevi rahattı. Şimdi aşağı inmeli Jisung'a sayamadığı kadar çok soru sormalıydı.

Aşağıda sadece Jisung vardı. O da düşüncelere boğulmuş gibi duruyordu. Koltukta oturmuş sadece beyaz duvarı izliyordu.

H: "Diğerleri nerede?"

J: "Biraz daha kalırlarsa susuzluktan benim kanımı içeceklermiş. Dışarı çıktılar. Güneş doğmadan işlerini halletmek için"

Hyunjin anladım anlamında ağır ağır kafasını sallamış, Jisung'un karşısındaki koltuğa oturmuştu.

H: "Ya aramızdaki mühür gerçek değilse? Ya gerçekten onların dediği gibi sahteyse. Ki aslında öyle olmalı. O mühür Felix hayatta kalsın diye yapıldı."

J: "Bilmiyorum"

H: "Ne demek bilmiyorum. Artık tüm cadılar her boku biliyorlar ve bizim kanıtlamak için bir haftamız var. Bunların hepsi senin başının altından çıktı."

J: "Ne yapsaydım? Başka çaremiz mi vardı. İzin verseydim de çocuğu gözünün önünde yaksalar mıydı?

Bu sefer Hyunjin'e karşıt Jisung da bağırmaya başlamıştı ve ayağa kalkmıştı. Jisung'un ayağa kalktığını gören Hyunjin de sinirle ayağa kalkmıştı.

H: "Hepsi o senin annen yüzünden. Benim iznim olmadan beni önüne gelene mühürlemiş. Sen annenin bokunu temizlemek zorundasın."

J: "Benim annem senin baban yüzünden öldü. Senin benden özür dilemen gereken yerde, ben sana yardım ediyorum"

H: "Yardım mı? Sen buna yardım mı diyorsun? Üstümüzdeki odada uyuyan çocuk var ya ona bir şey olursa unutma seni de yaşatmam, cadı arkadaşlarını da , atalarımız dediğiniz her ne siklerse artık onları da yaşatmam. Hepiniz o çocuğun tek nefesine muhtaçsınız."

Jisung sakince kalktığı koltuğa geri oturmuştu.

J: "Gerçek"

Hyunjin şaşırmış yüz ifadesiyle Jisunga bakmıştı.

H: "Ne gerçek?"

J: "Mühür."

Eliyle merdivenlerde durup sessizce onları izleyen Felix'i göstermiş ve cümlesine devam etmişti.

J: "Sen sinirlenmeye başladığında, senin için endişeleniyor ve kurt yanı biraz daha gösteriyor kendini. Çok az. Sadece bir cadının hissedebileceği kadar."

Felix bir şey anlamadan Hyunjin'e ve Jisung'a bakıyordu. Az önce kavga ediyorlardı ve şimdi de sakin sakin konuşuyorlardı.

H: "Bunları görebilmek için mi beni kızdırdın"

J: "Evet. Ama söylediklerimde ciddiydim. Annem senin baban yüzünden öldü unutma."

Hyunjin bir şey demeden merdivenlerde duran küçük bedene doğru ilerlemişti.

H: "Hadi uyumaya gidelim. İkimiz de yorgunuz"

F: "Gerçek mi mühür?"

Hyunjin, Felix'i kucağına alıp, boynuna öpücük bıraktıktan sonra hızla odaya ilerlemişti.

H: "Gerçek"

Felix gülümsemiş ve başını Hyunjin'in göğsüne yaslamıştı.

...

Save Me/ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin