İyi okumalar 🦋
________
Hyunjin'in tüm vücudu neredeyse kurumuştu. Ama yine de göğsünde halsiz yatan çocuğun saçını okşamaya çalışıyor, son dakikalarında onu rahatlatmak istiyordu. Felix ise durmakta olan kalbinin aksine dayanmadan ağlıyor, her geçen saniye Hyunjin'e daha sıkı sarılıyordu.En zor durumda olan kişi ise ölmekte olan arkadaşlarını elinden hiçbir şey gelmeden, yanlarına bile gidemeden, onları evin içinden izleyen Bangchan'dı.
Minho, kucağında Jisung'la evin bahçesinde belirdiğinde Bangchan umutla ayağa kalkmış ve kapıya biraz daha yaklaşmıştı. Biraz daha yaklaştığında dışarıda, güneşin altında duran kişinin Minho olduğunu görmüştü. Ve kesinlikle kendini rüyada zannetmişti.
J: "İçeri gir sen Minho. Kan'ın etkisi uzun sürmüyor."
Minho yerde yatan iki bedene endişeyle bakmış, sonra da içeri Bangchan'ın yanına gitmişti. Minho Bangchan'ın ona olan garip bakışlarını gördüğünde, kafasının karıştığını anlamıştı.
M: "Sonra anlatıcam Chan."
Jisung yerde yatan bedenlere yaklaşmış ve elini Felix'in boynuna koyarak, nabzına bakmıştı. Neredeyse atmıyordu.
Felix ise ağlamaktan şişmiş ve yorgun gözlerini Jisung'a çevirmişti. Karşısında Jisung'u gördüğünde ağlamasını daha da şiddetlendirmişti.
F: "J-Jisung, Hyunjin... Lütfen. Ölmesin..."
Hyunjin ise artık Felix'in saçını okşamak için bile elini kıpırdatamıyordu. Tek yapabildiği gözlerini Jisung'a çevirmek olmuştu.
H: "Onu kurtar Jisung. Ölmek için çok küçük"
Hyunjin'in sesi neredeyse duyulmuyordu ama Jisung onu anlamıştı. Belki onları kurtarabilirdi ama artık büyü yapamıyordu. Jisung da dolmakta olan gözlerini serbest bırakmıştı. Onlara söz vermişti. Felix'i koruyacağına dair annesine söz vermişti. Evet..tabi ya annesi. Jisung'un annesi her zaman bilge bir kadın olmuştur. O yüzden.. öleceğini bildiği için her şeyi Jisung'a anlatmış ve Felix'i korumak için onu göndermişti. Ve annesi bunların olabileceğini de biliyordu....
Jisung, elini Hyunjin'in anlına koymuş ve konuşmaya başlamıştı.
J: "Annemin sana Felix'in kanı hakkında söylediği her şeyi hatırlıyor musun?"
Hyunjin anında gözlerini göğsünde bilinçsiz bir halde yatan çocuğa çevirmişti. Ve kulağında o sesler canlanmıştı. Jisung'un annesinin ölmeden önce söylediği sözler...
"Felix doğduğunda annesi melez oldu. Hyunjin, Felix'in kanı melez yaratıyor. Eğer bir insan onun kanını içerse o insan da melez olur, bir vampir içerse o da melez olur. Bu dehşeti gizlemek için annesini kazıkla öldürdüm ve Felix'i kimsenin bulamayacağı yere gönderdim. Ama ona orada kötü davrandıklarını öğrendiğimde seni onun peşinden gönderdim. Ama unutma eğer sen Felix'in kanını içersen tamamen ölümsüz olursun, kazık bile seni öldüremez. Sen ölümsüz olduğun için senin Mührüne bağlı olan Felix de ölümsüz olacak. Bunun da bir bedeli var. Bir kere içersen dönüş yolu yok. Sadece Felix'in kanına merak duyacaksın. Ve sadece onun kanıyla beslenebileceksin. Eğer bunu yapmanı gerektirecek durum varsa, düşünme yap. Felix sandığından daha güçlü, her şeyin üstesinde gelebilir, sen onun yanında olduğun sürece" (Bölüm 5).
Hyunjin ona söylenen her kelimeyi hatırladıktan sonra gözünü tekrar Jisung'a çevirmişti.
J: "Benim elimden hiçbir şey gelmez Hyunjin. Seçim senin. 1 dakikadan az bir süren var."
Hyunjin tekrar göğsünde bilinçsiz halde yatan çocuğa bakmıştı. Ona söz vermişt nerede olursa olsun onu her zaman kurtaracağına söz vermişti. Ama bu onu kurtarmak mıydı bilmiyordu. Belki de bu durum Felix'i ölümden bile kötü duruma sokacaktı. Ama yapmalıydı. Onu kurtarmalıydı. Onunla bir dakika fazla zaman geçirmek için bile her şeyi yapmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantasyMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...