[14] Ateşle oynuyorsun {M}

4.7K 494 299
                                    

Bilgilendirme, bölümde sikiş sokuş var. Bilgilendirme bitmiştir.

Bu arada 400 okunmayı geçmişiz. İnsanlık için küçük benim için büyük bir ilerleme. Okuyan herkese teşekkür ediyorum.
_________
H: "Hadi geç oldu Felix kalk yatağında uyu"

Felix, Hyunjin'in kucağında biraz daha kıvranıp, ona biraz daha sokulmuştu.

F: "Hayır burası daha rahat"

Dedikten sonra başını kaldırmış ve Hyunjin'e bakmıştı.

F: "Hem senin kucağından kalkarsam o adamın yanına gideceksin. Sevmedim onu tehlikeli birisine benziyor."

Hyunjin, yüzünü Felix'in yüzüne yaklaştırıp, elini tişörtünün içine sokarak Felix'in sırtını okşamaya başlamıştı.

H: "Tamam ama biraz daha kucağımda kalırsan, sonu senin için hiç iyi olmayacak gibi duruyor."

Felix, ilk başta Hyunjin'in ne dediğini anlamamıştı. Bir süre Hyunjin'in yüzüne baktıktan sonra gözlerini sonuna kadar açarak anladığını belli ettirmişti.

Böylece Felix, yaklaşıp dudaklarını Hyunjin'in dudaklarıyla birleştirmiş, kısaca öperek geri çekilmişti.

H: "Ateşle oynuyorsun"

Hyunjin derin sesiyle konuştuğunda Felix gülümsemişti. Bu sefer Hyunjin, işaret ve baş parmağıyla Felix'in çenesini kavramış, kendine doğru çekerek dudaklarını öpmeye başlamıştı. Kısa süre öptükten sonra geri çekilmişti.

H: "Bak Felix beni iyi dinle. Buradan odaya iki türlü gideriz. Ya seni odaya götürürüm, her zamanki gibi göğsüme yatırır, sarılarak uyuturum. Ya da..."

Hyunjin eğilmiş, onu dikkatle dinleyen Felix'in boynuna gömmüştü kafasını. Sonra başını kaldırıp, Felix'in kulağında fısıldamıştı.

H: "Ya da odaya ben istediğim gibi gideriz. Seçim senin"

Lafını bitirdikten sonra, Felix'in kulağını öpmüş ve geri çekilerek onun cevabını beklemişti.

F: "Uyumak istemiyorum"

Hyunjin, Felix'in cümlesini duyar duymaz onun belini kavramış kendine doğru daha fazla çekerek ayağa kalkmıştı. Felix de bacaklarını Hyunjinin gövdesine dolamıştı, düşmemek için. Ama Hyunjin'in onu asla düşürmeyeceğine emindi.

Hyunjin başını Felix'in boynuna gömerek, durmadan öpüyor ama aynı zamanda da ısırmamaya dikkat ediyordu. Felix'i öpmeye ara vermeden dikkatli bir şekilde merdivenleri de çıkıyordu, Hyunjin. Tabi isterse bir saniye içinde odada olabilirdi ama bu yolun daha fazla uzamasını istiyordu.

Odanın kapısına geldiklerinde, Hyunjin bu sefer Felix'in dudaklarına yapışmış, durmadan öpmeye başlamıştı. Felix de küçük hareketlerle ona karşılık vermeye çalışıyordu.

Felix, çok geçmeden sırtının yatakla buluştuğunu hissetmişti. Hyunjin ise Felix'i öpmeyi bırakıp, doğrulmuş, önce kendi tişörtünü sonra da Felix'inkini çıkarıp kenara fırlatmıştı.

Hyunjin, Felix'in morluklarına bakıp iç çekmiş ve yüzünü Felix'in kızarmış yüzüne yaklaştırmıştı.

H: "Bu gece tüm yaralarını sarmaya ne dersin?"

Save Me/ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin