İyi okumalar 🦋
_________Hyunjin'in Felix'e arkadan sarılmış, saçlarını okşayarak onun uyanmasını bekliyordu. Felix, boynunda Hyunjin'in ıslak öpücüğünü hissettiğinde, gözlerini hafifce aralamış etrafa bakmıştı. Ne zaman duş almıştı, nasıl üstünü giyinmişti, hiçbirini hatırlamıyordu. Hatırlamasına da gerek yoktu, çünkü Hyunjin'i yanındaydı. Hyunjin'in ona arkadan sarıldığını hissettiğinde, gözlerini ovalayarak ona taraf dönmüştü.
Felix'in kendine taraf döndüğünü gören Hyunjin, Felix'e kocaman gülümsemiş ve eğilip burnunu öpmüştü.
H: "Günaydın"
F: "Günaydın"
Felix de Hyunjin'e kocaman gülümsemiş, başını Hyunjin'in göğsüne gömüp sıkıca sarılmıştı. Hyunjin ise Felix'in saçlarını okşamaya devam ediyordu.
H: "İyi misin?"
Felix, başını Hyunjin'in göğsünden ayırmadan onaylar anlamda sallamıştı.
H: "Acıyor mu?"
Yine aynı şekilde, başını Hyunjin'in göğsünden ayırmadan sallamıştı. Ama bu sefer hayır anlamında, sağa ve sola.
H: "Başını kaldıracak mısın yüzünü görmek istiyorum."
F: "Hayır"
H: "Neden?"
Hyunjin sorusuna cevap alamadan biri odalarının kapısını tıklatmıştı. Hyunjin de , Felix de başını kapıya doğru çevirmişti.
H: "Gir"
Hyunjin'in sesini duyan Bangchan kapıyı hafifçe açıp başını içeri daldırmış ilk başta Felix'e gülümsemiş sonra da konuşmak için Hyunjin'e taraf dönmüştü.
B: "Sorunumuz var"
H: "Ne sorunu?"
Hyunjin yorganı kaldırmış, yataktan inip, Bangchan'a doğru adımlamıştı.
B: "Güneş doğalı saatler oldu ama Minho ortalıklarda yok. Güneş doğmadan eve gelmiş olmalıydı."
İkisi de şaşkındı, çünkü Minho hiç böyle yapmamıştı. Ve eğer dışarıda başka bir yerdeydise kesinlikle tehlikedeydi.
H: "Aradın mı?"
B: "Telefonu evde"
Hyunjin oflamış ve arkasını dönerek yatakta oturarak onları dikkatlice dinleyen küçük bedene bakmıştı.
H: "Tamam ben dışarı çıkıp gidebileceği yerlere ba-"
Aşağıdan gürültülü bir ses gelmişti.
"Nerede benim biricik oğlum Hyunjin?"
Hyunjin sesi duyar duymaz, dolaba doğru ilerlemiş, dolabın üstünde duran eski kutuyu açarak içindeki kazığı eline almış ve Felix'e taraf bakmıştı.
F: "O adam senin baban mıydı?"
H: "Burada dur, odadan çıkma"
F: "Hyunjin"
Bangchan Hyunjin'in kırmızı ve sarı gözlerini, elinde tuttuğu kazığı görmüş, ne yapacağını anlamıştı.
B: "Hyunjin hayır"
Hyunjin ise Bangchanı dinlemeden onu iterek kapıdan geçmiş bir saniye içinde evin dış kapısının önünde olmuştu. Felix, Hyunjin'in gözden kaybolduğunu gördüğünde yataktan inmiş, koşarak kapıya ilerlemişti.
B: "Hayır Felix sakın, olmaz, çıkma odadan ben Hyunjin'in yanına gideceğim"
Bangchan odanın kapısını kapatarak aşağı inmiş, dışarıda karşı karşıya duran baba-oğula bakmıştı. Felix'e Hyunjin'in yanına gideceğini söylemişti ama Bangchan kapıdan dışarı çıkamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantasyMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...