[12] Söz veriyorum

3.7K 496 380
                                    

Artık hikayeyi ingiliz klavyesiyle yazmaya karar verdim 😂😂. Şöyle bir dialog düşünsenize:
H: "Felix, sikiliyor musun?
F: "Evet sen beni sikiyorsun"
Artık yeni fantazim ingiliz klavyesi.
İyi okumalarr 🦋
_________

F: "Gece yapmak zorunda mıydık? Böyle daha korkutucu oluyor"

Felix, etrafına dizilmiş mumları yakan Jisung'a dönüp konuşmuştu. Jisung da mumların ortasında, yerde yatan küçük bedene bakmıştı.

J: "Üzgünüm Felix ama büyüler gece mum ışığında yapıldığında daha güçlü oluyor."

M: "Yani Felix'i daha güçlü yakmak isti-"

Minho'nun lafını bitirmesine izin vermeyip, onun boğazına yapışmıştı Hyunjin.

H: "Gereksiz çeneni kapatacak mısın? Kırayım mı?"

J: "Bırak Hyunjin onu. Tek artı tarafı yakışıklı yüzünün olması. Onu da bozayım deme."

Hyunjin, Minho'nun boğazını bırakıp, Jisung ve Felix'in yanına yaklaşmıştı. Minho da Hyunjin'in elinden kurtulduğu için mutluydu. Senelerdir hep Hyunjin'le kavga eder ama en sonunda da hep sarılır barışırlardı. Bir birleri için kardeş gibilerdi. Barışmadıklarında bile Bangchan devreye girer ikiliyi mutlaka barıştırırdı.

M: "Bu cadı bana aşık resmen"

Jisung sesli şekilde gülmüş, sonra elindeki kibriti üfleyerek söndürmüştü. Felix ise, elleri karnının üstünde, yerde, mumların ortasında yatıyordu.

J: "Hazır mısın Felix?"

F: "Ş-şey uyutacak mısın beni?"

J: "Acil bir durumda müdahale edebilmek için, evet"

F: "Uyanacak mıyım?"

Hyunjin ve Jisung, Felix'in korktuğunu anlıyordu. Kim olsa korkardı. Hatta Felix çok güçlüydü. Yaşadığı onca şeye rağmen hala ayaktaydı.

Hyunjin dizleri üstüne çökmüş yerde yatan küçük bedenin elini tutmuştu.

H: "Tabi uyanacaksın. Uyanmalısın. Çünkü ben seni burada bekliyor olucam"

Felix hızla başını onaylar anlamda sallamıştı.

F: "O zaman uyandığımda yanımda olacağına söz ver."

Hyunjin bu sefer Felix'in iki küçük elini de avuçları içine almıştı.

H: "Söz veriyorum."

J: "Hadi bakalım bu kadar duygusallık yeter. Ben de sizi tekrar kavuşturacağıma ve bu problemlerden kurtaracağıma söz veriyorum."

M: "Hadi gaza geldim. Bu problemlerin hepsi bitsin ben de Jisung'a evlenme teklifi edeceğime söz veriyorum."

Herkes Minho'ya baktığında merdivenlerden ayak sesi gelmişti. Bangchan, merdivenleri inerek bu ortama gülmüştü.

B: "Ben de bu ekibin asla dağılmasına izin vermeyeceğime söz veriyorum."

Herkes gülmüştü. Evet içlerinden bazıları yeni tanışıyordu. Ama bu beşlinin artık ayrılmayacağı, her maceranın peşinden birlikte koşacakları belliydi. O gün orada o sözleri vermiştiler ve bir gün bu sözleri tutacaklarını da biliyorlardı.

J: "Güzel herkes sözünü verdiğine göre başlayalım mı artık?"

F: "Hayır."

H: "Neden? Kendini iyi hissetmiyor musun?"

F: "Hayır ben sözümü vermedim."

Hyunjin gülümsemiş ve bir elini Felix'in sarı saçlarına daldırmış ve okşamaya başlamıştı.

Save Me/ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin