Bölümdeki şarkıyı medya olarak yüklemeye üşendim.
Lana- Born to die 1:55 (şarkı kısmına geldiğinizde açın lütfen. Daha etkili olsun)
İyi okumalar 🦋
__________
Hyunjin uyumaya gitmeden önce son kez Felix'i kontrol etmek istediği için yavaşca odanın kapısını açmış ve duyduğu ağlama sesiyle hemen odaya dalmıştı.Felix yatakta uzanmış, kıvrılarak ayaklarını içine çekmiş, ağlıyordu. Hyunjin yavaşca elini Felix'in omzuna koyduğunda, çocuk irkilmiş ve hemen arkasına dönmüştü.
H: "İyi misin?"
F: "E-evet sadece kabus gördüm"
H: "Işığı açmamı ister misin?"
F: "Işığı açmama izin var mı?"
H: " Burada istediğini yapabilirsin. Kimse sana zarar veremez. Hiçbir şey yasak değil."
Dedikten sonra kapının yanına ilerleyip ışığı açmıştı. Sonra geri dönerek yatağın kenarında oturup Felix'e bakmıştı. Çok korktuğu gözlerinden belliydi. Ama aynı zamanda ışığın açılmasıyla, rahatlamış ve mutlu gözüküyordu.
Felix yatakta oturan Hyunjin'e yaklaşmış, başını göğsüne yaslayıp, sıkıca sarılmıştı. İlk defa kendini bu kadar rahat ve güvende hissediyordu.
Hyunjin elini dikkatlice kaldırmış, Felix'in sırtını okşamaya başlamıştı.
H: "Sana şarkı söylememi ister misin? Sesim güzeldir"
Felix başını Hyunjin'in göğsünden kaldırmadan onaylar anlamda sallamıştı. Hyunjin elini Felix'in saçlarına getirip, okşayarak en sevdiği şarkıyı söylemeye başlamıştı.
"Kaybolmuştum ama şimdi bulundum"
"Görebiliyorum ama bir zamanlar kördüm"
"Küçük bir çocuk kadar şaşkınım"
"Alabileceğimi almaya çalıştım"
"Bulamamaktan korktum..."
"Tüm cevapları, tatlım"
"Beni üzme, beni ağlatma"
"Bazen yollar zor ve aşk yetersiz, neden bilemedim"
"Beni güldürmeye devam et"
"Hadi kafayı bulalım"
"Devam edeceğimiz yol uzun, bu sırada eğlenmeye çalışalım"
"Gel ve tehlikeli bir yerde çık benimle yürüyüşe"
"İzin ver sertçe öpeyim seni yağan yağmurda"
"Kızlarının çılgın olmasını seversin"
Hyinjin şarkı söylemeyi bırakıp, göğsüne sıkıca sarılan çocuğa baktı. Felix, Hyunjin'in sustuğunu gördüğünde kafasını kaldırıp, yakışıklı surata bakmaya çalıştı.
Şimdi yüzleri birbirine çok yakındı, Hyunjin Felix'in nefesini yüzünde hissediyordu.
F: "Bitti mi şarkı?"
H: "Hayır ama ben sevdiğim kısmı söyledim"
Felix başını indirip, tekrar Hyunjin'in göğsüne gömüldü. Şarkı bitmişti ve artık geri çekilmesi gerekiyordu. Neden çekilmek istemiyordu?
Hyunjin, Felix'in çekilmek istemediğini anladığında hafifce gülümsemişti.
H: "Korkuyorsan bugün sen uyuyana kadar burada kalabilirim"
Felix istediği soruyu alınca, başını hızla onaylar anlamda sallamış, Hyunjin'e daha fazla sokulmuş, gözlerini huzur içinde kapatmıştı.
....
F: "Çizgi filmlerdeki gibi güneşe çıkamıyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me/ HyunLix
FantasiaMelez olduğu için acımasızlığı, gücü ile tanınan Hwang Hyunjin son 17 yıldır açıklayamayacağı şekilde her dolunay'da zayıf düşüyordu. Bu ise onu çıldırtmıştı. Düşmanlarından korunmak için bu sırrı çözmeye karar vermişti... Ağırlıklı olarak HyunLix o...