▀▄▀▄▀𝔻𝕖𝕝𝕖𝕥𝕖 𝔸𝕔𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥▀▄▀▄▀

470 2 10
                                    

I'm still going to rewrite this one

_____________________________

[ꜱʏꜱᴛᴇᴍ]

[ᴅᴇʟᴇᴛᴇ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ? ʏ/ɴ]

[Yes]

[ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ꜱᴜʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜɪꜱ? ʏ/ɴ]

[ᴏɴᴄᴇ ᴛʜᴇ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ɪꜱ ᴅᴇʟᴇᴛᴇᴅ]
[ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɴᴏ ᴛᴜʀɴɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ]

[ʏᴇꜱ]

[ᴛʜᴇ ꜰᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴅᴇʟᴇᴛᴇᴅ]
[ɪɴ 1 ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴀɴᴅ 30 ꜱᴇᴄᴏɴᴅꜱ]

▀▄▀▄▀

Rui: Now I just need to wait...

Tsukasa: Rui!

Rui: Tsukasa-kun?!

Tsukasa: What are you doing?

Rui: Oh, you know. The usual stuff.

Tsukasa: Mhm! Wait, how did that timer get on your wrist?

Rui: What timer?... Oh...

Tsukasa: What did you do, Rui?

Rui: Nothing, r-really.

Tsukasa: You know, you are a bad liar. Now tell me, what did you do?

Rui: I guess lying won't save me now... I am deleting my account.

Tsukasa: What?! You know that it will be forever, right?!

Rui: I am very aware of it. I just don't think I can do this anymore.

Tsukasa: Is it something I did that made you want to delete your account...? I know what I said that day wasn't the best but...why?

Rui: I cannot verbally explain why but it's my decision and I can't change it now. Just, please remember, that it was never your fault. Nene and Emu decided to delete their account but it wasn't because of you. It was their own choice and it's time for mine too.

Tsukasa:...

▀▄▀▄▀

  Without hesitation, Tsukasa hugged Rui as tears fell down his cheeks. He couldn't believe that the only person who stayed with him until now in this game was leaving him. He was going to be alone, fighting the creatures alone as the place would be filled with the silence of their dead corpses.

  He wanted to have someone by his side no matter what but he has to respect his partner's opinion.

▀▄▀▄▀

Rui: I will be waiting for you in your room. I'll stay there until you finally come back and leave this wonderful yet cruel world. Goodbye, my star.

▀▄▀▄▀

[ꜱʏꜱᴛᴇᴍ]

[0:00]

[ᴋᴀᴍɪꜱʜɪʀᴏ ʀᴜɪ ʜᴀꜱ ʟᴇꜰᴛ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ]
[ᴍᴀɪɴ ᴄᴀᴜꜱᴇ: ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ᴅᴇʟᴇᴛᴇᴅ]

[1 ᴘʟᴀʏᴇʀ ꜱᴛᴀɴᴅɪɴɢ]

▀▄▀▄▀𝕿𝖍𝖊 𝕰𝖓𝖉▀▄▀▄▀

🄰🅄🅃🄷🄾🅁 🄽🄾🅃🄴🅂

★彡[ʀᴇꜰᴇʀᴇɴᴄᴇꜱ]彡★

✧1ꜱᴛ ʀᴇꜰᴇʀᴇɴᴄᴇ✧

ᴛʜɪꜱ ᴡᴀꜱ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛ ᴀ ʙɪɢ ʀᴇꜰᴇʀᴇɴᴄᴇ ᴛᴏ ᴀ ʙᴏᴏᴋ ɪ ʀᴇᴀᴅ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ɢᴏᴛ ɪɴᴛᴏ ᴀɴ ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʙᴇꜱᴛ ꜰʀɪᴇɴᴅ ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ ᴇɴᴅᴇᴅ ᴜᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴏꜱᴘɪᴛᴀʟ ꜱᴇᴠᴇʀᴇʟʏ ᴡᴏᴜɴᴅᴇᴅ, ᴄᴀᴜꜱᴇ, ᴄᴀʀ ᴄʀᴀꜱʜ, ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ꜰɪɴᴅ ʜᴇʀ ʙᴇꜱᴛ ꜰʀɪᴇɴᴅ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴀ ɢᴀᴍᴇ ᴀʟʟ ᴏꜰ ʏᴏᴜ ᴍɪɢʜᴛ ᴋɴᴏᴡ. ɪᴛ'ꜱ ᴍɪɴᴇᴄʀᴀꜰᴛ ʟᴏʟ. ꜱʜᴇ ᴍᴇᴛ ɴᴇᴡ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɪɴ ᴍɪɴᴇᴄʀᴀꜰᴛ ᴀɴᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ʙᴏᴛʜ ᴏꜰ ʜᴇʀ ɴᴇᴡ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴡᴇʀᴇ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴏꜱᴘɪᴛᴀʟ ʀᴏᴏᴍ.

ᴛʜᴀᴛ'ꜱ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ʟᴀꜱᴛ ʀᴜɪ ᴅɪᴀʟᴏɢᴜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ꜰʀᴏᴍ.

✧2ɴᴅ ʀᴇꜰᴇʀᴇɴᴄᴇ✧

ᴛʜᴇ [ꜱʏꜱᴛᴇᴍ] ᴡᴀꜱ ᴀ ʀᴇꜰᴇʀᴇɴᴄᴇ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ɴᴏᴠᴇʟ ꜱᴠꜱꜱꜱ (ꜱᴄᴜᴍ ᴠɪʟʟɪᴀɴ'ꜱ ꜱᴇʟꜰ ꜱᴀᴠɪɴɢ ꜱʏꜱᴛᴇᴍ), ᴇᴠᴇɴ ɪꜰ ᴛʜᴇ [ꜱʏꜱᴛᴇᴍ] ʜᴇʀᴇ ɪꜱɴ'ᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴀᴍᴇ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ɴᴏᴠᴇʟ.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀

ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ ʙᴏx: ᴏᴘᴇɴ

ɪꜰ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴʏ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛꜱ ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ʟᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ɪ'ʟʟ ᴛʀʏ ᴍʏ ʙᴇꜱᴛ ᴛᴏ ᴛᴜʀɴ ɪᴛ ɪɴᴛᴏ ᴏɴᴇꜱʜᴏᴛꜱ

ᴛʜɪɴɢꜱ ɪ ᴡᴏɴ'ᴛ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴀꜱ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛꜱ
-ꜱᴍᴜᴛ

ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ꜰᴏʀ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ᴍʏ ꜱʜɪᴛᴛʏ ᴏɴᴇꜱʜᴏᴛꜱ ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴅᴀʏ

🌙ℜ𝔲𝔦𝔨𝔞𝔰𝔞 𝔬𝔫𝔢𝔰𝔥𝔬𝔱𝔰🌙Where stories live. Discover now