Prológus

2.1K 31 0
                                    

Emily

-Jézusom, már ennyi az idő?! El fogok késni a munkából! Ó, hogy Jasmin miért nem tud egyszer időben elküldeni egy prezit, hogy még a határidőn belül el tudjam küldeni a professzorasszonynak. Komolyan egyszer kifutok a világból ettől a lánytól, pedig a barátnőm és tudja hogy nem szeretem ha az utolsó pillanatban kell a fontos dolgokat leadnom. - panaszoltam hangosan az órámra nézve, amikor is tudatosult bennem hogy rohadtul késésben vagyok a melóból. Andreas ki fog rúgni ha megint egy órát kések a dugó miatt. Esküszöm, ha nem érek oda időben, nem fogom bánni ha Jasmint Afrikába küldik. Persze persze ezt a projektet is azért kaptuk, hogy három év után kicsit jobban megismerjük a szaktársainkat ezzel is elősegítve, hogy olyan kapcsolatokra tehessünk szert, amik a jövőben lehet, hogy előnyösek lesznek számunkra, és a többi ember akivel dolgoztunk időben tovább tudta küldeni, egyedül megint a barátnőm az, aki az utolsó pillanatra hagy mindent. Ezzel szemben akkor sem fogom megbocsátani, ha emiatt elveszítem az állasomat, amit már elég sokszor kockára tettem, az elmúlt 1,5 évben.
Igazából rendkívül hálás lehetek, hogy egy ilyen népszerű és irtó gyönyörű kilátással rendelkező skybarban dolgozhatok, mint a The Luis. Amikor elvégeztem gimi után a bármixer tanfolyamot, nagy szerencsém volt, hogy idekerülhettem. A tanfolyam végén tartottunk egy versenyt, amihez sikerült az iskolának szponzorokat is találnia. Az már csak hab a tortán, hogy sikerült egy olyan koktélt készítenem, ami elnyerte a The Luis tulajdonosának is az ízlését, és egy kisebb beszélgetés után végül felajánlott egy pozíciót. Amikor felfogtam, hogy ez mit is jelent valójában, majd kiugrottam a bőrömből, alig vártam, hogy az egyetem mellett elkezdhessek dolgozni a város egyik legfelkapottabb bárjában. Azóta sok minden történt, de a Luis ma is igazán fontos része az életemnek, nem cserélném el semmi pénzért. Szeretem az ott megforduló embereket, vannak visszatérő vendégek is, akiket mindig öröm látni, a munkatársaimnál -akiket ma már a barátaimnak nevezek- nem is kívánhatnék jobbat, a főnök jófej, a hely és a kilátás pedig meseszépen fest a bárpultból nézve.

Ekkor még nem tudtam, hogy a Luis még többet fog jelenteni számomra, mint eddig.

Írói előszó

Sziasztok, ez az első történetem, remélem tetszeni fog! 🤗
Stilisztikai hibák előfordulhatnak, igyekszem javítani őket.

További jó olvasást! 😉

Vádolj!Where stories live. Discover now