8.fejezet - Adam

955 27 3
                                    


Adam


Ma este lesz a szokásos ügyvédi találkozó. Istenem, ki nem állhatom az ilyen esteket. Az egyetem alatt is nagy gonddal igyekeztem az ilyesfajta megjelenéseket ellógni, de sajnos most kénytelen vagyok magam húspiacra vinni. - gondoltam, és kezdtem hozzá a készülődésnek, hiszen egyik ingem sem vasalja ki önmagát, mióta Holly itthagyott. 

Holly és én csak három hónapot töltöttünk együtt, és hiába próbáltam, de nem szerettem őt igazán. Ugyanakkor rendkívül kényelmes volt számomra, hogy ha kértem mindig mindent megcsinált helyettem, kivasalta az ingeimet, készített vacsorát mire hazaértem, egyszóval tökéletes feleség lett volna. De a kémia mégis hiányzott, mert bár jó volt vele a szex, semmi újat nem tudott nyújtani. Amikor megkérdezte a vége felé, hogy miért jövök haza egyre később és miért alszok el azonnal vacsora után, mindig azt mondtam, hogy sok volt a munka, majd holnap szivi, és ez így ment hetekig. Aztán egyszer már arra mentem haza, hogy elvitte a cuccait és csak egy cetlit hagyott az asztalon, azzal hogy köztünk mindennek vége. Őszintén szólva aznap este megittam egyedül egy üveg bort, annyira megkönnyebültem. 

Ezzel egyidőben azonban, vélhetően az alkohol hatására feltörtek bennem a múlt érzései. Főként Em. Em más volt, mint Holly. Nem volt olyan egyszerű eset, ha lehet azt mondanom, szinte mindennap küzdenem kellett érte. Amikor először megpillantottam abban a gólyabuliban, tudtam, hogy nekem kell ez a csaj. Nem volt egyszerű felkelteni az érdeklődését, de az a 7 hónap, amit együtt töltöttünk mennyei volt. Rengeteg új dolgot próbáltunk ki az ágyban és azon kívül is, szinte nem volt olyan dolog, amit Em váltig elutasított volna. Ahhoz képest, hogy akkor még csak 18 éves volt, rendkívül sok célja volt és nem is félt tenni értük, ez tetszett benne igazán. Ott volt benne a tűz, az hogy mindenkinek ellenálljon, de ha valaki megszerezte magának, rendkívül gyengéd volt, és a kemény külső csak álca volt számára. 

Mikor megkaptam a diplomámat, kaptam egy állásajánlatot Olaszországban, és bár korábban beszéltem róla Em-nek, elég váratlanul érintette, amikor mondtam neki, és kérdőre vont, hogy akkor hogyan is oldjuk meg a kapcsolatunkat, mivel bár gondolkozott azon, hogy kint folytassa velem az egyetemet, őt az álmai idekötötték. Mivel engem az vezérelt, hogy karriert építsek, muszáj voltam azt mondani neki, hogy én nem terveztem vele hosszútávra, hiszen nekem a munka az elsődleges. Veszekedni kezdett velem és kiabálni, hogy ő szeret, de ebben az esetben ő nem zavar engem többet a céljaimban, neki is vannak céljai, amikben lehet, én is csak akadályoznám. 2 óra leforgása volt az egész, és elhagyott. Azóta nem beszéltünk egymással. Mikor összejöttem Hollyval, kivittem magammal egy városnézésre Olaszországba és Holly azonnal kiposztolta a socialmediára. Nem tudtam, hogy Em látta-e, de ez éppen akkor nem is érdekelt, hiszen az állásra koncentráltam. 

Azt hittem, hogy én leszek az egyetlen gyakornok akit felvettek, de mint kiderült versenyezni kellett a helyért, és végül a helyi srác nyert, nekem pedig megvette a cég a repjegyet és haza kellett jönnöm Hollyhoz. Nem ez volt az elképzelésem, amikor pár hónappal ezelőtt kidobtam Em-et. Holly itthon várt és rendkívül boldog volt, hogy végül mégsem kell távkapcsolatban élnünk. Lehet pont ez volt a baj, hogy a közelsége sok mindenre ráébresztett, vagyis utólag inkább az az egy üveg bor. Hiányzott Em, és nem tudtam hogyan szerezhetném vissza. A munkám oda volt a párkapcsolatommal együtt és egyáltalán nem voltam erős, sőt szinte pánikba estem. Azzal bíztattam magam, hogy ha végig tudtam csinálni egy jogi egyetemet, akkor ez a magánéleti válság nem foghat ki rajtam. Elkezdtem állásinterjúkra járni, egyéjszakás kalandjaim voltak, de egyik sem volt elég kielégítő számomra. Ezért a mai esten áll vagy bukik minden. A munkám és a kapcsolatom is Em-mel. Abban a skybarban lesz az est, ahol Em is lassan 2 éve dolgozik, ezért remélem ott találom majd a pult mögött.

Vádolj!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant