mi történt velem és mi van a sztorival?

10 0 0
                                    

Sziasztok!

Igen, visszatértem ebbe a könyvbe és Wattpadre is, de mi történt velem, miért tűntem el?
Ennek egyszerű okai vannak, lefoglaltak az egyéb dolgaim, amikkel tevékenykedtem, szóval ez volt az a könyv, ami a leginkább háttérbe szorult.
Egy kicsit személyesebb indokom, hogy rendkívül sok kijavításra váró dolog van ebben a könyvemben és rendet kellene raknom a káoszban, tudom jól.
Kaptam egy jó pár kritikát erre a könyvre személyesen és a kommentekben is, aminek egy részével egyetértettem, egy részével meg nem. (De ez szerintem teljesen normális, különböző emberek, különböző perspektívák.)

Szeretném letisztázni, hogy szerintem 13 éves voltam, amikor elkezdtem ezt az egészet (vagy talán 14, fogalmam sincs már) és egyértelmű, hogy kezdő voltam, vagyok. Sok információt szerettem volna átadni Nektek, kevés idő alatt, minden szálból akartam nektek mutatni valamit, ami azt eredményezte, hogy a könyvem minden volt, csak nem élvezhető.

A másik, ha valaki látta az eredeti sorozatot jól tudja, hogy mi történik benne, én meg annak idején nem tudtam elfogadni a végét, amit nem is értek, de így visszagondolva értékelem a fantáziámat, csak egy kalap szart sem ér, ha valami alaptudás az írással kapcsolatban nincsen meg.

Próbálom újra felépíteni a profilomat és visszaszerezni a motivációmat az írással kapcsolatban, mert szerves részét képezte az életemnek és most is azt teszi, csak nem itt, Wattpaden.

Arra szeretnélek kérni benneteket, ha ilyen kezdő könyvekkel találkoztok, próbáljatok finoman tanácsot adni, ha szükséges. Az idő úgyis eldönti, hogy ki fejlődik majd és ki fordul más hobbi irányába.

Kívánok nektek, a 2023-as évre sok erőt és kitartást, írással és olvasással teli pillanatokat! Hamarosan találkozunk, akár itt, akár a másik könyvemben❤️

Bármi van, amiben tudok segíteni, keress meg Instán:
• fenyo.anna

Ha az írásaimmal kapcsolatban kérdésed van, vagy érdekelnének a további munkáim, látogass el a másik profilomra:
• _annjin1207_

Legyetek jók és laktózmentesek!
Qian voltam, sziasztok! :3

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 07, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

A Korjói Király SzerelmeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt