Csak miattad létezem

31 2 0
                                    

-Felség...-kezdte Bang.
-Mondd már!!-kezdtem türelmetlen lenni.
-Nem húzza már sokáig...szörnyen magas láza van.-hajtotta le a fejét Bang.
-Vigyük vissza a házba, ott többet mondhatok.
...

-Hagyjatok minket magunkra!-kértem.
-Nyang, kérlek szépen ne hagyj el...-ültem le mellé és kezdtem el a mondandómat a könnyeimmel küzködve-
Nyang, az egyetlen ok arra, hogy miért élek te vagy. Az egyetlen ok arra, hogy miért lélegzem te vagy. Csak miattad létezem Nyang, és rajongásig szeretlek! Kérlek szépen ne menj el...-szipogtam és közben vizes ronggyal a fejét törölgettem.
2 órával később már a láza teljesen elmúlt. Nagyon féltem tőle, hogy meghal, de Istennek hála nem így lett.
Tanaka nemrég ébredt fel, màr kikötözték. Ha valaki hozzányúl a tulajdonomhoz azt megölöm. Csak előbb szívogassák ki az ő nyakán is a bőrt. Végül remek ötletem támadt!
-Bangnak egy perce van idejönni!-közöltem dolgozóasztalomhoz leülve.
-Máris, uram!-mondta az őr és egy hang nélkül távozott.
-Felség, hívattál?-kérdezte Bang.
-Igen. Jelenleg hány fiatal, melegvérű katonánk van?
(Melegvérű: nem meleg, hanem olyan katona aki sok ideje nem értintkezett nővel és hát igen...)
-Oh, 7 felség...mert? Mi dolgod van azokkal a zöldfülű huligánokkal?!-kérdezte Bang.
-Tanakát oda vezetitek ruha nélkül...-kezdtem-amég csak egy húscafat nem marad belőle. Azzal meg már azt csinálsz amit akarsz- rántottam vállat.
-Igenis, felség!-válaszolt, majd meghajolva kilépett a helyiségből.
Bang nem szívleli az erőszakot, de most a szemeiben megértès csillogott mintha, megértette volna, miért teszem ezt Tanakával. Ha nem érünk oda időben Nyangon nem csak lila foltok lennének...az a 6 férfi is állat volt.

Nyang szsz.

Járkálok az erdőben, elkap Tanaka, lerántja a ruháimat, majd odakötöztet egy fához. Az esetből ennyi maradt meg. A nyakam viszont eléggé fájt. Lila foltokkal volt tele

Lementem volna valamit enni, ha nem találkozok szembe Moo Songgal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lementem volna valamit enni, ha nem találkozok szembe Moo Songgal.
-Felség!-hajolt meg Moo Song.
-Moo Song!-biccentettem amikor meghallottam a megszólítást-MOO SONG!-kiabáltam.
-Felség!-fordult vissza.
-Mióta vagyok én "Felség"?!
-Azóta amióta Koronahercegné vagy.
-Oh, értem. Mikor lettem én Koronahercegné?!
-Akkor amikor a királyunk átadta a pecsétet.-mondta-bent van a lakosztályotokba!
-A minkbe?!
-Oh, ez még mindig új!-csapott a fejére majd egy meghajlás és egy kacaj kíséretében elment haza.
Csak még ez hiányzott. Oh, igen. Kurvára hiányzott.
-Felsége..-kezdte volna Boo Boo amikor meglátott, de az élet azaz én közbeszólt.
-Fogd be!-közöltem.
-Mi történt?
-Hogy mi történt?! Egyik percről a másikra már mindenki "Asszonyomoz" meg "Felségez"...elég Nyangnak hívnak. Nem Felségnek. Még csak az kell, hogy Banggal találkozzak- kezdtem- a végén még női ruhákban kell járnom- nevettem, mire Boo Boo is elkezdett kacagni.
-Khm...-köszörölte meg a torkát Bang.- Asszonyom, mi most átöltözünk.-közölte majd elkezdett elráncigálni.
-Bang Eun! Most azonnal elengedsz vagy a maradék töködet sem leszel képes használni, mert úgy megrúglak!!-fenyegetőztem.
-Micsoda?!-színlelt felháborodást Bang.
-Jól hallottad! Viszlát!-fordultam el amikor beleütköztem a királyba.
-Felség!-hajoltam meg, majd egyéb magyarázatra nem méltatva a királyt, elindulta a konyha felé. Elegem van a férfiakból. Ha Tanaka nem lett volna egy ekkora áruló, szomorú lennék, hogy nincs itt. De, Wang Ju úgy gondolta semmi következménye nincs annak, hogyha belőlem Koronahercegnét varázsol?'

A Korjói Király SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora