Változás II. 18+

59 2 0
                                    

Amikor felkeltem, nem éreztem reggeli rosszullétet, így működött a kiszeng által elmondott módszer. Nem részletezném de a lényege annyi volt, hogy nem engedtem, hogy bennem érjen el a csúcsra.
(Akkor még jó ötletnek tűnt, magyarra lefordítva ez lesz a megszakított szexuális együttlét :/)
-Felség! A bordély főtitkára óhajt beszélni veled!-mondta Bang Gook.
-Mi van már?-dörmögte Wang Ju.
Megpuszilt, felkelt, majd kiment. Valami olyat hallottam, hogy "jól telt az este" és "igen, megvagyok elégedve"
A reggelit Wang Ju hozta be. Ettünk, majd kimentünk őrködni. Amikor kint a bordély előtt álltunk egyszer csak egy nyílvessző beleállt a karomba. Lerogytam a fájdalomtól, nem is értem, hogy miért. Megláttam, hogy a nyílvessző átment a karomon. Majd odalépett egy ember mögém és a hajamnál fogva kezdett el húzni. Megfogtan a kardomat, és levágtam azt a kezét, ami a hajamat tépte. Kb. 3 katona jött ebből kettő meghalt, egy elmenekült.
Elájultam. Onnan tudom, hogy éreztem ahogy WangJu próbálja ütlegelni az arcomat illetve a nevemet ismètelgeti.
Amikor felkeltem, láttam, hogy én az ágyon fekszek, Wang Ju meg az ágyon támaszkodva aludt el. Felkeltem és kimenten, otthagyva az alvó Wang Ju-t. Lerogytam a földre és elkezdtem zokogni. Bang Gook lépett oda hozzám:
-Nyang!
-Hagyjál...-szipogtam.
-Nyang! Mi a baj?-kérdezte.
-Ez!-mutattam rá a karomon lévő feketedő sebre.
(Fekete seb: elfertőződött seb.)
A kezem szinte lüktetett a fájdalomtól.
-Nyang! Ezt meg kell mutatni orvosnak!-kiabálta.
-Nem fogom!-mondtam, és már csak egy nagy ütést éreztem a fejemen. Azaz koppanást, mert megint elájultam és sikeresen bevertem a fejemet.

Egy aggódó szerető szemszöge:

Kiabálást hallottam kintről, amire felkeltem. Láttam, hogy Nyang nincs mellettem. Kifutottam a nagy hangzavarra. Bang Gook Nyangot próbálta ébresztgetni. Nyangnak a felsője fel volt tűrve. Bár ne lett volna. A sebe piroból ében fekete színű lett. Bevittem, de tüzelt a láztól. Hívtuk az orvost aki megállapította, hogy a karja rendbe jön, és heg nélkül marad, ugyanis kifizettem egy olyan balzsamot ami láthatatlanná teszi a test bármely pontján keletkezett hegeket. Viszont. Egy magzatot is elvesztett. Amikor átlőtték a karját, nem figyeltem arra, hogy megütötte magát. Akkor veszthette el, ezért ájulhatott el. A hirtelen vérveszteség miatt. Úgy döntöttem ezt később mondom meg neki, nehogy még emiatt is ostorozza magát.

Két hónappal később...

Végre Nyang jobban van. A hege nem látható, így nem fogják megtagadni azt, hogy a királynőm legyen.
(Régi koreai szokás: se ágyasnak, királynőnek meg pláne nem "álhatott" az, akinek a testén valamilyen heg-féle volt.)
Úgy döntöttem, hogy visszamegyünk Korjó fővárosába és megteszem koronahercegnővé Szüng Nyangot, így be lesz biztosítva a helye. Legalább ez már nem ad okot a fejfájásra. De van valami ami még mindig. Nem tudom Jüannak mi lesz a következő lépése Korjó ellen. Még több ágyas és eunuch. Ez a legnagyobb ütőkártyájuk. Én nem értem Togont! Ha nekem elég egy nő, neki miért kell kétszáz?! Amikor elmondtam Nyangnak az ötletemet, szinte ugrált. Na, jó...nagyon örült neki.

(Köszönöm ha elolvastad és itt egy kis ízelítő a kövi részből:)
-Engedjetek el! Hol van a király?!
-Majd jó dolgod lesz máshol...
Ekkor egy ütést mértek a fejemre és minden elsötétült.
Elnézést a hibákért, szép napot Mochik!🍙🇰🇷

A Korjói Király SzerelmeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ