Seung Nyang szsz.
Tudtam! Tudtam! Aish...Nyang te hülye szajha! Muszály volt fele összefeküdni?! Ahj! Hülye! Hülye! Hülye!
Az erdőben járkáltam. Céltalanul, összetörve és sírva. Hiányzott Wang Ju. Nagyon hiányzott. Egy lelki roncs vagyok. Annyira, hogy szinte fáj sírni, de ez nekem akkora szükség most, mint a légzés.
*Reccs*
Megugrottam hirtelen, amikor láttam, hogy egy faàgra léptem át. De nem rémlik, hogy ekkora csónak lenne a lábam, és ez a cipő hasonlít arra amit Wang Ju nemrég kapott.
-Végre megvagy!-zökkentett ki a király gondolkodásomból. -Aggódtam..- húzott magához.
Szinte éheztem az érintésére, de nem fogok elgyengülni!
Határozottan taszítottam rajta egyet, majd felnéztem rá.
-Ne érjen hozzám!-hajoltam meg- magának felesége lesz, teljesen mindegy, hogy aggódott-e vagy sem. Köszönöm az eddigi segítséget, de...-itt megint húzni kezdett, de nem hagytam magam. A csuklómat kapta el, de finoman fogta, így gyorsan kifordítottam a kezem az övéből és futni kezdtem, de hiába mert megint kettő szoros kart éreztem meg a derekam körül.
-Eresszen el! Most!-rivalltam rá.
-Hm...nem!-vigyorgott, majd feldobott a hátára.
-Addig vigyorog, amíg úgy maga alá rúgok, hogy a további életét nőként élheti!-fenyegetőztem, de annyira elkezdett nevetni, hogy nekem is egy halvány mosoly hagyta el a számat. Hiába voltam mérges, ez a harag akkor is tovaszállt. Egyenlőre...
Amikor beértünk a palotába letett, majd felém fordult.
-Elkell utaznom 1 esztendőre..-mondta.
-MI?!-fakadt ki belőlem. Még csak ez hiányzott..de várjunk miért nevet?! Aish! Hülye bunkó!
-Oh, maga gyermeteg ember!-ütöttem a mellkasára.
-Csak a második rész volt tréfa...-kezdte.Sziasztok Mochikáim! Először is mindenkinek nagyon boldog karàcsonyt, zabikázzatok sok bejglit, meg pulykát és félre a diétával!!! Kapjatok sok szép ajándékot és ilyenkor adjatok puszikat a szülőknek/ nagyiknak, hiszen ez a béke ünnepe!
De...ez a rész borzasztó lett, mert khm. 2 hete dolgozok rajta, de ez egy olyan száraz rész, hogy pfhuj....no mindegy a következő, egy karácsonyi különkiadás lesz, amit még a napokban feltöltök. :)
Mégegyszer bejglidús napot kivánok barackos pitéim!❤️🎄🎄🥺
ESTÁS LEYENDO
A Korjói Király Szerelme
RomanceWang Ju a kitagadott korjói király egy Shengnyagi látogatása során, találkozik a férfinak álcázott Szüng Nyanggal. Wang Ju akinek a szeme folyton a csinos hölgyeken jár, feltűnik az álca de mégis a szolgálatába fogadja a lányt. Pár hónappal később e...