Hosszú utazás, a sztyeppén

38 2 1
                                    

Seung Nyang szsz.

-Nyang! Bepakoltad a hajtűket?-kérdezte Bang
-Igen-igen, be pakoltam. Mindent bepakoltam. Most pedig szeretnék átöltözni.-próbáltam célozgatni arra, hogy menjen kifele.
-És? Fenséges Asszonyom mi tart vissza?-kérdezte Bang, tiszta komolysággal a fején.
-Bang...
-Asszonyom?
-Menjél kifele!-hallottam meg Wang Ju hangját.- Viszlát Bang!-intett Wang Ju.
-És neked is, Fenséges Koronaherceg!-toltam ki az ajtón.
-Na de! Házasok vagyunk! Ráadásul az az én szobám is!-mondta.
-Majd kapsz bebocsátást ha végeztem!-intettem, majd rácsuktam az ajtót.
Igen! Ma indulunk vissza Korjóba! Alig vártam ezt a napot! 2 hete már annak, hogy Koronahercegné lettem és úgy ahogy egyre jobban hallgattam már már megkedveltem újdonsült rangomat. Csak egy volt a problémám. Teljesen soha nem voltunk együtt.
(Írói megszólalás: Tudom-tudom. Azt írtam idézem: végig szeretkeztük az éjszakát. De valahogy mégsem. ODÁIG nem jutottak el. Khm.)
Valamikor összekel házasodni és azt be kell teljesíteni
(Magyarul: házasságkötés után, khm...)
Ezért nagyon aggódtam. Igazából a palotában lenne illendő, de én oda nem szívesen mennék.
-Nyang!-szólalt meg végül Hong Dan ezzel megzavarva a gondolataimat.
-Gyere be!
-Nya-azaz asszonyom!-hajolt meg Hong Dan.
-Jajj, Hong Dan! Tudod hogy nem szeretem ha "asszonyomnak" hívsz!- motyogtam.
-Asszonyom! Ez az szabály!-mondta, és elkezdte önteni a kádba a forró vizet.
Hong Dan gyorsan végzett, én pedig beleültem a forró vízbe. Érdekes, de egyben felemelő élmény volt végre nyugton lenni. Az esküvőn igyekeztem nem agyalni. Eleget agyaltam minden gondomon, most lazítok egy kicsit!

Pár perccel később...
-Koronahercegnő!-köszönt egy szolgáló-ideje kiszállni.
-Megoldom, köszönöm!-mondtam és intettem, hogy mehet.
Kiszálltam majd felvettem volna a szokásos férfi ruhámat. Mindig tiszta és ápolt voltam, de az öltözködésre egyáltalán nem állt módomban figyelni. Amikor Wang Ju-hoz kerültem, akkor kaptam annyi pénzt, hogy tudjak magamnak végszükséglet esetén, valamit vásárolni de semmi nagy dolgot nem tettem. Amikor kiderült, hogy nő vagyok szinte mindig úgy járkáltam, hogy hiába férfi gúnyában mindenki számára világossá vált, hogy melyik nemet erősítem. De amikor megláttam, hogy mit raktak ide azt hittem megszáll egy kisebb agyérgörcs.
-HONG DAN!-kezdtem kiabálni.
-Asszonyom, valami gond van?-lépett be Hong Dan. Gondolom várta mikor jut el a tudatomig, hogy mi van előttem. Egy piros ruha volt arannyal hímezve.
-Asszonyom egy óra múlva el kell indulni az esküvőre.
-A mire?!





Megint halikra vagyok tudom, de itt az újabba rész mochikák! Have a nice day! Anjonghaseyo!

A Korjói Király SzerelmeWhere stories live. Discover now