Sziasztok! Igen "kicsit" elmaradtam a részekkel, de beindult egy könyvem, emiatt azt tuningoltam rendesen. De ott folytatom ahol abbahagyom, ha a könyvet be szeretném fejezni, szólok nektek! Puszi Mochik!🥥
-Hát, ez nagyon jóh!-röhögtem Hong Dannal, valami kocsmában.-És tényleg e szavakkal szólított le?-nevettem tovább.
-Igenh, és képzelje el, hogy én elfogadtam!-vihogott Hong Dan a saját viccén.Igen, kicsit becsíptünk, nem kicsit.
-Jó èg!-hallom meg a király hangját, aki odaér mellém.
-Hong Dan, te is hallod? Mintha a király mondta volna ezt...-szipogom- Úgy hiányzik, még mindig hallom azt a kedves hangját!-kezdek el bőgni.
-Asszonyom...-nézeget bambán Hong Dan.-Szerintem a király ül maga mellett.
-Atyaég, Hong Dan!-látom meg Moo Seungot is.
-Seungie!-vigyorgok.
-Kedvesem, úgy hiányoztál már!-öleli meg Hong Dan Moo Seungot.
-Menjünk haza!-jelenti ki a király mellettem.
-Felség, te is itt vagy?-néztem rá.
-Nyang, gyere menjünk!-teszi a kezét a derekamra és feláll.Elindultunk vissza, haza. Édes istenem, biztos vagyok benne, ha egyszer kijózanodom, nagyon leszidnak. De mit tegyek, a király is volt már részeg, és akkor én segítettem neki. Házasok vagyunk vagy mi a szösz.
Amikor beértünk a hálóba, a király megpróbált lefektetni.-Kedvesem, ülj le ide, hozok valamit!-mondta a király.
Leültem és vàrtam, de amikor megláttam, hogy mit hoz elképedtem:
-Egy levél?-néztem rá.
-De nem akármilyen!-mosolygott.-Olvasd el.
Ez állt benne:
Fiam, Korjó trónjának örököse!
Húgodat, beházasítottuk a Yang családba, akik egyhangúan, szerződéssel kijelentették, életük árán is téged szolgálnak és védelmeznek.
3 év haladékot kapsz, trónra kerülésedig.
Az esküvőt pedig a Korjói udvarban tartjuk!-Na?-kérdezte a király.
-Ez csodálatos!-mosolyogtam.
-De milyen esküvőt tartotok?-néztem rá.
-Az enyémet!-vigyorgott.Ezen nekem is mosolyognom kellett. Tényleg a felesége leszek. Tényleg, Korjó királynéja leszek. Szerelemből házasodok, nem érdekből.
Végre minden helyreáll!Legalábbis, azt hittem...
STAI LEGGENDO
A Korjói Király Szerelme
Storie d'amoreWang Ju a kitagadott korjói király egy Shengnyagi látogatása során, találkozik a férfinak álcázott Szüng Nyanggal. Wang Ju akinek a szeme folyton a csinos hölgyeken jár, feltűnik az álca de mégis a szolgálatába fogadja a lányt. Pár hónappal később e...